jjrr píše:Mě by třeba nenapadlo, že mají své klienty rozděleny podle nějakých tajných vnitŕních kritérií, které se v čase mění, na ty, co jim umožní založit SÚ online a na ty, kterým to neumožní online, ale na pobočce jo.
Mně se u Monety stalo, že mi před pár lety nešel založit účet online. Mám v docházkové vzdálenosti jejich pobočku, tak jsem tam došla a předpokládala jsem, že dokončení resp. založení účtu nebude trvat déle, než založení účtu na pobočce u jiné banky.
Spletla jsem se, slečně trvalo, než přemluvila systém, aby mi účet založil. Tenkrát jsem i zažertovala, že jsem evidentně nechtěný zákazník. A odnesla jsem si z pobočky nesmazatelný dojem, že jejich systém si dělá co chce a mají s ním občas problém i řadoví zaměstnanci.
Spořák Extra mně systém založil poměrně rychle - jeden den ignoroval mé 3 pokusy, ale druhý den hned při prvním pokusu ho nabídl.
Moneta není žádná nuda, jako např. IB AirBanky nebo IB Creditas, tam co naslibovali, to jim fungovalo. Naposled si u mě Moneta zažertovala při upgrade SB, kdy mi tvrdila, že nemám připojení k netu, řešilo se to tu.