Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Vážený kliente, omlouváme se za zaslanou zprávu ze dne 7.10.2011 ohledně zrušení blokace ve výši 53.000 Kč. Tato zpráva nebyla určena pro Vás. Děkujeme za pochopení.
Ano stát by se to nemělo, ale bohužel takové věcí se občas stávají. Nikdo nejsme 100% dokonali a každý občas uděláme nějakou chybu. Pan wuestenrot to myslím dostatečně vysvětlil a za Wüstenrot se omluvil. Důvěryhodnost k této bance kvůli tomu sice může trochu poklesnout, ale myslím, že není třeba z toho dělat nějakou tragédií a tuto banku kvůli tomu úplně zavrhovat. Předpokládám, že tímto pochybením snad u nikoho nedošlo k nějaké finanční škodě. Pouze to vyvolalo trochu zmatek mezi mnohými klienty této banky. Pokud se takové a podobné pochybení nebudou stávat často tak si myslím, že by se to snad mohlo dát omluvit.ram1950 píše:Tak to by se opravdu ale opravdu stát nemělo,
důvěryhodnost k takovému to systému klesá k bodu 0.
Ano v té jeho kůži by asi nyní nechtěl být nikdo. Je to ale pouze člověk se všemi lidskými vlastnostmi, včetně možnosti se občas nechtěně uklepnout. Za to asi ponese nějaké následky, ale pokud k tomu uklepnuti u něho nedochází nějak často a nedošlo tím k nějaké finanční nebo jiné škodě tak by se z toho nějaká tragédie nemusela dělat.PatrikChrz píše:Teda nechtel bych byt v kurzi toho operatora, kdyz se uklepl
Já jsem klientem Wüstenrot, ale žádný e-mail od nich jsem v posledních dnech nedostal a díval jsem se před chvíli do IB Wüstenrotu a ani tam nemám žádnou zprávu s informaci o ukončení věrnostní blokace ve výši 53000 Kč. Asi to nebylo rozeslané všem klientům. O tom že něco takového bylo omylem rozeslané jsem se dověděl ze zdejšího fóra a z mFóra.dr._lukas píše:Toho co může za rozeslání hromadného mejlu bych potrestal stržením osobního ohodnocení na 1/3 roku a napomenutí zaměstnavatelem... přece jen jsme v bance a ne v soukromé malé firmičce
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků