MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 10. 1. 2025 21:15

Takže když jsi dal "Uspořádat" a přesunul "Nabídky" do sekce "Skryté", tak se ti na hlavní obrazovce nabídky zobrazují?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod panPeněženka 10. 1. 2025 23:10

Jo jo, pořád to tam mám... :-( Po refreshnutí stránky to hned zase naskočí.
panPeněženka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 1. 2025 00:05

Doufám, že mimo mě nikomu SÚ EUR nezrušili ...
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod aaaa 11. 1. 2025 02:49

panPeněženka píše:V mobilní aplikaci na iOS mě pořád otravují nabídky (kreditka, pojištění, DPS), i když je dám skrýt... po každém přihlášení je to tam zase - máte to také? Nemá někdo dobrý tip, jak ty nabídky zaříznout jednou pro vždy? :-D

Prejit na android. 8-)
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 1. 2025 07:34

U mě je to horší - banner nabídky kreditky mi sice nahoře titulní strany Android appky naskakuje (a já bych jí i chtěl, minimálně na tu dobu 5% za potraviny, když mi podobná nabídka 4% skončila na silvestra v UCB), ale tlačítko Aktivovat je u nabídky zašedlé a nelze na něj klepnout. A jinde v appce u nabídky produktů kreditka není, proklik z webu na její online sjednání mě hodí zase jen na titulní stranu appky s tím zašedlým tlačítkem Aktivovat u její nabídky. Už jsem jim psal, že buď mají chybu v appce, nebo mi cíleně kreditku ještě před možností sjednání blokují, tak jako tak že by tam ten banner neměl být, když nejde použít. Komplet výmaz appky i jejích dat a reinstal nepomohl, po přihlášení je to tam hned zase stejně. Řeší to, uvidíme.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod glock69 11. 1. 2025 07:39

Tak to jsem zvědavý, mám stejnou nabídku kreditky, na kterou nejde kliknout... Kdysi jsem jejich kreditku měl, tak jsem myslel, že toto je důvod, proč mě jenom dráždí.

-- 11. 1. 2025 07:39 --

Tak to jsem zvědavý, mám stejnou nabídku kreditky, na kterou nejde kliknout... Kdysi jsem jejich kreditku měl, tak jsem myslel, že toto je důvod, proč mě jenom dráždí.
glock69
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Vasek06 11. 1. 2025 08:22

Mam dotaz na ukonceni kreditky. Dal jsem vypoved na kreditku (5% vratky) po uplynuti pul roku, bezi mi posledni vypovedni mesic, kreditka je splacena, pro neplaceni poplatku za vedeni kreditky za tento posledni mesic je nutno udelat obrat min 3000. Pocita se do tohoto obratu i Revolutka nebo ne. Zkousel to nekdo ?
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 1. 2025 11:31

Zatím jsem neměl možnost to vyzkoušet, ale takto to plánuji. Nevidím důvod, který by tomu měl bránit. Akorát jsem teď na zdejší radu vyčerpal v rámci 6. měsíce od podpisu smlouvy sedmou odměnu v rámci sedmého zúčtovacího období. Takže s výpovědí čekám na začátek dalšího měsíce.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod technikus 17. 1. 2025 08:35

Podle čeho se hýbou u Monety úroky hypotéky, když se u ČNB nic moc nemění?
Před koncem roku šlo až 3,99, pak 4,19 (*s pojištěním) / 4,39 (**bez pojištění) a nyní 4,29* / 4,49**.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod tmx643 17. 1. 2025 08:38

Hypotéky nemají se sazbou ČNB nic společného, to je dvoutýdenní sazba, hypotéky jsou obvykle na několik let.
Ovlivňují je swapy. https://www.patria.cz/kurzy/CZK/3Y/irsdetail.html
Jejich změna sazeb bude tak 3 týdny po tomto grafu, pokud současný maličký pokles bude pokračovat.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod aaaa 17. 1. 2025 19:16

1500 Kc piplatek za neopravnenou reklamaci, 300 Kc poplatek za chargeback. Ta banka se kazi.
:shock:

https://www.mesec.cz/clanky/moneta-zvysi-poplatky-drazsi-budou-sluzby-na-pobockach-a-hotovost/
Nokia E50 + 2GB microSD A-Data + Nokia BH 202
aaaa
osobne

Odeslat příspěvekod Milos 17. 1. 2025 19:44

Nutno dodat, že ten poplatek 1500Kč se netýká standardních reklamací, ale platí pro takzvané věčné stěžovatele nebo neodůvodněné stížnosti. Přesné důvody vyjmenovává bod 7 reklamačního řádu:
- Stejné či obdobné reklamace/stížnosti, resp. reklamace/stížnosti ve skutkově stejné věci, které již prošly standardním reklamačním procesem (včetně odvolání) a byly ze strany banky vyhodnoceny jako nedůvodné.
- Zjevně nedůvodné reklamace/stížností.
- Reklamace/stížnosti zjevně šikanózní, nebo sledující jiný nepoctivý záměr.


Takže takový poplatek mi přijde zcela na místě.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Zedna1 17. 1. 2025 22:39

Mne tam zaujalo zruseni/sjednoceni vetsiny starych typu sporicich uctu:

Sporeni A,B,D -> zustanou
Sporeni C,E,F,G -> Sporeni H

viz.
https://ibs.internetbanka.cz/documents/ ... retail.pdf

Měníme název spořicího účtu a Základní Produktové podmínky spořicích účtů typu Spoření a Spoříto, kde
sjednocujeme názvy historicky nabízených spořicích účtů, a to takto:

o Spoření G, Spoření E, Spoříto E, Spoření C, Spoříto C, Spoření F, Spoříto F na Spoření H;
o Spoříto D na Spoření D;
o Spoříto B na Spoření B;
o Spoříto A na Spoření A;
o Spoříto na Spoření
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 17. 1. 2025 22:50

Ten 1500 za reklamace beru. Ten 300 za chargeback není zdaleka tak jasně vymezený.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod pezzay 17. 1. 2025 23:17

.. tak to snad ani ten výpis cenných papírů co mi přišel z monety nebudu reklamovat, aby mi to ještě nenaúčtovali.. nemáte to taky někdo tak?.. každý rok mi chodí výpis z předchozího roku a má dvě strany, na první je co všechno vlastním a na té druhé bývá seznam a výše všech poplatků...tentokrát přišla jenom první strana..
pezzay
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků