Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod slavo963 29. 6. 2016 17:31

Za poplatek
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 29. 6. 2016 20:13

Já dodatečně otevíral EUR účet a přiřazoval stávající kartu i k němu, nic jsem neplatil.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 29. 6. 2016 20:59

U základního U konta je to zpoplatněno, u U konta Premium je to proveditelné bez poplatku.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod khonsun 30. 6. 2016 12:21

muf2muf píše:Potřebuju si na stránkách UniCreditu najít informace o cestovním pojištění ke své kreditce a buďto jsem slepej nebo blbej, každopádně jsem zoufalej a ty informace nedokážu najít.

Pokud to je pojist. Generali, tak je treba si povsimnout, ze v podminkach tusim nema hrazenou cestu ze spitalu na ubytovani; takze napr. utrzena Achilovka na Togianech...........
khonsun
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tortugas 5. 8. 2016 20:03

Jakožto dlouholetý spokojený klient Citi mám pocit, že jsem se probudil do špatnýho snu. Rajfka mě kontaktovala kvůli rekontraktování, ale nebyli schopni nabídnout co jsem měl u Citibank, přestože moje požadavky nejsou moc složitý. Chci jen dva CZK účty, ke každému kartu (já a žena), k tomu idealně multiccy účet plus samozřejmě možnost přehazovat karty jak potřebuju přes internet banking a pár dalších věcí jako family cestovní pojištění k debetkám, výběry v zahr zdarma atd.

Takže jsem hledal dál, občas vkládám na pobočce, nakonec jsem vybral Unicredit a to jejich U konto Premium. Internetbanking oproti Citi hroznej, aplikace na mobilu zase mnohem lepsi. Rikal jsem si, ze to nejak vydrzim, ale když jsem je jako banku trošku začal používat, tak mě vytočilo několik věcí, kdy přemýšlím, že to tam zavřu a půjdu o dům dal.

- udělám platbu/vyberu z bankomatu, ale nikde o tom není tak 3 dny žádnej záznam
- nejsou schopni udělat převod mezi mými VLASTNIMI účty večer a o víkendu
- na pobočce tvrdili, že když budu mít kartu navázanou k EUR účtu a nebude tam dostatečný zůstatek, tak se platba automaticky celá strhne z CZK účtu. Manželka před chvílí volala, že to tak nějak nefunguje. Takže stojí 600 km ode mne před bankomatem, který ji říká že nemá peníze na účtu. Naštěstí má ještě u sebe Citi debetku, takže jsem jí převedl peníze, což Citi nedělá problém a ona si je vzápětí vybrala. Volám vytočenej na infolinku Uni a tam mi řeknou, že se na pobočce spletli, ale že za 100 CZK mi tu kartu z EUR účtu odpojí :-) Bože, to by se člověk...

Proč Citi nekoupila RFB?! :-))
Tortugas
Návštěvník

Odeslat příspěvekod VVNP 5. 8. 2016 21:27

Podle mě se spletli i na té infolince, jako klient s účtem Prémium bys měl mít to navázání/rozvázání karty zdarma, stejně jako změnu limitů. Tedy pokud se něco nezměnilo a já to nepostřehl.
VVNP
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 5. 8. 2016 22:30

Ta karta opravdu není schopná si v případě nutnosti šáhnout na CZK - to je z jedný strany nepříjemný, z druhý strana je to bezpečnější. Samozřejmě to chce mít těch karet víc od různých bank.
Platby se možná nikde neobjevují, mě ale chodí okamžitě e-mail, což je možná ještě lepší.

Ona celá UCB i IB jsou naprosto hrozný, ale ta karta je bezkonkurenční. Nedá se nic dělat, bude potřeba to vydržet.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 6. 8. 2016 00:13

VVNP píše:Podle mě se spletli i na té infolince, jako klient s účtem Prémium bys měl mít to navázání/rozvázání karty zdarma, stejně jako změnu limitů. Tedy pokud se něco nezměnilo a já to nepostřehl.


Ano, je to,tak. Vše výše uvedené je zdarma v rámci Premium konta. (Neplatí však pro U-konto...)
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 6. 8. 2016 06:25

Takze Premium konto ano, U konto ne, ale on pise, ze ma U konto Premium, tam je to jak? :D
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod kolous007 6. 8. 2016 09:19

osobne2 píše:Takze Premium konto ano, U konto ne, ale on pise, ze ma U konto Premium, tam je to jak? :D


Dříve měli U konto a Konto Premium, nedávno to přejmenovali a mají U Konto a U konto Premium.
kolous007
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 6. 8. 2016 10:38

Tak to přejmenování z Premium konta na U konto Premium mě nějako uniklo.

Každopádně "navázání /rozvázání" platební karty k EUR účtu a změna limitů na platební kartě je v rámci U konta Premium opravdu zdarma.

To, že pracovníci UCB neznají své produkty je smutný standard. Nicméně s U kontem Premium, EUR účtem a KK M&M jsem spokojený. Jsou to dobré produkty.
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod houghs 8. 8. 2016 15:47

Tortugas píše: Internetbanking oproti Citi hroznej, aplikace na mobilu zase mnohem lepsi. Rikal jsem si, ze to nejak vydrzim, ale když jsem je jako banku trošku začal používat, tak mě vytočilo několik věcí, kdy přemýšlím, že to tam zavřu a půjdu o dům dal.

- udělám platbu/vyberu z bankomatu, ale nikde o tom není tak 3 dny žádnej záznam
- nejsou schopni udělat převod mezi mými VLASTNIMI účty večer a o víkendu
- na pobočce tvrdili, že když budu mít kartu navázanou k EUR účtu a nebude tam dostatečný zůstatek, tak se platba automaticky celá strhne z CZK účtu. Manželka před chvílí volala, že to tak nějak nefunguje. Takže stojí 600 km ode mne před bankomatem, který ji říká že nemá peníze na účtu. Naštěstí má ještě u sebe Citi debetku, takže jsem jí převedl peníze, což Citi nedělá problém a ona si je vzápětí vybrala. Volám vytočenej na infolinku Uni a tam mi řeknou, že se na pobočce spletli, ale že za 100 CZK mi tu kartu z EUR účtu odpojí :-) Bože, to by se člověk...


Ten Internetbanking tak strašný zase není, to další je ale opravdu velké minus. Záznamy u karet jsou, ale jen u debetních pod nabídkou "Nezaúčtované transakce". Ale není uvedena karta, místo platby, jen částka a popis "Jiné transakce". Ale to je ještě dobré, u kreditních karet je situace ještě horší. Nejenže nejsou vidět blokované částky, ale všechny transakce se objeví až s jednodenním zpožděním, je to jakoby systém kreditních karet běžel na zcela jiné platformě a data se přehrávaly dávkově do hlavního systému až další den ráno tak mezi 6. a 7. hodinou. Opravdu velmi neobvyklé.

Platby jsou celkově mínus. Vnitrobankovní převod funguje jen v pracovní dny do 20 h. Jinak ne, ale podobně to funguje i v ČSOB. Platby se do clearingového centra ČNB odesílají až další den ráno, takže i platby s budoucí splatností, které v jiných bankách běžně fungují v režimu D+0, tak tady jsou D+1.

Na karty napojené na dva účty je nutné si fakt dávat pozor. O tom se tu hodně diskutovalo. Má to své výhody a nevýhody, těžko to takto hodnotit. Co ale hodnotit lze, je velmi špatná znalost produktů personálem banky. V tomto je banka hodně pozadu již za tak špatným bankovním průměrem.
houghs
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 8. 8. 2016 20:58

To navazování karet je opravdu 19. století - v jeho duchu opravdu dávám radši přednost oddělenému čerpání.

Kdyby to opravdu měla být banka odpovídající dnešním požadavkům, tam by mělo být navazování stejně jako stanovování limitů pro různé měny a druhy transakcí on-line s možností si to kdykoli naklikat dle potřeby. To bychom ale od UCB chtěli moc.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod josefbuba 24. 8. 2016 18:06

Má smysl si vytvořit účet u UCB jen kvůli U-šetřete?
Zamlouvá se mi sleva do Košíku a při placení na Aliexpressu. Přeci jenom ta Pilulka, když je potřeba 10% není k zahození. Ptal jsem se na chatu, který tam banka má, ale paní za monitorem by nebyla schopna k tomu sdělit více informací. Je tam ještě něco zajímavého? Slyšel jsem, že měli akce 3% do Kaufu.
Nebo mohl mi někdo napsat více informací o té slevách ke Košíku,Ali a Comforu?
josefbuba
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MarKom 1. 9. 2016 07:34

Muzu nekoho poprosit o zhodnoceni co delam spatne. Mam U-konto, cizomenovy ucet vedeny v EUR mam pripojeny k debetni karte mastercard. Vcera a predevcirem zaplaceno v USD a kurz za vcerejsi transakci cca 24,6. To mi rozhodne nepripada jako kurz asociace.. Kde jsem udelal chybu?
MarKom
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků