od PatrikChrz 9. 5. 2019 07:14
Jak nenechám na Unicredit nit suchou, tak to do značné míry chápu. Naopak mi přijde zvláštní, že firmy zcela dobrovolně věnují prostředky na budování své stránky na platformě, která jim nepatří a která může kdykoliv změnit podmínky.
Osobně bych byl nejraději, pokud by banka měla "takový malý Facebook" na svých stránkách, něco jako mFórum, co měla mBank, Hello spolu, jako má nyní Hello bank, nebo jako měla diskusní fórum dříve Raifka.
Bohužel tady došlo k vylití vaničky i s dítětem, Unicredit zkrátka nechce, aby její klienti mohli veřejně ventilovat svoji frustraci z nekvality jejích služeb a snaha o ochranu osobních údajů je jen zástěrka.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.