Kam investovat 50 000Kč

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod matth33w 24. 6. 2008 16:18

jSEM STUDENT MÁM STUDENTSKÉ KONTO ALE ÚVĚR STOJÍ ZA H*** MÁM ZHRUBA 50 000 TIS. ,KTERÉ V BUDOUCNOU ( MIN. ROK) NEVYUŽIJI.. KAM PENÍZE INVESTOVAT? :roll:
PC: AMD Athlon II X2 250, Gigabyte GA-MA770T-UD3P, Kingston 4GB 1333MHz, Gainward GTS250 512MB DDR3
Notebook: Toshiba Satelite Pro U400
Mobil: Xperia Mini
matth33w
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 24. 6. 2008 17:08

Jiz se to zde resilo. Ta castka je me dleho nazoru velmi nizka na nejake investice, tzn. nejlepsi investovat do sebe - at jiz ziskavani novych informaci, nebo treba dovolena, pocitac, atd.

PS. vypni si ten CapsLock.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná

Odeslat příspěvekod Ruprecht001 24. 6. 2008 17:43

Snad jen s tím rozdílem, že onen mladík měl 20.000 Kč :-)

Já bych se zamyslel nad tím, co má tento mladý muž na mysli pod slovy "INVESTOVAT". Jestli je to pro něj jen abstraktní pojem, nebo má pod ním nějakou konkrétní představu.
Proč bychom se nemohli bavit o tom, jak naložit i jen s pouhými 50K. Je to částka, se kterou se podle mne dá už začít, dá se získat, našetřit atd. Zkrátka málokdo asi začal s milionem, ne?

PS: Vrazit peníze do "dovolené" osobně nepovažuji za investici. Naopak.
Ruprecht001
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 24. 6. 2008 18:32

Ruprecht001: ja to povazuji za investici do sebe - proste investice do volneho casu - uziti si dovolene, klidu, jidla/piti atd atd atd. Podle me s padesati litrama diru do sveta byznysu vubec neudela - naopak, podle vseho to budou tezce vydreny penize a spis o ne prijde. Proto rikam radeji utratit, kdyz uz :mrgreen: