Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod redhaven 18. 7. 2019 19:22

Každý se nepohybuje deně v městech kde je tento řetězec, v okolí máme nejméně 3 města kde žádný není. Je tedy možné, že si někdo vyjede o víkendu do dalšího města a vytěží řádně.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 18. 7. 2019 19:27

Vzdyt je to jedno, zatrhnou to tak ci tak. :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Markil 18. 7. 2019 19:30

minarjo píše:Také nechápu nesmyslnou uspěchanost Markila, vždyť má na 15 plateb celkem 3 měsíce, tj. stačí v průměru jedna až dvě platby týdně - tak proboha proč 10 za den? :( Buď si Markil nevšiml toho stropu max. bonusu, nebo doby platnosti této akce až do 30.9... :)



třeba všiml, ale má čas jen do zítřka....

Navíc přes 10 plateb za den mívám občas i normálně, takže ten limit u UCB mě překvapil (obzvlášť, když není nikde vidět)
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 19. 7. 2019 13:16

Takže na chatu UCB byla dána informace že stačí jako odchozí platba i trvalý příkaz. Přesně opačná a správná info podána z info@UCB, cituji: "Opravdu to musí být každý měsíc jednorázová odchozí platba zadaná přes aplikaci smart banking. Můžete poslat peníze i sám sobě do jiné banky."
Takže tímto se to řeší elegantně samo, příchozí nutná platba 12k, obratem poputuje na můj účet v jiné bance.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod Markil 19. 7. 2019 13:26

Mě v červnu na pobočce řekli, že trvalý příkaz nestačí, že nutno zadat v IB jednorázový...
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 7. 2019 19:13

Ano, už v říjnu (když jsem si to s bonusem 100 Kč měsíčně placených jeden rok zřizoval já) bylo podmínkou každý měsíc realizovat: jeden jednorázový odchozí online zadaný příkaz, jednu platbu kartou u obchodníka či na netu (obojí pro bonus 100 Kč) a příchozích 12 tisíc Kč (pro bezplatné vedení, stačí z vlastního účtu u jiné banky). Tu akci stále opakují přes kopírák, jen nově přidali možnost online zřízení U konta, jinak jsou tyto 3 podmínky stejné...a mě to už přes půl roku v pohodě vyplácejí (stovka na U konto při splněmí v daném měsíci chodí mezi 12. a 15. další měsíc, počínaje od třetího měsíce od zřízení U konta (protože v měsíci zřízení nejsou podmínky povinné, v druhém se prvně plní a ve třetím je tedy první odměna za druhý měsíc).

Nově tedy jen upřesnili to, že ta jedna jednorázová platba měsíčně by měla být zadána přes Smartbanking (asi aby si ho klienti zřídili) a ne přes IB, to je jediný rozdíl. Já ale zadávám přes SB vždy, oproti IB je přeci jen přívětivější (přihlášení otiskem atd.).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 22. 7. 2019 06:48

Ja tomu rozumim ale tak, ze podmínky bezplatneho vedeni uctu + bonus za aktivitu musim plnit AŽ od 3mesice, ostatne tak presne to pisi na jejich webu. Dale je s podivem ze nekomu uznaji pro bezplatne vedeni uctu prichozi platbu z vlastniho uctu v jine bance, kdyz presne toto maji vyslovne stanoveno v poznamkach v ceniku jako prekazku bezplatneho vedeni uctu. A nevim, jak je hodnocena platba kartou u obchodnika, u ktere je uvedeno Cash back, je toto opravdu platba u obchodnika uznatelna pro ucely akce bonusu tzv za aktivitu ?
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 22. 7. 2019 12:24

Kde presne to maji napsano o tom vlastnim uctu v cizi bance?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 22. 7. 2019 12:43

redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 22. 7. 2019 12:55

Pokud se bavime o strane 3 dole, tak se hovori o BU tehoz majite, ale POUZE v UCB. Nikde se nehovori o cizich bankach :wink:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 7. 2019 13:11

Pánové, vždyť je to logické, že "stejným majitelem účtu" že vždy musí myslet účet v rámci dané finanční skupiny, mimo ni tu shodu osoby nemají jak ověřit! Stejně to je třeba i u podmínky bezplatného vedení eKonta RB atd. Tedy:
ŽÁDNÁ, opravdu žádná banka nemůže v podmínce mít, že účet musí znít na jiné jméno napříč bankami! Účtem jiného majitele se vždy musí myslet účet v rámci dané finanční instituce (tam si to zjistí dle RČ), nikdy ne z jiné banky. Protože jak by z pouhé shody jména a příjmení v názvu majitele v cílové bance platby poznali, že jde o tutéž osobu? Může to být jmenovec, můj táta který se jmenuje stejně atd... Tedy tyto podmínky jsou fakt vždy v jedné bance.
Ta jedna platba kartou může být jakákoliv, klidně dobití 1 Kč do RegioJet nebo nákup žvýkačky v trafice :). Transakce s CB by se snad také měla počítat, protože je rovněž označena jako platba u obchodníka (ale udělat 1 platbu u obchodníka v řádu pár Kč bez CB je vždy jistější, aby se pak na to banka nevymlouvala).
Naposledy upravil minarjo dne 22. 7. 2019 13:21, celkově upraveno 5
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 22. 7. 2019 13:12

A kde že je tam napsáno to POUZE V UCB?
nikde... :hm
neosobně
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 22. 7. 2019 13:31

neosobně: nikde, protoze je to logicke. Nicmene reseni je jednoduche, neveris? Tak si nezakladej ucet a nemusis to resit.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 22. 7. 2019 17:19

mě v UCB při zakládání Premium konta doporučili, ať si to pro splnění podmínek přeposílám , ideálně trvalákem
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PULPANM 24. 7. 2019 08:55

Tak jsem včera rušil UCB AXA kreditku. Slečna na přepážce se nedivila, nezeptala proč, podepsala formulář a přestřihla kartu.
Divný proaktivní přístup, třeba bych si to rozmyslel.
Dnes telefon z UCB, že je na kartě záporný zůstatek a když je karta zrušena je zrušeno i inkaso a že musím uhradit hotově na pobočce vkladem na pokladně nebo převodem.
To mi ta slečna nemohla říct včera, abych rovnou uhradil na pokladně, když jsem tam už seděl?
PULPANM
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků