@Rop - a co jako?
Nechápeš souvislosti.
Sama MaxBanka požaduje zaslat převod s textem jako:
1. textově na webu: "Založení účtu u Max banky, Radek Hulán"
2. v QR kódu: "Zalozeni uctu u Max banka, Radek Hulan"
3. v emailu: "Zalozeni uctu u Max Banky"
Jasně, že ČSOB předá Max bance moje jméno.
A jasně, že si MaxBanka autorizuje, kdo jsem.
Proto je kokotina
bazírovat na doprovodném TEXTU, text je zcela irelevantní, zvláště poté, co jej sama banka on-boarding zákazníkovi napíše 3x jinak (!!!).
Sama banka jasně dává najevo, že na textu vlastně nesejde.
Účel platby ve formě "Zalozeni uctu, Radek Hulán" je naprosto zřejmý. Problém? Ne. Sama MaxBanka to uznává a on-boarding mění.
Mám 12 bank a s tímto srandovním postupem jsem se setkal poprvé.. Založí si online účet, dám výpis z jiné banky, pošlu z něj převod. Popisek NIKDO neřeší.
Nicméně mne fascinuje ta místní přizdisranost pár lidí a obhajoba kokotin. Založení účtu má být super snadný proces, proklientský. Já jsem člověk co protizákaznické kokotiny řeší a optimalizuje a odstraňuje. Vývoj na projektech co dělám je o tom, jak zákazníka co nejvíce vodit za ručičku... A předpokládám, že i toto povede k tomu, že procesy se nastaví lépe. Děkovat nemusíš