Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod fanyn3 8. 5. 2019 20:52

evelista píše:ING je D+0!


Já jsem to sice nezkoušel, možná to neofiko funguje, ale v OP je stále D+1 do 16:00.

https://www.ing.cz/files/cz/obchodni-po ... -12-03.pdf
fanyn3
Návštěvník

Odeslat příspěvekod evelista 9. 5. 2019 07:49

tak v nasi pravni poradne to snad rozcupujem ne ?

mají tam psano lhuta, takze jejich max limit pro splneni, není psano ze to nejde dřív (ano aspoň v jednom pokusu to slo)

pak v tabulce pisi "Připsání prostředků na účet poskytovatele příjemce D+1" Coz preci prichozi banky musí preci pripisovat okamzite, tak nechapu proc si tam navíc davaj +1
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pan Jan 9. 5. 2019 08:03

Pan Jan
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 5. 2019 08:14

Jak nenechám na Unicredit nit suchou, tak to do značné míry chápu. Naopak mi přijde zvláštní, že firmy zcela dobrovolně věnují prostředky na budování své stránky na platformě, která jim nepatří a která může kdykoliv změnit podmínky.

Osobně bych byl nejraději, pokud by banka měla "takový malý Facebook" na svých stránkách, něco jako mFórum, co měla mBank, Hello spolu, jako má nyní Hello bank, nebo jako měla diskusní fórum dříve Raifka.

Bohužel tady došlo k vylití vaničky i s dítětem, Unicredit zkrátka nechce, aby její klienti mohli veřejně ventilovat svoji frustraci z nekvality jejích služeb a snaha o ochranu osobních údajů je jen zástěrka.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klient ps 9. 5. 2019 10:02

Unicredit se bude muset rozhodnout. Zda být bankou pro korporáty nebo dělat retailové bankovnictví, střední podniky.
Být bankou pro korporáty a zároveň retail není možné.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 5. 2019 10:08

Ale jo, jde to (viz KB, ČSOB). Jenže oni to nedělají dobře ani pro jednoho.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klient ps 9. 5. 2019 10:22

To je mýlka. ČSOB a KB korporáty vůbec nejede. Ti mají maximálně část účtů O2 nebo T-mobil.
UCB jede US korporáty v celé střední a východní Evropě. Ty největší globální americké firmy mají účty pro střední a východní Evropu právě v UCB (snad jen Cola má účty v Citi).
Klient ps
Diskutér


Odeslat příspěvekod Klient ps 9. 5. 2019 10:55

Paty, chápeš určité správně, že UCB je ve V Š E C H zemích střední a východní Evropy, narozdíl od ČSOB, která je v ČR, SR a Maďarsku?
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 9. 5. 2019 12:20

Jinak ohledne socialniho kontaktu s bankou pres fcb atd atd, plne ucb chapu, ze se na to vykaslala.

Jen bodove:
- ja fcb login zrusil pred 18 mesici ( lidi to nepouzivaj, nebo si smazali ucet jako ja)
- pokud neco resite vecneho s bankou, tak stejne tam neprobehla autorizace Vas, stejne rekli bezte na pobocku, zavolejte, ci pres nejakou jinou ib autentizacni autoritu.
- zakaznik co nedostane direct odpoved na fcb chatu je nastvany, pokud to posles jinak tak se spokojis s 24h cekaci dobou, pokud to nejsem schopen splnit v tom chatu, tak radsi to nebudu nabizet.
-promo zdarma, nejsme na fcb
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 5. 2019 12:47

Blbé je, že já na odpověď zaslanou přes IB čekal měsíc a půl a obdržel jsem ji až po intervenci finančního arbitra :). Jinak souhlasím, ano, upřednostňovat by se měly kanály, kde je klient ověřen, bohužel ty u UCB v praxi fungují hůř, než ten FB
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 9. 5. 2019 14:48

potvrzuji, že na zprávy v IB nikdo z banky nereaguje, zkoušel jsem to několikrát i tehdy při tom jejich výpadku a odpovědi jsem se nedočkal, naopak na mail reagují celkem promptně ikdyž řešení jak kdy.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chjoo 9. 5. 2019 16:53

jj, rychlá reakce na email je ověřená.
chjoo
Diskutér

Odeslat příspěvekod nobo.dy 9. 5. 2019 18:41

Me tedy na zpravy v IB vzdy reagovali, tak do tydne byla v IB odpoved, dokonce jsem dvakrat pres zpravu v IB podaval reklamaci, otazka je, jestli jste tam tu odpoved aktivne hledali, protoze na ni jinak nic neupozorni.
nobo.dy
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 10. 5. 2019 05:28

Já jsem si naprosto jistý, že během toho měsíce a půl nepřišla, kontroloval jsem to snad obden. Zareagovali až na popud finančního arbitra. Je ale fakt, že pak už reagovali okamžitě (vyměnil jsem si s Unicredit několik zpráv během asi 3 dnů)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků