od hannys85 9. 12. 2019 16:06
Peníze vybírám babičce já anebo rodina, ale někteří členové rodiny neřeší z jakého bankomatu vybírají a když někdy vidím 3x výběr po 40 Kč, tak se mi protáčí panenky. Ano vím, že můžeme vybrat celý důchod najednou, ale babička nechce mít doma více peněz. Babička už prakticky nechodí ven (kromě lékařů), takže vše obstarává rodina. Šlo mi primárně o to, jaká banka v rámci té mobility nenutí člověka dojít na pobočku třeba i v případě, kdy nastane během žádosti případně nějaký problém. Pokud u Equa bank jde vše vyřešit online, tak si myslím, že to je favorit (sám Equa bank mám), ale nemám zkušenost s převodem účtu. Navíc je tam akce za založení účtu, takže to je asi jasný favorit. Teď se, ale dívám a je tam telefonický kontakt, což nevím, jestli babička zvládne, protože tomu nerozumí...Primárně mi šlo o postup, jako třeba v případě založení účtu u banky u které by šlo vše provést bez osobního,telefonického kontaktu. Tzn. nahraji potřebné doklady, smlouvu podepíši sms a karta přijde obyčejnou poštou na adresu babičky. Prostě dojdu k babičce s notebookem a vše vyřeším na místě..