Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod A1rh- 16. 11. 2020 12:01

nejlepší jsou ty Podmínky kampaně (link míří jen na logo Nike). Neumí vytvořit ani webovou stránku s funkčními odkazy.
V profilu promo AliExpress US $19, Twisto 300+Premium, RB 300Kč, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, (příp. SZ)
A1rh-
Nadšenec

Odeslat příspěvekod čulibrk 16. 11. 2020 14:13

Otázka je, jestli to bude i pro klienty, kteří nedávno u nich měli U-konto. Taky bude zajímavé, jak rozklíčují podmínku "Na nové U konto si začněte posílat výplatu v minimální výši 30 tis Kč měsíčně."

Už jsem jim napsal na chatu a chybu evidují a opraví. Vtipné je, že na https://www.nprague.cz/ boty Nike Air Zoom Tempo Next% vůbec nemají. To je zase bordel. :roll:


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Tak v podmínkách je:
Účastník Kampaně, Kampaňový klient – fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem v České republice, která si během trvání Kampaně u Banky otevře Konto. Kampaňový klient je výhradně nový klient, který neměl v minulosti s Bankou žádný smluvní vztah, nebo bývalý klient, který v uplynulých 36 kalendářních měsících nebyl majitelem žádného účtu u UniCredit Bank.

Mzda – příchozí elektronická platba na nově založený účet Účastníka Kampaně v minimální výši 30 000 Kč přicházející jednou měsíčně z účtu právnické osoby.

Takže pro mě smůla, měl jsem u nich před rokem účet. :-( No nic, Etiopští běžci umí běhat i bos. :-)
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 20. 11. 2020 18:14

Odbornici z UCB me pri zruseni uctu mobilitou zrusili jen korunovy ucet, ale koukam nevyzadany na nej napojeny a nikdy nepouzity eurovy nezrusili. Doufam ze si za tento ucet nezacnou uctovat poplatecek, kdyz nebudu jiz logicky aktivne vyuzivat ucet???
redhaven
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 20. 11. 2020 18:29

A proč by měli rušit eurový? Ve formuláři kodexu mobility se žádá vždy jen o zrušení jednoho konkrétního účtu a na něj navázaných služeb. Jiné účty, typicky pokud nejsou součástí balíčku toto rušeného, samosebou zůstávají. A tím že jsem Ukonto sám měl (a bez eurového účtu), tak vím že ten EUR účet byl nepovinnou součástí, na který se při sjednání Ukonta ptali zda ho chci, tedy není to pevná součást Ukonta a musíš zrušit zvlášť.
Ostatně i kdyby tomu tak nebylo, tak Kodexem mobility se přenáší vždy účet ve stejné měně jako ten ze kterého jsi přenos zadal (neboli musí platit shoda měn účtů). Tedy nelze nárokovat kodexem mobility přenos EUR účtu z UCB na CZK účet u jiné banky a jeho následné zrušení, i kdyby byl v žádosti svým číslem jasně uveden. To už zde někdo psal, že ho s takovou žádostí poslali kamsi.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod servpack 20. 11. 2020 18:35

A zakládal jsi na pobočce? Já zakládal loni online v akci s mobilitou a na eurový účet jsem ve formuláři dotazován nebyl, prostě mi ho založili, i když jsem o něj nestál.

Po zrušení CZK účtu přes mobilitu a tím pádem zániku balíčku si následně za EUR účet účtují poplatek 50 Kč měsíčně.
servpack
Návštěvník

Odeslat příspěvekod redhaven 20. 11. 2020 18:37

Budou za ten nevyuzivany euro ucet uctovat poplatecek?
redhaven
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 20. 11. 2020 19:10

Pokud k euro účtu byla navázaná karta a v případě že ji nezrušili, tak kromě vedení 50Kč měsíčně si pravděpodobně budou účtovat i 500Kč ročně za kartu.
Navstevnik123
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Matlal 20. 11. 2020 19:25

Za jak dlouho po založení U konta vám přišla karta? Já už mám založeno týden a stále ji nemám. A to už v úterý mi psali ať se zaregistruji do u-šetřete a to bez karty neudělám.
Matlal
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 20. 11. 2020 20:10

Ano, já tehdy Ukonto zakládal na pobočce, online to ještě neuměli. Na euro účet jsem byl dotázán a odmítl jsem.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 20. 11. 2020 21:15

redhaven ... :oboze Ty woe ty banky jsou jedna horší než druhá. Asi budeš muset dát prachy do matrace.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod redhaven 20. 11. 2020 23:12

Také jsem zakládal Ukonto osobně na pobočce a žádný € účet, ten mě zřejmě vnutili při spuštění smartbanky, už přesně nevím.
Koukal jsem do sazebníku a ti Šmejdi tam vážně mají poplatek za "službu nezapojenou do Konta".
Jak s nimi elegantně vy.ebat?
Nejrychlejší je asi osobně výpověd na pobočce, tj. měsíc od následujícího dne.
Nebo ten jejich zázračný € účet vypovědět i zprávou ve SB ?
redhaven
Nadšenec

Odeslat příspěvekod evelista 22. 11. 2020 00:00

omg ja nejsem tady za zadnou banku, ale nadavat ze banka nezrusi ucet kterej jsi nikdy nezazadal zrusit a jecis, tak to je extremni zakaznicke chovani, lidi nebudte nechytří.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klient ps 22. 11. 2020 09:09

Na obranu redhaven. Asi urcitě po UCB ten jejich zkurvenej eurovej účet založit nechtěl.
Klient ps
Nadšenec

Odeslat příspěvekod redhaven 22. 11. 2020 10:41

Samozrejme, euro ucet byl od pocatku vnucen v SB a je od pocatku vazan na U konto, Smejdi UCB ale euro ucet nezrusili pri zruseni U konta a nejde jednoduse zrusit z jejich z. urveneho SB. Budu jim vypoved posilat doporucene, doufan ze tento Ústav toto takto prijme.
redhaven
Nadšenec

Odeslat příspěvekod servpack 22. 11. 2020 10:54

Jistota je zrušení na pobočce. Každopádně ti jednou naúčtují ten poplatek 50 Kč, takže budeš na účtu kolem 2 EUR v mínusu, pokud je teď účet prázdný. Před koncem výpovědní lhůty to budeš muset dorovnat na 0, jinak by ho zrušit nemuseli.
servpack
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků