Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 12. 2020 12:09

Myslim, ze to nebudu akceptovat a asi neexistuje nijaka institucia, ktora by ich k tomu prinutila. Vid napr. Modra pyramida
https://curve.vip/BAG9K
alfas123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jaanemann 11. 12. 2020 12:26

Pres mobilitu u Airbank jde EUR ucet zrusit v pohode i kdyz to trochu dele trva. Rusil jsem takto tri eurove ucty a u dvou se mi stala drobna neprijemnost. Zmenili mi u nich Ukonto (27+) na Bezny ucet (FO) a samozrejme si hned nauctovali poplatky za odchozi/prichozi platby 6 Kc, za mesicni vedeni uctu 50 Kc a rocni poplatek za kartu 500 Kc. Ale po emailove reklamaci do tydne vyreseno. Pry z duvodu selhani lidskeho faktoru :)
jaanemann
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Zedna1 11. 12. 2020 12:46

Jen takova perlicka z ruseni uctu UCB:
Rusil jsem UCB (na pobocce), ale stale mi chodi emaily z U-setrete, kdyz jsem se chtel u nich odhlasit ze zasilani emailu, tak pry si mam znovu osobne dojit na pobocku UCB a zrusit to zasilani tam, pritom v UCB uz zadny produkt nemam.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ludmila.Stanova 11. 12. 2020 15:29

Co zkusit postup - založím EUR účet u AB (musí být běžný, nebo jde udělat mobilita i na spořicí?)>zruším EUR účet u UCB přes mobilitu AB > pokud dojde ke zrušení eurového účtu, tak teprve následně zrušit přes mobilitu korunový účet. Tak by mi neměli hrozit zde zmíněné problémy a bude šance, že to celé vyřeším online na pár kliknutí. Co vy na to
Ludmila.Stanova
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 12. 2020 22:00

Ne, kodex mobility nedovoluje zrušit účet jiné měny než má účet nový, tedy z EUR Air Bank účtu zrušíš jedině ten eurový. Tvůj postup povede jen k tomu, že EUR účet bude (snad) zrušen, ale zbytek bude žít dál (protože euro účet není povinnou součástí balíčku Ukonto, třeba já ho tehdy při zřizování na pobočce odmítl).
Nechápu ale tuto diskusi, strávila jsi nad ní už více času, než tím zrušením na pobočce UCB, které je u této banky fakt nejrychlejší formou zrušení a většinou i bez komplikací :) (já tam sice tehdy musel 2x, ale to zrušení v UCB je otázkou vyplnění jediného formuláře, do 5-10 minut hotovo). Využití kodexu mobility povede s velkou pravděpodobností k tomu, že budeš muset v UCB reklamovat nějaký neoprávněně naúčtovaný ne zrovna malý poplatek (měli to zde mnozí, typicky poplatek za rušení trvalých příkazů, poslední výpis poštou atd), nebo tam kvůli tomu stejně jít...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod esquire 16. 12. 2020 22:45

Stalo se mi to same. Pres mobilitu u Sberbank byl zrusen korunovy ucet a zustal ten eurovy. Takze asi jedine na pobocku ze?
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antonsek 24. 12. 2020 12:15

Účtovací období na kreditce mám vždy do 25 dne v měsíci, ale tento měsíc provedli vyúčtování asi už 23.12. podle strženého a vráceného poplatku v ten den. Nemáte zkušenost, kdy se objeví měsíční výpis v IB? Dosud tam není.
antonsek
Mírně pokročilý


Odeslat příspěvekod redhaven 30. 12. 2020 12:23

Tož přidám k předsilvestrovskému pobavení anabázi ze zrušením € účtu u tohoto Ústavu.
Jala se mi volat před Vánoci pracovnice č. 2 UCB z mé nejbližší pobočky, že prý obdržela z centrály můj doporučený dopis-výpověd (z konce listopadu!), ale že nemá zákonné náležitosti prý.
Nedbala mého ujištění, že jsem jednal takto s doporučeným dopisem na radu jiné "odbornice" č. 1 USB infoservisu, která tvrdila že stačí písemná výpověd s podpisem dle podpis. vzoru.
Ale není prý problém účet zrušit osobně na pobočce, s účinností od následujícího dne, dle pracovnice č. 2 Velmi jsem se zaradoval, předčasně....
Inu což, dostavil jsem se tedy před pár dny na uvedenou pobočku v místě bydliště a pracovnice Ústavu započala svoji záslužnou činnost na zrušení účtu, zůstatek € jsem velkoryse Ústavu daroval, s dovětkem, že za jeho převod na můj účet u jiné banky, by si Ústav naúčtoval vyšší poplatky než byl onen zůstatek a že do zrušení účtu do konce prosince už žádný poplatek nebude, kromě poplatečku za příchozí € platbičku...
Pracovnice Ústavu mě však zastavila a sdělila moudře, že výpovědní doba započne teprve běžet a za 30 dní až se účet zruší.
Nedbala mého ujištění, že moji doporučenou výpověd mají už od konce listopadu, ani cloumání zlosti mým majestátem a nechápala oznámení, že věc tedy předám i s nahranými hovory Finančnímu arbitrovi, vypadalo to, že si myslí, že tím mám na mysli, nějakého jejich Ústavního arbitra... :D
Proběhl další tel. hovor s pracovnicí č. 2, která se vůbec neznala ke svému dřívějšímu tvrzení, že účet zruší do druhého dne, pravil jsem jí, že lže jak když MfD tiskne a že mám hovor nahraný a předám FA. :D
Nakonec po půlhodinovém handrkování s jejich lživými tvrzeními, mě nabídli jakési Ústavní reklamování, to jsem odmítl.
Převzal jsem doklad s výpovědí a poroučel se s pozdravem, s vaší bankou nechci mět již nikdy nic společného. :D
Naštěstí jsem z tohoto Ústavu za více jak rok, dokázal vytáhnout cca 48x více než mě bude stát ten jejich dvoumesíční poplateček.
redhaven
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 30. 12. 2020 13:20

UCB je naprosto marná. Chtěl jsem zjistit, jak přesně bude fungovat nová VISA debetka. Volal jsem na infolinku, tam se to zaseklo na jejich neznalosti, že prý osobní bankéřka a dali mi na ni číslo. Tak jsem týden volal té bankéřce, kde to vždycky spadlo do schránky. No nic, řešil jsem jiné věci.

Před Vánoci telefonát z banky, že prý abych si aktivoval kartu a aplikaci na mobilu. OK, takže jsem se snažil nejdřív vyjasnit ty otázky, které mi měla odpověď bankéřka. Nejdřív jsem se dozvěděl, že ta bankéřka už u nich delší dobu nepracuje. Pak otázka ohledně mobilní aplikace. Protože dost často měním 2 mobily, ale jak se ukázalo, aplikace podporuje jen jeden, tak tenhle problém odpadl s tím, že budu používat pro internetové platby kartu jiné banky.

Teď otázka kurzů při použití nové VISA DK (stará MS byla navázaná na EUR účet, všechny operace kurzem asociace). Nejdřív se mi hoch snažil vnuknout, že se vůbec nic nemění, jen ať si kartu aktivuji. Když jsem mu oponoval, že VISA karta asi bude těžko používat kurzy MS asociace, tak nakonec souhlasil, že to pořádně zjistí. Pak mi zavolal s vítězoslavným tvrzením, že karta bude používat kurz ČNB. OK, říkám, přijde mi to jako nesmysl, ale pošlete mi to písemně, kurz ČNB, tak kurz ČNB. Pak volal podruhé, že tedy nakonec kurzy banky, takže jsme se shodli, že se karta tímto stává pro zahraničí prakticky nepoužitelnou.

Takže tak. UCB je něco jako demo banka, někdy něco funguje, obvykle ne. Nechám si to jen kvůli pojištění a možná 1x za rok nějaké akci při fyzickém placení kartou.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 30. 12. 2020 14:02

Jake kurzy bude pouzivat slovenska pobocka UCB? Prepokladam , ze kurz VISA asociace? Nbo to zmrvili i tam?
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomas999 30. 12. 2020 14:37

Pre bežných zamestnancov banky je to ťažká otázka, možno pár ľudí na kartovom oddelení by vedelo odpovedať. Treba pozrieť OP.
SK Unicredit má v OP, že sa bude používať kurz VISA.
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 1. 1. 2021 10:53

Tak anabáze v tomto Ústavu bohužel pokračuje, koukám dnes do SB a měl jsem tak kladný zůstatek včera, dnes se tam objevil poplatek za € účet (to chápu) , ale nesedí zůstatek, nezapočetli vůbec kladný zůstatek z konce roku a rovnou to ukazuje účet v mínusu o ten poplatek. :D (zřejmě si započetli poplateček za příchozí € platbu, ale jejich Ústavní "bezchybný" sw nezobrazuje v pohybech) :D Asi pozůstatek více jak půlročního kolapsu celého obslužného klientského sw v tomhle Ústavu před asi 2-3 roky. :D
A propo, naúčtuje tento nejskvělejší Ústav další měsíční poplateček za leden, i když mě 28.1. doběhne výpovědní lhůta a účet se konečně zruší ? 8-D
redhaven
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Jhypo 1. 1. 2021 20:17

Tak to se mám na co těšit. Měl jsem tam korunový běžný účet, ke kterému jsem nějak povinně dostal i eurový, který byl celý rok na nule bez použití. Oba jsem v listopadu dal zrušit přes airbank mobilitu v pořadí napřed euro, poté koruna, s tím že výpovědní lhůta 30 dní doběhne začátkem ledna. 1. prosince jsem udělal kreditní obrat 15000 Kč na vedení zdarma. 29.12. přišlo nějaké oznámení na e-mail, že na korunovém účtu přibylo několik halířů úroků (poprvé za rok) které se hned odečetly jako closure - předpokládám zrušení účtu, ovšem k tomu mi banka nic neposlala. Mrknul jsem do aplikace a korunový účet zmizel i se všemi výpisy, zůstal jen eurový s odečtením 1,98 eur za vedení - to tedy jak vidím je těch 50 Kč dosud neúčtovaných, které jsem tam teď poslal, ale o 6 Kč za příchozí položku jsem nevěděl, tak se to asi nevyrovná, ach jo. Ovšem načatý leden počítám stejně asi zase něco budou chtít. Dále jsem tam zkusmo poslal jednu korunu na nejspíš již zrušený hlavní korunový, abych věděl, zda mám ještě v lednu dělat obrat - jak jsem zde viděl v historii, musí se plnit i během výpovědi. Koruna v úterý odešla, odesílající banka žádný problém nehlásí, ale příchozí samozřejmě není, asi zmizela do křemíkového nebe.
Jinak účet jsem dal zrušit poté, co se zablokoval po jediném chybně zadaném PIN v aplikace - podle návodu mají být možné tři pokusy, mně to blokli hned po prvním, na infolince nikdo přičinu zablokování nevěděl, sice ho zprovoznili, ovšem telefonicky bez sdělení nějakého hesla - to tedy vůbec důvěru nebudí.
Jhypo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Delitzsch 1. 1. 2021 20:40

A zrušení přes mobilitu bylo s převodem CZK na CZK (AB) a EUR na EUR (AB), nebo oba na CZK?
Delitzsch
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků