http://finexpert.e15.cz/oziveno-moneybo ... owforum=1&
Je to celé hloupé. Nicméně nemohl jsem na dohodu nepřistoupit, toto se "nedělá". Spíše musím poukázat právě na to, že celý problém zůstává nevyřešen. Pokud však takových klientů bude více, banku jistě nebude bavit uzavírat s každým dohodu o narovnání.
Tuhle jsem něco platil směr Gopay - Moneybookers jinou kreditkou a žádné úroky a výběr z bankomatu mi neúčtovali, takže to je problém Citibanky...
...patrně má MoneyBookers přímou smlouvu právě s Citibank = MasterCardem a ti se hojí na klientech, 99% lidí radši mávne nad pár korunami rukou...
Zdá se, že poplatek za bankomat už odstranili, ale úroky stále (i po 6 letech) nechali...
Pri placeni Shopping kartou/VISA CITI by tohle nemohli