Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Do fóra se už nepřihlásíte přezdívkou, je potřeba e-mail. Hned teď se podívejte, jakou e-mailovou adresu tady používáte a zapište si ji: odkaz Uživatelský panel v hlavičce –> záložka Profil. (Podrobnosti)

Odeslat příspěvekod davsopl 5. 8. 2022 21:10

Změnit to půjde pravděpodobně na pobočce nebo na infolince. Pamatuji si, že když jsem zakládal BÚ na pobočce, tak jsem jako “cvičená opice” cvakal na tabletu mail a potvrzoval, že půjdou výpisy do on-line bankovnictví.
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod AK00AK00 5. 8. 2022 21:19

Mail tam mam uvedeny. A na prvni strane jsou ty dva ucty a karta a limity. Kazdopadne dekuji vsem. Ucet jsem zakladala pres web a fotky dokladu jsem k tomu zasilala pres odkaz v sms z mobilu. Z aplikace to vubec neslo. Pristi tyden budu chtit vysvetleni.
AK00AK00
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod servpack 6. 8. 2022 06:17

Je to uvedeno právě pod těmi účty, pod číslem účtu je způsob zasílání výpisů. Btw smlouvy se čtou před podpisem. :idea:
servpack
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Mufinmufi 6. 8. 2022 10:22

Taky se vám u sjednaného automatického prodloužení TV 1M stalo, že prostředky přišly na BÚ a TV se neprodloužil? Stalo se mi to zrovna dnes tak ať vím jestli to je "normální" a dojde k automatickému prodloužení, nebo ne.
Funkční odkaz pro 5 GBP na Curve, -10% na provizi na krypto Binance,15 USD na Booking.com a až 1.000 USD v akciích na Interactive Brokers (klikni na přezdívku => Mufinmufi <= u tohoto příspěvku).
Mufinmufi
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RomannX 6. 8. 2022 10:28

Mufinmufi píše:Taky se vám u sjednaného automatického prodloužení TV 1M stalo, že prostředky přišly na BÚ a TV se neprodloužil? Stalo se mi to zrovna dnes tak ať vím jestli to je "normální" a dojde k automatickému prodloužení, nebo ne.


Taky mi dnes přišly peníze z TV 1M na běžný účet a hned jsem založil TV nový s platností od 8.8. Automatické prodloužení jsem ale neměl.
RomannX
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Mufinmufi 6. 8. 2022 10:30

Na mne v IB svítí "Termínovaný vklad je prodloužen", ale stejně jsou prostředky vidět jak na U Konto Premium (BÚ), tak TV. Nestěžoval bych si kdyby mi to takhle naduplikovali permanentně :-).
Funkční odkaz pro 5 GBP na Curve, -10% na provizi na krypto Binance,15 USD na Booking.com a až 1.000 USD v akciích na Interactive Brokers (klikni na přezdívku => Mufinmufi <= u tohoto příspěvku).
Mufinmufi
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RomannX 6. 8. 2022 10:38

Mě překvapilo, že TV mi byl vyplacen na běžný účet už dnes, i když mi končí až v pondělí. Asi proto, že s penězy do té doby stejně nemůžu během víkendu disponovat. Ale založit z toho nový termíňák už šel.
RomannX
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Mufinmufi 6. 8. 2022 11:59

Jelikož mám podepsáno automatické prodloužení, tak ho raději manuálně vytvářet nebudu a počkám co se stane, popř. reklamace.
Funkční odkaz pro 5 GBP na Curve, -10% na provizi na krypto Binance,15 USD na Booking.com a až 1.000 USD v akciích na Interactive Brokers (klikni na přezdívku => Mufinmufi <= u tohoto příspěvku).
Mufinmufi
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iglooo 6. 8. 2022 12:32

AK00AK00 píše:Mail tam mam uvedeny. A na prvni strane jsou ty dva ucty a karta a limity. Kazdopadne dekuji vsem. Ucet jsem zakladala pres web a fotky dokladu jsem k tomu zasilala pres odkaz v sms z mobilu. Z aplikace to vubec neslo. Pristi tyden budu chtit vysvetleni.


Nastavení výpisů je vidět také v Záznamu o digitální aktivitě, který je v SB nebo IB.

Takže to zaležení účtu proběhlo nějak poloautomaticky s pomocí infolinky?
iglooo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod AK00AK00 6. 8. 2022 14:30

V zaznamu o digitalni aktivite nic o vypisech nemam. Stejne tak pod ucty v ramcove smlouve. Nikde nic. Ucet jsem zakladala sama online bez problemu. Pres web ucb, kde mi na mobil prisel odkaz na ktery jsem pres mobil nahrala doklady a pak se pokracovalo pres web. Do mailu mi prisly smlouvy atd. Vse klapalo. Az na ten vypis.
AK00AK00
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod iglooo 6. 8. 2022 14:32

Tak to je zajímavé. Dej pak vědět, jak to dopadlo. Třeba řeknou, čím to vzniklo. (Mimochodem, typ účtu Start nebo jiný?)
iglooo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod AK00AK00 6. 8. 2022 17:25

Ucet Start. Dam vedet.
AK00AK00
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 6. 8. 2022 18:21

Pokud byl účet zakládán on-line, je v záznamech v SB o digitální aktivitě položka "otevření balíčku" a zde je uvedeno v položce "nastavení produktu", co bylo za výpisy požadováno (já mám "online v IB"). Pak je to rovněž uvedeno v pdf dokumentu "rámcová produktová smlouva ohledně balíčku služeb" ;-)
Alfréd z hor
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AK00AK00 6. 8. 2022 20:49

Ano. Mate pravdu. Vidim to v zaznamu o digi aktivite i v produktove smlouve. U obou uctu elektronicky online. Tak mam dukaz. Hura :-). Diky
AK00AK00
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod iglooo 6. 8. 2022 23:01

Alfréd z hor píše:V apce, v nastavení karty, zakázáno, resp. vypnuto co šlo a denní limit na 0 Kč ...


Mimochodem - není náhodou změna limitů na kartě zpoplatněná? Sazebník se tváří tak, že je. :hm :hm :hm
iglooo
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků