Skip Pay

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod regin 15. 10. 2021 12:16

No jo, jenže ty peníze byly na něco jiného. :-( Ale prý je vrátí. Otázka je kdy...
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 10. 2021 12:19

...při příštím vyúčtování, kdy už si je mohli nechat :).
Ale vážněji: vybrat přeplatek Mall pay kartou z ATM (a následně vkladovým bankomatem vložit na účet, pokud jsi je chtěl bezhotovostně) je rychleji nelze? Neznám podmínky/poplatky, Mall pay nemám.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod regin 15. 10. 2021 12:41

Mall Pay kartou jsem zkoušel vybrat nedávno a nešlo to. Je ale fakt, že jsem nezkoumal, proč.

Dodatek:
Tak to nešlo nejspíš proto, že mám zakázané výběry. Teď jsem je povolil, tak uvidíme. Předpokládám, že za výběr (u ČSOB) není poplatek.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 15. 10. 2021 12:55

Nejlepsi je vybrat z bankomatu CSOB, to je zdarma (jinak poplatek 29 Kc). Vyber se neuroci hned na rozdil od kreditek, ale tady by to stejne vlastne nebyl vyber do minusu. Jednou mi ale taky neslo vybrat a dal mi az druhy bankomat, ale to byla asi chyba toho prvniho bankomatu CSOB, nevim.
Schwarzie
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod regin 15. 10. 2021 17:49

Tak hotovo. Peníze vybrány z bankomatu ČSOB a přes vkladomat vloženy na účet, ze kterého šla druhá nechtěná platba. Jen jsem nepochopil jednu věc. V mailu mi napsali, že mohu takhle peníze vybrat, protože vrácení trvá 1-3 dny. Ale chtějí písemné potvrzení:
V rámci daného Vás požádám o zpětnou reakci, resp. potvrzení, že můžeme zmíněný přeplatek převést z vyúčtování za měsíc září 2021 do měsíce října 2021 (výběr hotovosti se Vám objeví jako finanční transakce v měsíci říjnu 2021).

Napsal jsem, že mi ten převod není moc jasný, ale pokud se z mého pohledu nic nezmění, tak s tím souhlasím.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 15. 10. 2021 17:55

Když už jsi přeplatek vybral z bankomatu, tak jim snad nebudeš potvrzovat, aby ti ho vrátili na účet ne?
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod regin 15. 10. 2021 18:12

To není o potvrzení vrácení, ale zaúčtování. Chápu to tak, že ta druhá nechtěná platba přišla na MALL Pay účet jako platba za září a oni z ní chtějí udělat platbu za říjen.

Ty peníze tam prostě přišly - to je fakt. Jde asi o to, že chtějí u první platby mít, že je za září a u té druhé, že je za říjen. Proč? To netuším.

Možná je to o tom, že když se vezmou všechny platby za září, tak by to v součtu mělo dát nulu. Když tu druhou převedou do října, do kterého spadá i ten dnešní výběr, tak po zaplacení za říjen (v listopadu) to bude opět nula.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 15. 10. 2021 18:33

Nesmysl.
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod drkarel 15. 10. 2021 18:39

Pro Tebe možná nesmysl, mně to přijde jako obsah toho mailu. MP nemám, takže přesně nevím, jak to funguje, ale čtu to tak, že chtějí převést "přeplatek" v rámci jejich vyúčtování. (Proč, to je otázka, ale nějak jsem tu vyrozuměl, že je to instituce typu garážovka.) Rozhodně tam není nic o vracení na účet, jak tvrdíš Ty.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 15. 10. 2021 19:10

Tam můžeš splatit i přeplatit platbou na účet kdykoliv cokoliv.
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 10. 2021 22:20

Ale on v obou případech (dva různé způsoby platby) platil nějakou jejich funkcí zářijové vyúčtování a jim to přišlo asi s tím příslušným označením v systému (2x září), tak to chtějí jen přeznačit no, žádná věda.
Navíc totéž je třeba u konkurenčního Twista, když se tam chce přes appku něco zaplatit třeba kartou - také je pak nutné vybrat, zda chci platit to vyúčtování za uzavřený měsíc, nebo třeba nějakou jednu konkrétní zaúčtovanou platbu.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 16. 10. 2021 03:13

Tady nejde splatit jedna zaúčtovaná platba. Jde splatit jenom vyúčtování, plně nebo částečně, ale dle jejich smluvních podmínek to jde splácet opakovaně, neurčitě dlouho a zdarma. Splatil to dvakrát převodem z účtu RB a ČS, jedimé co tam bude mít k identifikaci platby, bude nejspíš jen variabilní symbol, ten se stejně nemění, je každý měsíc stejný. Však se může kouknout do transakční historie RB a ČS. Pokud si ale bude chtít převést splátku vyúčtování do dalšího měsíce, má ve smlouvě jasně napsáno, že je to za poplatek.

Obrázek

On si přeplatek vybral z bankomatu a pokud teď požádá o převod splátky (přeplatku) zářijového vyúčtování do dalšího měsice, tak mu nejspíš vrátí ještě tu druhou zaplacenou splátku a dluh ze zářijového vyúčtování za poplatek převedou do dalšího měsíce.
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod minarjo 16. 10. 2021 05:29

Tak logicky neměl současně žádat o vrácení jedné z plateb přímo Mall pay a současně si to sám vybrat z bankomatu, jak jsem mu zde já radil - to mu doufám došlo, že jinak by mu tam ten zářijový dluh jaksi zůstal, když by došlo k obojímu :)
Naposledy upravil minarjo dne 16. 10. 2021 06:23, celkově upraveno 1
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod drkarel 16. 10. 2021 06:23

Tak splátka není přeplatek. Ale ano, neměl rozjíždět žádné reklamace (pokud měl správný stav účtu), omylem uhrazenou duplicitní platbu si měl vybrat z atm a bylo by. Takže možná nejlepší řešení je jim teď nic nedovolit, než nést riziko, že tím myslí něco jiného, to má osobně pravdu, protože jejich postup mi smysl nedává - buď něco pochopil špatně onen pracovník, nebo mají nějak divně nastavené systémy.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 16. 10. 2021 07:30

Anebo chce jen pracovník šmejdským způsobem využít omyl klienta k pro něj nevýhodnému úkonu. Pokud požádá o zrušení zaplacené splátky, tak se z ní přeplatek stane, respektive vrátí mu to jako přeplatek. U těchto firem je třeba se mít dvojnásobně na pozoru.
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků