Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod OnderCZ 31. 1. 2020 18:42

U-Konto založeno 16. 1. 2020 , dnes dorazilo do mailu 12 vstupenek do kina Cinestar. Paráda.
Ale po vyčerpání vstupenek asi komplet účet u UniCredit Bank zruším. Protože oproti ostatním bankám je to fakt oser. Okamžité platby nejsou (prý snad někdy letos), nemožnost změnit PIN ke kartě jinde než v bankomatu, to opravdu „inteligentní“ přihlašování do IB, generování smart klíčů a dalších podobných hovadin, k tomu přeposílání peněz, aby účet byl zdarma.
OnderCZ
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 31. 1. 2020 19:14

taky hlásim, že mi připsali bonus za nákup v první půlce ledna...
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod Urokovy turista 1. 2. 2020 14:41

Tak jsem přes kodex mobility požádal o převod 3 trvalých příkazů Unicredit>Reiffeisen. Proběhlo to ok, ale dnes dorazil emailový výpis z Unicredit a málem jsem spadnul ze židle! Naúčtovali si za to poplatek 450,- Kč. Jmenuje se: "Zrušení trvalého příkazu na papírovém nosiči" (3x150, -). V pondělí jdu na pobočku reklamovat, to si snad proboha nemůžou dovolit.
Urokovy turista
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Klient ps 1. 2. 2020 15:05

Tak to je hodně drsný. To jsou svině.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 1. 2. 2020 15:19

no po roce zkušeností s nima, mi to nepřekvapuje, shrábnu poslední bonus a čau...
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 2. 2020 15:30

@Urokovy turista:
To si bohužel dovolit mohou, jde o poplatek za zrušení příkazu na pobočce (v podstatě penalizace za to, že jsi ke zrušení nepoužil online kanály IB či SB). Právě proto se Kodex mobility v řadě případů nevyplatí používat, nebo použít nelze, jak zde jen pár dní zpět píšu ve vláknech Air Bank a Moneta, kde se v tomto týdnu mobilita diskutovala. A když už Kodex využít, tak co jde předem zrušit online (příkazy, inkasa), to zrušit (vadit ale mohou i navázané produkty jako spořící účet či úvěrový produkt). Pobočkové zrušení je (nebo v minulosti bylo) zpoplatněné ve více bankách, a to nemalou částkou (podobně vklad hotovosti na pobočce atd). A při využití Kodexu mobility o nic jiného než pobočkové zrušení nejde, zpravidla ho vyřizuje pobočka, kde byl účet založen. Obdobně třeba v ČSOB, kde si pracovnice některých poboček při využití mobility předvolají odcházejícího klienta, aby donesl ke skartaci debetní kartu k účtu (osobní zkušenost kamaráda)-to pak nemá mobilita smysl, když na pobočku původní banky stejně musí, že :)

-- 1. 2. 2020 15:39 --

@filas81:
UCB má takový bordel v systémech, že nejen že nedokáží správně a všem stejně účtovat/stornovat odměny z U-šetřete (v posledních dnech hojně diskutované-Albert CB), ale neumí ani správně spočítat, kolik odměn komu vyplatit, tedy poslední bonus nemusí být posledním :). Jsem od předvánoční doby roku 2018 účastníkem akce, kdy za aktivitu na založeném účtu U-konto vyplácejí 100 Kč měsíčně, dle pravidel nejdéle rok, tedy 12x. V půlce ledna mně tato odměna přišla už potřinácté, tak nevím co si o tom myslet-že by v půlce února počtrnácté? Uvidíme :D
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Urokovy turista 1. 2. 2020 15:55

>Minarjo:
No já bych řekl, že o žádné "pobočkové rušení" právě nejde. To bych musel otravovat u okénka na přepážce. Ten kodex mobility má nějaké pravidla a Unicredit k němu 1.3.2017. přistoupila.
Urokovy turista
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod suram 1. 2. 2020 16:59

Co když to někdo z RB skáknul zrušit osobně na pobočku UCB?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 2. 2020 17:12

Já psal o tom, jak to V REÁLU probíhá. A skutečně je to ve většině bank (minimálně těch velkých kamenných, jako ČSOB, UCB a další) tak, že Žádost o změnu banky (tím kodexem mobility vyplněná) dorazí skrz centrálu k vyřízení na příslušnou pobočku, která účet spravuje. A na bankéřích dané pobočky je fyzické vyřízení toho zrušení, ne na nějakém automatu, centrále či podobně. U ČSOB je to tak určitě (jak píšu výše, kamaráda oslovila bankéřka přímo z pobočky, kde měl účet veden, ať donese kartu), já mám osobní zkušenost z Fio, že je to obdobné (seznam trvalých příkazů k přenesení jsem dostal ze "své" pobočky Fio) atd. Tedy opravdu se tímto centrála ve většině bank vůbec nezabývá, předá z jiné banky příchozí Žádost o změnu banky jen na cílovou pobočku, která účet spravuje, tedy zpravidla ta, kde byl založen, u online založení ta nejblíž bydlišti klienta. A třeba u Fio takto předávají i emaily s dotazy klientů zaslaných přes Fio servis. Proto k fyzickému rušení příkazů i účtu skutečně dojde na pobočce, obdobně jako by tam klient fyzicky došel sám. Kodex jen dělá to, že je to korespondenční formou a ne osobní návštěvou.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 1. 2. 2020 17:36

Banka je oprávněna naúčtovat poplatky spojené s rušením účtu, nikoliv ovšem poplatek přímo za zrušení účtu. Pokyn k účtu při převedení účtu do jiné banky není elektronická transakce, takže může účtovat poplatek za příkaz na papírovém nosiči. Není to příliš proklientské, ale je to formálně v pořádku. Proto třeba AirBank nabízí při převedení účtu proplacení nákladů novému klientovi až do výše 500,- Kč. Chyba byla už mít účet u UCB a za chyby se, jak známo, platí.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 1. 2. 2020 17:44

Když rušit účet, tak raději ať už je bez trvaláků a inkas. To platilo vždy.
V tomto případě by se mohla zkusit reklamace, že zákazník pokyn ke zrušení trvaláků nedal, ať je nechají aktivní, když se jim to nelíbí. Asi se jim ten pokyn bude špatně prokazovat.
Naposledy upravil suram dne 1. 2. 2020 17:56, celkově upraveno 2
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 1. 2. 2020 17:52

Urokovy turista píše:Tak jsem přes kodex mobility požádal o převod 3 trvalých příkazů Unicredit>Reiffeisen. Proběhlo to ok, ale dnes dorazil emailový výpis z Unicredit a málem jsem spadnul ze židle! Naúčtovali si za to poplatek 450,- Kč...

Tak to je opravdu zvláštní, protože já jsem to dělal přesně jako ty z Uni do Raiffky. Součástí nabídky RB a zároveň podmínkou benefitu byl požadavek převézt všechny trvaláky. Já jsem v UCB žádné neměl, tak jsem je narychlo zřídil a poté nechal v rámci mobility teprve převézt do RB. A neplatil jsem za zrušení a převedení nic. Bylo to sice před rokem, ale stejně se mi zdá, že s tebou nějak vyjebali a rozhodně bych to tak nenechal!
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 1. 2. 2020 18:54

minarjo píše:Žádost o změnu banky (tím kodexem mobility vyplněná) dorazí skrz centrálu k vyřízení na příslušnou pobočku.

Tak ať si ten poplatek naúčtují své centrále nebo RB. Urokovy turista na žádné pobočce UCB nebyl a nic po ní nepožadoval. Nelze ho trestat za to, že to mají zprocesované tak debilně, že si s tím back office UCB neumí poradit a háže to na pobočku, notabene na papírovém nosiči.
Tohle musí vyhrát, když ne u UCB, tak u finančního arbitra.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 1. 2. 2020 18:59

Souhlasím. Zákazník jako slabší strana je zde trestán za nastavení procesů své banky placením za službu, která vede pouze k ukončení smluvního vztahu. Navíc je ta cena jednoznačně nad účelně vynaloženými náklady.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 1. 2. 2020 19:00

No to zákazník nemusí vyhrát. Ale ta reklamace za pokus stojí.
suram
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků