Poštovní spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod termistor 10. 11. 2020 20:37

Bonus za založení účtu 1000 Kč pro doporučovatele a doporučeného, doporučený minimálně poslední rok nesměl být klientem.
Platí zřejmě pouze pro někoho - mě přišlo dopisem, zřejmě přes mého zaměstnavatele, má u Ery vyjadnáno něco navíc (viz podmínky akce).
Kdyby jste někdo chtěl doporučit, tak vás samozřejmě rád doporučím :-)
https://www.postovnisporitelna.cz/porta ... kolegu.pdf
termistor
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jisy 10. 11. 2020 20:58

Z podmínek akce:

...• nejméně ve třech po sobě jdoucích kalendářních měsících bude na Nový účet Nového klienta
připsaný příjem od zaměstnavatele zapojeného do ČSOB Motivačního programu za níže
uvedených podmínek ....

To by mohlo vadit !?
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod termistor 10. 11. 2020 21:11

jo, to bude asi vadit. :-\
termistor
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod A1rh- 10. 11. 2020 23:07

... a která je zaměstnancem stejného zaměstnavatele zapojeném v ČSOB Motivačním programu jako Stávající klient.

Tedy jen z vlastní firmy.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér


Odeslat příspěvekod čulibrk 6. 1. 2021 12:01

Jen tam je podmínka
Účastník Akce v posledních 12 kalendářních měsících zpětně ode dne spuštění Akce, nebo v Době trvání Akce neukončil smlouvu o vedení žádného z platebních účtů vedeného pod obchodní značkou ČSOB nebo PS.

https://www.postovnisporitelna.cz/porta ... -karty.pdf
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 13. 1. 2021 18:28

Ted (dnes?) nefunguji okamzite platby z Postovky do FIO, zkouseno ze SmartBankingu i InternetBankingu.

Zajimave jak se to u nich projevuje, okamzita platba normalne bez chyby odesla, ale vzapeti se objevil identicky pohyb s opacnym znamenkem. To znamena, ze oni neumi pockat na vysledek te okamzite platby (desetiny sekundy) a vypsat dle toho patricne hlaseni (OK nebo chyba) a misto toho radeji v pripade chyby vygeneruji novou zpetnou platbu neboli vratku.

Tento system se mi zda DOST nestastny!

PS: Platbu jsem nakonec uspesne odeslal jako standardni (tzn. ne okamzitou).

EDIT:
Tak mi prislo do emailu i hlaseni o teto chybe:

... platební příkaz na účtu ..., ...
byl odmítnut z technických důvodů. Momentálně nelze okamžitou platbu zadat.


EDIT:
ta bonusova akce uz tu byla zminena, takze smazano ...
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 1. 2021 19:33

Je to normální, stejně to dělá s tím vrácením odeslané OP třeba Equa, když je transakce neúspěšná. A nejde jen o výpadky, někdy neodporuje OP pro daný typ účtu cílová banka. Třeba OP do mBank nefungují na účty kreditky, vrátí se obratem (pokud odesílací banka nepodporuje automatickou změnu neúspěšné OP na platbu běžnou, což umí třeba RB či Fio). Důvod: mBank příchozí OP podporuje jen na účty mKonto, odchozí neumí ještě vůbec :(
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Jirik74 14. 1. 2021 10:05

V dubnu začne přechod do společného internetového bankovnictví s ČSOB. Papá, Poštovko. https://www.penize.cz/osobni-ucty/42331 ... vi-i-cenik
Jirik74
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod audiobullys 14. 1. 2021 11:57

Já platil včera z csob do Fia neky po 20 hod a taky první pokus zamítnutá platba, říkám co to je? Tak jsem to zkusil znova a pak už ta okamžitá platba odešla a dorucili to.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 11. 2. 2021 13:45

Poštovka má dnes nějaké problémy s platbou kartou na internetu. Nefunguje ověřování, které místo zaslání ověřovací SMS nutí uživatele použít ověření přes ČSOB klíč (Poštovka zatím nepoužívá aplikaci ČSOB klíč).
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod HankaDu 8. 3. 2021 12:25

Jak dlouho bude přechod klientů Poštovní spořitelny na nové společné internetové a mobilní bankovnictví trvat? Do kdy ponecháte souběžně dosavadní verzi? "Rádi bychom všechny uživatele převedli do konce září. Nejde to udělat najednou. Když to ale nějaký klient bude chtít dříve, samozřejmě mu to umožníme. Klienti, kteří využívají ČSOB ID, si uživatelské jméno ani heslo nebudou muset měnit." https://www.penize.cz/osobni-ucty/42483 ... -internetu
HankaDu
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 4. 2021 12:41

Vypadá to, že u Poštovky se už nebude muset plnit obrat
https://www.facebook.com/271987065151/p ... ry_index=0
Přílohy
post.png
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 28. 4. 2021 13:33

no jo, a ČSOB Plus Konto taktéž
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod peter23p 28. 4. 2021 13:49

Jo ono už je to tak od 1.4 co vyšel nový sazebník kde tato podmínka zmizela jen to nikde nebylo promováno.
peter23p
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků