Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 8. 2019 21:18

To se shoduje s mými poznatky i jinde: 800 i 900 Kč vyplatí bez redukce, od 1000 Kč se v tom začnou ručně šťourat. Snad hranici neposunou ještě níž.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 15. 8. 2019 21:36

Je to max 1500 Kč za 3 měsíce, tak jestli to nechtějí dávat max 500 Kč měsíčně?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 8. 2019 22:21

To píšeš ale jen o té odměně 100 Kč při Albert nákupu nad 1000 Kč, platné do konce září, kterou mají všichni. Mnozí ale navíc mají (a právě tím jsme dosáhli odměn i dost nad 1000 Kč) k tomu ještě další Albert odměny pro jednu či více konkrétních prodejen v okolí bydliště, kde jde o 5 či 10% z nákupu bez ohledu na částku, opět v součtu max. 1500 Kč, platnost většinou jen měsíc (třeba u mě do dneška, dnes to ale automaticky o měsíc protáhli). Na tomto se tedy jedním nákupem s CB dalo získat i přes 300 Kč za odměnu cílenou na danou prodejnu plus 100 Kč za tu globální odměnu, protože obě platí současně, takové turbo Albert odměn :). Navíc odměny U-šetřete, to přece není jen Albert. Tedy kloním se více k názoru, že manuálně ověřují odměny k vyplacení, pokud jsou před výplatou nad tisícovku, s dosažením hranice jedné konkrétní Albert odměny (1500 Kč) to nesouvisí, to ořezává už sám systém automaticky, to mám ověřeno právě u toho bonusu 10%, kde stačilo vlastně jen 5 nákupů v dané prodejně a na hranici se narazilo :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 16. 8. 2019 01:52

Me uz dali cely bonus 1500 Kc.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 16. 8. 2019 21:00

Tak Šmjedi UCB povýšili zase o stupen výše. Odměnu mě v Ušetřete včera přiznali a zobrazili jako vyplacenou. Na účet dnes však nic nepřišlo, když nepočítám bonus za aktivitu stejné výše. Zřejmě Šmejdi počítají s tím, že klient nečte doprovodnou zprávu platby a nebo počítají, ale je jim to u zádele, protože když už ten CB museli vyplatit (nestihli zrušit) tak z něj aspon udělali bonus za aktivitu, který nevím kdy normálně vyplácí...
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod cz01 16. 8. 2019 21:48

U mě to samé, v ušetřete zobrazeno, jako vyplaceno, ale na účet nic nepřišlo a to tam byla polovina nákupů, jako poukázky a bez CB. Chvíli pár dní počkám a pak začnu řešit.
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 16. 8. 2019 21:58

To u mě ty odměny seškrtané z cca 1800 Kč na 200 Kč stále svítí jen jako K vyplacení.

Jinak Air bank jde ve stopách UCB, právě dnes mě i např. Patrikovi již před týdnem vyplacené odměny (a to přesně částky vytvořené cashbackem) slavnostně hromadně zabavila bankovní blokací dané částky na účtu :(. Více na viewtopic.php?p=12342290#p12342290 a v souvisejících příspěvcích.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 17. 8. 2019 17:01

Prave jsem dostal zpetny minus na bu jako lidi ve vlakne air. :( no do prcic :(.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING a Creditas. Miluju. :)
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Salmon12 17. 8. 2019 23:45

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá zkušenost. Strhává si UCB při rušení účtu nějaké peníze (za výpis atp.)?
(moje situace: rušil jsem účet v UCB přes kodex mobility, na účtu bylo jen pár korun, nedošlo mi to. Vím, že ČSOB mi při rušení zaslala poslední výpis poštou a strhla si za něj něco. Jen by mě zajímalo, jestli to tedy proběhne v pořádku.. na účet se přihlásit nemůžu a nepřihlásil jsem se už pár měsíců, měnil jsem mobil a nemám aktivní smart klíč).
Dík :)
Salmon12
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Michall01 18. 8. 2019 07:30

Kodex mobility jsem u UCB nevyužil, ale dle sazebníku si účtují 50 Kč za „převod zůstatku účtu na základě Žádosti o změnu platebního účtu (mobilita účtu) …“.
Michall01
Návštěvník

Odeslat příspěvekod čulibrk 19. 8. 2019 09:56

Dne 15.8. mi přišel email
Výpis z Vašeho účtu U-šetřete, za období 16.7. - 31.7.2019, Vážená klientko, vážený kliente, v tomto období jsme Vám připsali XXX Kč na Vaši kreditní kartu, které jste u-šetřil/a za níže uvedené nákupy.

Dnes 19.8. vidím, že na účet kreditní karty stále žádný bonus nedorazil. Má cenu podávat reklamaci, nebo jim to trvá ?
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filas81 19. 8. 2019 10:21

mám to nemlich to samé
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod cz01 19. 8. 2019 10:45

Také to tak mám, počkám do zítra, nebo středy a pak budu řešit (mám tam většinu regulérních nákupů)
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 19. 8. 2019 18:58

ja uz poslal reklamaci ale co ucb opravdu musí zlepsit je reakce na relamacni podmety od zakazniku, klidne at to zamitnou (to nechci) ale oni to nechavaji vysumet.

napisou po 14 dnech "pokud je to stale aktualni zavolejte nam".
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING a Creditas. Miluju. :)
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 20. 8. 2019 06:24

Naposledy mi dorazil bonus z u-šetřete na účet 30. července, třeba to přípíší i teď až na konci měsíce?
suram
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků