S reklamací papírového výpisu žádný problém vůbec nebyl, dokonce byla vyřešena do druhého dne (reklamaci zadávala bankéřka, já ji jen zatelefonoval)...
Vážený pane Vopršálku,
reagujeme na Váš podnět ohledně poplatku za papírový výpis, který se strhnul z Vašeho účtu č. 749xxx091 dne 31.8.2022 ve výši 100 Kč.
Jak jsme ověřili, důvodem účtování poplatku bylo chybné nastavení distribuce výpisů v našem systému, kdy nebyl správně uvedený způsob doručování. Za toto pochybení se velice omlouváme.
Naúčtovaný poplatek jsme Vám vrátili zpět na účet k datu 31.8.2022.
Distribuci výpisů jsme opravili na elektronickou.
Pokud se Vám ještě zaúčtuje koncem září poplatek za výpis, vrátíme Vám ho automaticky počátkem října, není tedy nutné podávat další reklamaci.
S pozdravem...
Mimochodem, zatím nemám připsané úroky u "dalšího" účtu za září - už si nevzpomínám, jak to u UCB funguje (asi až první pracovní den dalšího měsíce?), je to dobře?