Stránka 195 z 220

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 4. 2019 07:14
od MiASX
Nic.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 4. 2019 08:00
od PatrikChrz
Při rušení účtu nic, ale už dvakrát se mi po určité době ozvali, že dostanu odměnu, když si účet založím. Jednou to byly poukázky v hodnotě 600 Kč do drogerie a podruhé, tuším, 500. Tak jsem zase založil. Až budu mít účet 2 roky, tak ho zase zruším :D

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 4. 2019 09:45
od anonymni
blackwork píše:Tak po zrušení účtu u poštovky mi zbylo internetové bankovnictví ... :roll:
Jde to zrušit?


Ano, bankovnictví jde zrušit tiskopisem - Elektronické bankovnictví, kde je kolonka zrušení služby.
Poslední výpis by měla banka poslat poštou.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 6. 2019 12:01
od Zedna1
Znamy mi hlasil, ze uz mu pry dosly bonusy z akce 500+500 za doporuceni ze zacatku roku.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 6. 2019 05:07
od Tatatoooo
U me byl bonus pripsan k 30.5.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 7. 2019 05:03
od drkarel
Poštovka a ČSOB vrací 5% z každé platby KK/PK (ne business) v červenci v Chrovatsku. http://www.kartoulevneji.cz

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 8. 2019 16:53
od Mikka1
https://www.postovnisporitelna.cz/porta ... prijem.pdf

přišlo to ještě někomu? Mně to přijde nelogický.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 8. 2019 18:56
od minarjo
Co ti na tom přijde nelogické? Snaží se, aby sis tam nasměroval příjem a PS tak byla tvou hlavní bankou, když to tak na ty 3 měsíce uděláš, máš litr. Akce evidentně jako jí podobné platí jen pro ty, co to zatím nesplňovali, tedy účet u PS měli, ale příjem jim na něj nechodil (těžko by to nabídli někomu, komu už do PS příjem chodí-třeba mě do PS chodí výplata už víc jak 11 let a tuto nabídku jsem logicky nedostal :) ). A koukám, že ta akce trvá už skoro rok, žádná novinka.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 8. 2019 21:40
od Mikka1
Ze staci doplnit prijmy tak, aby v souctu cinily 5000. Ja tedy pridam 2500 na 3 mesice z jineho uctu. Nebo to spatne chapu?

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2019 09:20
od vpe
Chapes to spravne, musis mit kreditni polozky >=5000 Kc a to 3 mesice po sobe, dostanes 1000 Kc za to (a musis byt oslovenym klientem).

I kdyz teda nechapu, ty tam mas nyni prijem <5000 Kc a platis za vedeni uctu nebo co? Podminkou pro bezplatne vedeni meli PS nastaveno 10000 Kc pokud se matne pamatuji, nez jsem ten ucet pro mne k nicemu zrusil.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 8. 2019 18:16
od Zedna1
Prislo oznameni, ze od 1.11.2019 bude pro prihlaseni nutne opisovat SMS kod.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 8. 2019 06:57
od Tatatoooo
Od 1.10.2019 mění PS obchodní podmínky a sazebník. Kdy mohu na základě této změny žádat o bezplatné zrušení účtu ? Lze účet vypovědět už teď nebo to musí být v rozmezí 2měsíců před nabitím platnosti nových podmínek? ( účet mám zřízený od ledna 2019).

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 8. 2019 09:15
od minarjo
A to se podmínky v něčem používaném mění k horšímu? Jako dlouhodobý klient PS (hlavní účet, kvůli hypo v Hypotéční bance) vidím spíš samá pozitiva, jako SEPA platby za rozumnou cenu, (i když ano, to je dle diktátu EU :) ), příprava VOP na okamžité platby atd.

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 8. 2019 17:40
od LuZi
No jedine co mi prijde zvlastni je zruseni posilani vypisu emailem....
Banka standardně zasílá výpisy v elektronické podobě prostřednictvím Internetového bankovnictví /nebo e-mailu/, a to s měsíční frekvencí.
Vnuceni SMS je vsude, tak tomu se neunikne..
Soulad cisla uctu a jmena je pro nekoho dobry ale exoticky ucty spis spletu to jmeno, no do zahranici moc neposilam...
Takze zatim dobry...

Re: Poštovní spořitelna

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 10. 2019 07:36
od mirage7
Era zarizla vouchery Sveta odmen?
Uz 3 tydny mam v IB hlasku: Vážený kliente, omlouváme se, ale tato služba je aktuálně nedostupná. Na zprovoznění intenzivně pracujeme.

Podle infolinky se na odstraneni problemu pracuje a mam si vybrat jinou sluzbu :-(