Wüstenrot (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod stepano 8. 10. 2011 09:35

Já tuhle zprávu dostal taky, už jsem napsal do banky, tak uvidíme jak se k tomu vyjádří.
stepano
Diskutér

Odeslat příspěvekod ram1950 9. 10. 2011 14:25

Jsem další, co s tím???? :pozor :?:
Vážený kliente, na základě Vaší žádosti jsme provedli ukončení věrnostní blokace ve výši 53.000 Kč.
ram1950
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dr._lukas 9. 10. 2011 14:53

i mě zastihla tato zpráva a tak jsem jim odeslal, že se mají chovat banka a ne banda blbečku co si na ní hrají.. samozřejmě ve slušné formě, kdyby to zase nějaký zdejší zoufalec bral doslova :-)
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wuestenrot 9. 10. 2011 15:17

Zdravím,
zprávu o ukončení blokace tam máte bohužel s největší pravděpodobností všichni - kolega, který blokaci ukončoval, omylem použil funkci pro odeslání hromadné zprávy. Za Wüstenrot se omlouvám, v pondělí budete mít na stejném místě ještě oficiální omluvu. Současně upravíme systém tak, aby k podobnému "nedopatření" již nemohlo docházet.
Na nejbližší měsíce bylo tak jako tak plánováno vylepšování systému IB, tato událost patrně tento proces poněkud urychlí. V rámci tohoto upgrade nevylučuji ani nějaké úpravy v zabezpečení telefonického bankovnictví, o kterém se zde diskutovalo v minulých týdnech.
wuestenrot
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 9. 10. 2011 18:51

Na co se máme těšit?
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ram1950 9. 10. 2011 19:08

Tak to by se opravdu ale opravdu stát nemělo,
důvěryhodnost k takovému to systému klesá k bodu 0.
To když bude převádět u jednoho klienta peníze, a klikne omylem převézt všem, také to takto bude fungovat???
ram1950
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wuestenrot 9. 10. 2011 19:41

Převod peněz probíhá automaticky bez zásahu "lidské ruky". Fixace jsou kontrolovány a tudíž i prováděny operátorem.
wuestenrot
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ram1950 9. 10. 2011 19:50

Tak to je škoda, já už si chtěla založit co nejvíce účtů a těšit se že mne tam občas něco naskočí, nebylo by to špatné, přeji hezký zbytek dne
ram1950
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 10. 10. 2011 07:00

Teda nechtel bych byt v kurzi toho operatora, kdyz se uklepl :)
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip893 10. 10. 2011 08:54

Tak v IB se už objevila následující omluvná zpráva:

Vážený kliente, omlouváme se za zaslanou zprávu ze dne 7.10.2011 ohledně zrušení blokace ve výši 53.000 Kč. Tato zpráva nebyla určena pro Vás. Děkujeme za pochopení.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 10. 10. 2011 08:59

ram1950 píše:Tak to by se opravdu ale opravdu stát nemělo,
důvěryhodnost k takovému to systému klesá k bodu 0.
Ano stát by se to nemělo, ale bohužel takové věcí se občas stávají. Nikdo nejsme 100% dokonali a každý občas uděláme nějakou chybu. Pan wuestenrot to myslím dostatečně vysvětlil a za Wüstenrot se omluvil. Důvěryhodnost k této bance kvůli tomu sice může trochu poklesnout, ale myslím, že není třeba z toho dělat nějakou tragédií a tuto banku kvůli tomu úplně zavrhovat. Předpokládám, že tímto pochybením snad u nikoho nedošlo k nějaké finanční škodě. Pouze to vyvolalo trochu zmatek mezi mnohými klienty této banky. Pokud se takové a podobné pochybení nebudou stávat často tak si myslím, že by se to snad mohlo dát omluvit.

PatrikChrz píše:Teda nechtel bych byt v kurzi toho operatora, kdyz se uklepl :)
Ano v té jeho kůži by asi nyní nechtěl být nikdo. Je to ale pouze člověk se všemi lidskými vlastnostmi, včetně možnosti se občas nechtěně uklepnout. Za to asi ponese nějaké následky, ale pokud k tomu uklepnuti u něho nedochází nějak často a nedošlo tím k nějaké finanční nebo jiné škodě tak by se z toho nějaká tragédie nemusela dělat.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 10. 10. 2011 12:37

Spíš jde o to, že člověk ,který nečte zdejší fórum či mBanky tak ví prd a pokud má něco zafixované, tak může být nepříjmeně překvapen..zvlášť, když se u wurstu během víkendu nedělá...

Toho co může za rozeslání hromadného mejlu bych potrestal stržením osobního ohodnocení na 1/3 roku a napomenutí zaměstnavatelem... přece jen jsme v bance a ne v soukromé malé firmičce
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 10. 10. 2011 13:40

dr._lukas píše:Toho co může za rozeslání hromadného mejlu bych potrestal stržením osobního ohodnocení na 1/3 roku a napomenutí zaměstnavatelem... přece jen jsme v bance a ne v soukromé malé firmičce
Já jsem klientem Wüstenrot, ale žádný e-mail od nich jsem v posledních dnech nedostal a díval jsem se před chvíli do IB Wüstenrotu a ani tam nemám žádnou zprávu s informaci o ukončení věrnostní blokace ve výši 53000 Kč. Asi to nebylo rozeslané všem klientům. O tom že něco takového bylo omylem rozeslané jsem se dověděl ze zdejšího fóra a z mFóra.
Jinak souhlasím, že se jedná o banku a ne o nějakou malou soukromou firmičku. V bance by si zaměstnanci (bankéři) měli dávat mnohem větší pozor na to co dělají. Za toto pochybení člověk který ho způsobil si asi zaslouži nějaký postih, protože každý by měl být zodpovědný za to co dělá včetně neúmyslných pochybení. Rozhodně ale nejsem pomstychtivý člověk a proto bych po nějaké pomstě nebo co nejpřísnějším trestu za to nevolal. Nestala se nějaká katastrofa a předpokládám, že tím nikomu z klientů banky nevznikla žádná škoda a tak bych to jak se to s tím zaměstnancem který to způsobil vyřídí nechal na bance.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod wuestenrot 10. 10. 2011 13:57

Jednalo se o zprávu do IB všem klientům. Těm, kteří si ji zatím nepřečetli, jsme ji z IB odstranili, ostatní dostali vysvětlující zprávu s omluvou.
wuestenrot
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 10. 10. 2011 15:04

wuestenrot:
Děkují za upřesňující informaci ohledně té zprávy do IB. Nemám nic proti odstranění té zprávy, ale předpokládám, že jste chtěli tím asi docílit to aby se o tom dovědělo co nejméně klientů Wüstenrot. Někteří se o tom ale i tak dozví např. tak jako já z internetových diskuzí kde se o tom diskutuje.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků