ING konto (včetně přechodu ING -> RB)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lenka_2 18. 4. 2021 16:44

Zdejší diskutéři mě lehce zneklidnili popisem svých negativních zkušeností s převodem, takže ve mně uzrálo rozhodnutí udělat to ještě dneska, aby byl případně čas to do května dořešit na pobočce, pokud by to neklaplo přes internet.
Musím říct, že to proběhlo bez zádrhele. Bylo potřeba přijmout nějaká preventivní opatření - nechat to na denní světlo, fotit u okna, ruku s mobilem si o něco opřít, aby se netřásla. Všechny čtyři fotky se povedly napoprvé. Když to srovnám s Curve, Revolutem nebo Vividem, tak tam to byl daleko větší porod.
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 4. 2021 16:49

Tak bonus 500 Kč připsaný na můj účet dnes v 11:06.

stepano píše:Taky mi přišla výzva k dokončení převodu. Znamená to, že v rámci mobility si převedou zůstatek a zavřou účet u ING nebo ho v ING nechají aktivní? Jde mi o to že tam mám asi 10kč tak jestli to mám naložit teď nebo až se mi u RB udělá účet tak pak to manuálně doposlat přes ING.
S mobilitou nemám žádné zkušenosti a taky by mne zajímalo jak to proběhne. Předpokládám, že zůstatek na ING Kontě (pokud tam nějaký bude) ke stanovenému dní mobility převedou na účet v RB a v ING se vše zruší včetně přístupu do IB. Takto mi to připadá být logické. Pokud už v RB máš aktivní ten Chytrý účet tak si peníze z ING můžeš na něho do RB převést sám už nyní a nemusíš čekat na to až ti to převedou v rámci té mobility. Pokud to neuděláš tak s tím bonusem 500 Kč asi budou čekat až do RB přijdou peníze z ING. Je jedno kolik Kč ti do RB příjde z ING a pokud máš peníze i jinde které chceš poslat na ten Chytrý účet v RB tak to nemusíš převádět přes ING a můžeš je tam převést rovnou odtamtud kde je máš nyní.

Alfréd z hor píše:Žádost o změnu platebního účtu ("mobilitu") máš nahranou v dokumentech v IB v RB (pokud jsi v procesu aktivace účtu nic neměnil a souhlasil s přednastavenou volbou)
Já tu žádost o mobilitu v IB nahranou nemám. Mám ji pouze vytisknutou na papíře tak jak mi ji předal bankéř na pobočce.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 4. 2021 17:16

Ne, už jsem zde psal že přístup do IB ING i po zrušení ING konta (je jedno zda výpovědí či mobilitou) ještě nějaký čas zachovává, třeba proto aby šlo zobrazit či stáhnout staré výpisy. Není zákeřná jako třeba Equa, která přístup do IB uzavře hned na konci výpovědní doby účtu. U ING úspěšnou výpověď každý pozná v IB tak, že na úvodní stránce po přihlášení neuvidí už to ING konto (normálně tam jsou v oranž kruzích aktivní produkty, po dokončení výpovědi zmizí).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 4. 2021 18:37

minarjo:
Tím se pozná asi úspěšnou výpověď pouze ING Konta, ale ne i IB. To se pozná asi až ve chvíli kdy se už do toho IB nepůjde přihlásit.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 4. 2021 19:26

Ne každá banka potřebuje vypovídat IB, mnohé na něj ani nemají extra smlouvu, prostě je zřízeno s prvním produktem. Takže existence (funkčnost) IB i po zrušení všech produktů, to je fakt v klidu. A to nejen v ING, podobně to má myslím Skupina ČSOB a některé další banky.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 19. 4. 2021 00:22

farang píše:Může mi někdo (ideálně LINDA z RB) LOGICKY vysvětlit...

...jak a kde poznám u mého b.ú. (samozaložení), kolik prostředků bude zahrnuto do výhodnějšího úročení [1%] ?

A ještě bych se rád informoval na Inteligentní spoření (spořící účet) - jaké je úročení?
Předpoklámám dobře, že když si nic nebudu posílat z běžného účtu [1%] na spořící účet [0,60%], tak bude inteligentní převedený klient z ING ?
A naopak kdybych si tam posílal prostředky, tak bude inteligentní RB ?
A kdo má být inteligentí klient nebo RB? Ještě více mě však trápí odpověď na otázku, kdo nemá být inteligentí a proč ?

Jinak v ING mi přišlo, že to dost ženou a na převod či likvidaci účtů spěchají, nejlépe vše uzavřít do května...
:-) :love: 8-P PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
_________ Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát
_________ (1st smajlící EVER v podpisu !! Co wopičácíí ?)
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 19. 4. 2021 12:08

Tak dnes před chvíli mi RB zaslala SMS s informaci, že moje žádost o převod platebního účtu byla úspěšně vyřízená a že k datu 7.5.2021 ING Bank odešle kladný zůstatek původního účtu. Doufám, že si RB za tu SMS snad nevezme nějaký poplatek když její zaslání asi nebylo možné nějak ovlivnit. Klidně to mohli zaslat na e-mail, ale pro RB je to SMSkou asi levnější.

minarjo:
Pokud je IB zřízeno s prvním produktem a to bez ohledu na to jestli je na to nějaká samostatná smlouva tak by bylo logické, že to IB bude zrušené se zrušením posledního produktu v dané bance, ale logika v této záležitosti asi není brána v úvahu. Zobrazit či stáhnout staré výpisy si každý může předem než se IB a přístup do něho zruší hlavně když dostatečně dlouho předem ví kdy k tomu dojde.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod maeth_u 19. 4. 2021 12:53

No, tak založení na druhý pokus (aniž by se mi jejich aplikace nesnažila na začátku sdělit, že mobilní Firefox nepodporuje).

Aktivace klíče ok, následná aktivace mobilní banky (s přepnutím mobilního klíče) spadla, aktuálně mám účet ve stavu, že mi nefunguje ani klíč, ani mobilní banka, ani přihlášení SMS a nemůžu dělat vůbec nic. A infolinka je přetížená.

No, že jsem tam zase lezl :/
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lenka_2 19. 4. 2021 14:04

minarjo píše:Snad ne, zkus RB klíč do toho nezapojit

Při migraci z ING do RB přes internet dostanu stejné pokyny, jako dostal vlazy na pobočce. Nejdřív nainstalovat RB klíč, s jeho pomocí se přihlásit do IB, pak teprve nainstalovat Mobilní ekonto, to aktivovat v IB opět pomocí RB klíče a nastavit jako preferovanou aplikaci a pak teprve lze používat k přihlašování Mobilní Ekonto a RB klíč případně odinstalovat.

Když se z toho pokusím RB klíč vynechat, tak se mi nepodaří to první přihlášení do IB. Přes SMS nelze - SMS vůbec nepošlou a v IB se objeví chybová hláška. Pokus aktivovat Mobilní Ekonto tím kódem, který mi poslali pro aktivaci RB klíče, skončí taky chybovou hláškou.

Nelze tedy jinak, než takto idiotsky - nainstalovat klíč, nainstalovat appku, odinstalovat klíč. Banka inspirovaná klienty...
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 19. 4. 2021 14:15

maeth_u píše:Aktivace klíče ok, následná aktivace mobilní banky (s přepnutím mobilního klíče) spadla, aktuálně mám účet ve stavu, že mi nefunguje ani klíč, ani mobilní banka, ani přihlášení SMS a nemůžu dělat vůbec nic. A infolinka je přetížená. :/


Vydrž Prťka, vydrž ... byl jsem na tom v pátek úplně stejně ... asi po hodině vztekání a marných pokusů se dráty samy prošťouchly a začalo to fungovat ... celkem jsem on-line převodem strávil asi dvě hodky času ... :--, teď už to vše fachá jak má, sazba svítí 1% a jsem v očekávání baneru 500 Kč časostrátečného ...
Alfréd z hor
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 4. 2021 15:12

@DrumSession:
U RB sice neuvidíš, kolik maximálně ti bude úročeno tou sazbou 1% (ale to si snad můžeš pamatovat, kolik sis tam z ING celkem převedl), ale RB jako jedna z mála bank dynamicky aktualizuje zobrazený úrok v IB i Smartbankingu dle skutečného zůstatku. Tedy když na RB účtu budeš pak už mít peníze i z ING, tak dle skutečného zůstatku uvidíš v detailech účtu úrok s přesností až na 2 desetinná místa, aktualizovaný nejdéle večer či přes noc po změně zůstatku (dokud tam z ING nemáš nic, tak řádek s úrokem v detailu účtu není, nulu to prostě neukazuje). Takže pokud například z ING převedeš rovných 300 tisíc, a celkový zůstatek RB běžného účtu bude třeba 302 tisíc, uvidíš úrok 0,99%, což plně odpovídá skutečnosti (tak jsem to přesně měl po dokončení převodu z ING já). Lze tedy krásně úročení vidět, a to právě aktuální (není tedy úrok vždy aktualizován hned, ale nejdéle přes noc ano).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 19. 4. 2021 16:07

Alfréd z hor píše:Tak jsem se dnes dočkal posledního e-mailu ... Po hodině rozčilování a konzumace několika platíček lexaurinu mám účet aktivní. Takový opruz při zakládání on-line účtu jsem ještě nezažil. Místo používané opery v mobilu jsem musel krátkodobě přejít na chrome, rychlost aktivace po zaslání aktivační platby byla sice ostřelhbytá, ale zprovoznění RB klíče a následně apky, včetně prvního přihlášení do IB ... tvl. to už nechci znovu zažít :D 8-D . Teď si asi půjdu otevříl lahev destilátu a do pondělí budu slavit, že jsem to přežil 8-) . Tak doufejme, že už teď v RB budou následovat jen samá pozitiva a sociální jistoty :-)


Milý Alfréde,
gratulujeme a Váš přechod k RB slavíme s Vámi. Dle toho, co píšete, to byla doslova jízda. Za každý šedý vlas se omlouváme a věříme, že se Vám bude u nás líbit.
Hezký den. Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod octaviampi 19. 4. 2021 16:57

Mohly by být tyto reklamní plky příslušně označovány?

Ale k věci. Volal jsem dnes, co tedy platí. Jestli je založeno nebo ne. Po dlouhé době příjemná telefonistka, byť napodruhé. První mě nechala převyprávět příběh a pak řekla, že to řeší někdo jinej.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 19. 4. 2021 17:14

minarjo píše:RB jako jedna z mála bank dynamicky aktualizuje zobrazený úrok v IB i Smartbankingu dle skutečného zůstatku.
A je vůbec nějaká jiná banka v Česku která takto blbě (je to matoucí) zobrazuje úrok?
minarjo píše:(dokud tam z ING nemáš nic, tak řádek s úrokem v detailu účtu není, nulu to prostě neukazuje).
To není pravda. Já jsem hned po založení toho Chytrého účtu na pobočce tam měl zobrazený úrok 1% a to i přes to, že na účtu bylo 0,00 Kč a nečekalo to ani na peníze z ING. Doma ještě tentýž den odpoledne jsem si tam okamžitou platbou převedl z některých bank nějaké peníze a z ING která okamžité platby nepodporuje mi tam pár drobných přišlo až následující den.

Linda z Rb píše:Za každý šedý vlas se omlouváme a věříme, že se Vám bude u nás líbit.
To je sice dobře, že se klientům kteří mají problémy s přechodem z ING do RB omlouváte, ale to jim je nic platné. Spíše by se mělo s tím něco udělat aby s tím problémy nebyly. Z této diskuze vyplývá, že ty problémy s tím nemá pouze nějaký malý zanedbatelný počet lidí kteří si to možná způsobili sami. Pokud takto podobně problematicky budou v RB fungovat i některé jiné věci tak já s RB asi spokojený nebudu.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 4. 2021 17:18

Psal jsem o Smartbankingu, kde jsem na otisk prstu do pár vteřin, nemám důvod chodit víc zdlouhavě do IB. A v SB řádek s úrokem skutečně u běžného účtu je vidět až když nějaký úrok je.
A co je na tom dynamickém zobrazování skutečných úroků dle aktuálního zůstatku jako špatně? Právě naopak, za to u mě zaslouží RB pochvalu, v tomto je fakt snad jediná, kdo u účtu kde je úročení buď pásmové, nebo s podmínkami, ukazuje skutečně platný aktuální úrok dle aktuálního zůstatku (dynamicky ho dle zůstatku pro zobrazení přepočte). A ne nějaký pseudo úrok jako jiné banky, který by buď kvůli překročení pásma či ING podmínky byl falešný (tedy by byl maximální možný a nikoliv skutečný).
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků