petkoj píše:Akože ked mi vkuse ukazuje stary iban v apke? riešil to uz niekto?
Podpore si písal? To bude asi jediná možnosť. Zjavne sa im presun nepodaril na 100% ako tomu bolo aj pri presune UK používateľov
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
petkoj píše:Akože ked mi vkuse ukazuje stary iban v apke? riešil to uz niekto?
Temporary Service Disruption - Ends 14:00 GMT, Today
Some users are experiencing service disruption on their card top-ups. Whilst we rectify this, the following features will undergo downtime:
• Card Top-ups
• Fiat Withdrawals
These features are expected to be back up and running by 14:00 GMT, today. All other features, including spending and earning rewards, remain live.
The team is working efficiently and a fix is in progress. In the meantime, we apologise for any inconvenience this may cause, and thank you for being patient.
mareka píše:U mně stále GB IBAN a další aktualizaci appky v GPlay nemám.
Edit: dle diskuse v Telegramu nejsem jediný - moderátor uvedl:
Some accounts are going to be reviewed and added IBAN manually to Modulr.
You can use your old details in the meantime.
JAcobP píše:Zdravím, podníkám a mám velké nákupy materiálů v desítkách tisíc.
Co je lepší? Revolut, nebo Zen na převod EUR do Plutus?
Revolut mám standart několik let, a nedávno jsem objevil Zen a ten má poplatky 0.5% za převod.
Doporučíte, jak nejefektněji vkládat EUR na PLUTUS?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků