Poštovní spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Vasek06 3. 6. 2017 20:03

Já mám zkušenosti s Erou ještě horší. Kdybych to měl všechno popsat - nestačilo by na to ani pomalu celé vlákno .... Zakládal jsem 3 účty pro sebe, manželku a syna - po netu - hrůza .... S takovou bankou jsem se ještě nesetkal. Operátoři naprosto bez základních znalostí, pokud se na něčem domluvíme - nikdy to nedodrželi. Syn nemá ještě dnes - po cca 1 měsíci účet aktivní atd. Nechci to celé popisovat - ale pokud takto pracuje banka - tak je to naprostá ... a bál bych se jí svěřit jakékoliv love. Pokud bych věděl ,co mě čeká, nedal bych se do toho.
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 3. 6. 2017 20:26

To bylo s Poštovní spořitelnou (Erou) vždycky tak. Servis modré části ČSOB byl mnohem lepší. Pobočky PS neměly ani právo manipulovat s účty, všechno se muselo těžkopádně vypsat v tiskopisech a řešit přes centrálu. Lhůty se běžně nedodržovaly. Nevím, jak je to teď, ale PS bych se vyhnul. Když už ČSOB, tak modrou část. Vždyť mají stejnou nabídku, jen se jinak jmenuje.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 5. 6. 2017 08:54

Já jsem měl kdysi při zakládání účtu v ERA taky nějaký problém. Bylo to způsobeno tím, že jsem měl fungující účet na společenství vlastníků v ČSOB a než mi dali vědět přihlašovací informace do bankovnictví u ERA tak se to tam nějak zasukovalo. Musel jsem to řešit na pobočce. Nějaký byrokratický šiml tenkrát hooodně zařehtal. Od té doby při normálním používání jsem nezaznamenal žádné další excesy. Pokud jsem něco potřeboval vyřídit osobně, tak v ERA centru jsme to vždycky zvládli.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod nikko 5. 6. 2017 14:01

Založení Poštovního účtu bylo v mém případě bez problémů. Osobně jsem navštívil pobočku České pošty, kde mají samostatnou přepážku Poštovní spořitelna. Po podpisu smluv přišly poštou potřebné kódy a další dokumenty do 5 dnů (tak, jak bylo přislíbeno).
Je lepší si termín návštěvy domluvit předem, jinak je riziko dlouhého čekání ve frontě.
nikko
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hannys85 9. 6. 2017 15:58

V pondělí jsem si žádal o otevžení účtu online s tím, že nyní čekám až se mi ozve kurýr. Jelikož už to celkem trvá, tak netušíte, jestli když přijdu na pobočku (přímo poštovní spořitelny), tak proces nějak urychlím a vyhnu se čekání na kurýra s tím, že veškeré potřebné dokumenty podepíšu na pobočce ? Je zvláštní, že po vyplnění veškerých patřičných údajů mi zatím nepřišla ani sms, ani email (pravda, už si nepamatuji, zda se na email vůbec ptali) s tím, že eviduji mou žádost o založení účtu s tím, že se mi ozve kurýr..
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Mikka1 10. 6. 2017 12:21

Na pobočku nechoď, tím je jen zmátneš.
Oni to zvládnou, jen jim to bude chvíli trvat.
Ten jejich kurýr není z nejrychlejších :-) vyzkoušeno nedávno.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 6. 2017 13:03

Pokud bych spěchal, šel bych tam. Určitě jde založit nový účet a ten online "založený" nechat padnout.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod 07Petr 11. 6. 2017 14:36

Tak mi nejde v mobilu aktivovat karta v aplikaci ČSOB NaNakupy na NFC platby. Jejich diletantský Helpdesk po telefonu radil přeinstalovat aplikaci, ale to samozřejmě nepomohlo. V aplikaci to hlásí zkontrolujte připojení k internetu, což samozřejmě mám a zkoušel jsem jak přes datove připojení, tak na wifi. Nesetkal jste se s tím někdo?
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 6. 2017 18:32

Mel jsem to same, pomohla preinstalace a znova aktivace.
anonymni

Odeslat příspěvekod 07Petr 11. 6. 2017 19:45

Díky, to jsem udělal a nepomohlo. Tak snad zítra jiný člověk na HelpDesku poradí líp.
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jerry666 11. 6. 2017 21:10

Platil jsi už něco tou debetkou? Měl jsem podobný problém, zkoušel kde co, ale nakonec asi pomohlo to, že jsem tou fyzickou kartou zaplatil, pak šla aktivovat v mobilu.
jerry666
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 07Petr 11. 6. 2017 21:57

Díky moc. Kartu mám novou aktivní, což vidím v IB, ale je pravda, že jsem s ní PINovou platbu ještě neprovedl. Zítra zkusím. Ještě jednou děkuji.
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jerry666 12. 6. 2017 05:17

Myslím, že stačila platba přes internet. Zkus a dej vědět, také by mě zajímalo, jestli to bylo nakonec to, co opravdu pomohlo...
jerry666
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 07Petr 13. 6. 2017 13:53

Tak platba s PINem nepomohla. Na Helpdesku totální diletanti ze školky, prý ať restartuju mobil a pak už neví. Zůstatek na účtu v aplikaci NaNakupy vidím správně, ale kartu nelze v dané aplikaci aktivovat.:-(
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jerry666 13. 6. 2017 15:45

Pak může být ještě problém s rootem. Jo a ještě mi něco resetovali u nich na serveru...
jerry666
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků