Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drummond 6. 10. 2022 08:02

Zrušit revolvingový vklad lze jedině na pobočce, to v IB nejde (a jestli jde, tak se mile rád nechám poučit).
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod Heavy71 6. 10. 2022 08:55

pivinecek píše:Ahoj, jak je ta sleva 3% za platbu debetkou, tak do Usetreno se odmena za jednotlive platby propise az souhrnne k ultimu mesice? Nebo se to pripisuje postupne? Uz tyden platim a furt nic.

Odměny se připisují hromadně 2x měsíčně a to do 16. a do posledního dne v měsíci
Heavy71
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pivinecek 6. 10. 2022 09:27

Revolvingovy TV jsem rusil pres bankerku mailem. Nemusel jsem nikde chodit. Klidne treba 2 dny pred otockou. Chtela poslat email z registrovaneho mailu v Unicredit. Pres pulnoc se RVG otocka zrusila.
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drummond 6. 10. 2022 10:16

Aha, to jsem nevěděl, ze to takto jde, už jsem se stavil na pobočce, mám ji naštěstí hned vedle práce.
drummond
Diskutér

Odeslat příspěvekod SenseiJirka 6. 10. 2022 12:02

Heavy71 píše:Odměny se připisují hromadně 2x měsíčně a to do 16. a do posledního dne v měsíci


To jo, ale pivinecek to asi myslel tak, jestli se v Ušetřete ty odměny (resp.cashback) ukazují nebo ne. Protože já měl stejný problém (nákupy ano, viditelné 3% odměny ne). Ale pak jsem si všimnul v podmínkách té akce, že mají uvedeno: "Vaše nákupy jsou v rámci této nabídky započítány vždy souhrnně za předchozí týden". Takže uvidíme příští týden. Sice moje první využití nabídky bylo v neděli (tudíž minulý týden), ale zaúčtováno až 4.10., takže se to bude zřejmě zobrazovat za předchozí týden ze zaúčtovaných plateb....což i dává smysl.
SenseiJirka
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pivinecek 6. 10. 2022 12:40

@SenseiJirka - ano máš recht, přesně takto jsem to myslel jak píšeš. Nevšiml jsem si toho, že píšou že ty nákupy s 3% budou započítány vždy souhrnně za předchozí týden. Netypicky oproti ostatním odměnám z Ušetřete. To bude ono, díky moc
K dispozici zaměstnanecké slevy na Samsung
promo kódy v mém profilu (zeměkoule u jména) nebo SZ. Revolut, Vivid Card, Raiffeisenbank, IN100 české dráhy.
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod myšpulín 6. 10. 2022 15:12

Do aplikace mi dnes přišla zpráva:
"Úspora až 6000 Kč.
Jak na to? Stačí mít aktivní Vaši platební kartu VISA, program U-šetřete a vyrazit na nákupy. Z každého nákupu Vám automaticky vrátíme 3 %. Za rok tak můžete získat až 6 000 Kč.
Šetřím u více než 160 obchodníků."

Pod ní je tlačítko "Zjistit více" které mě pošle do slev ušetřete kde ovšem k této nabídce nic nenacházím.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod Heavy71 6. 10. 2022 15:37

SenseiJirka píše:
Heavy71 píše:Odměny se připisují hromadně 2x měsíčně a to do 16. a do posledního dne v měsíci


To jo, ale pivinecek to asi myslel tak, jestli se v Ušetřete ty odměny (resp.cashback) ukazují nebo ne. Protože já měl stejný problém (nákupy ano, viditelné 3% odměny ne). Ale pak jsem si všimnul v podmínkách té akce, že mají uvedeno: "Vaše nákupy jsou v rámci této nabídky započítány vždy souhrnně za předchozí týden". Takže uvidíme příští týden. Sice moje první využití nabídky bylo v neděli (tudíž minulý týden), ale zaúčtováno až 4.10., takže se to bude zřejmě zobrazovat za předchozí týden ze zaúčtovaných plateb....což i dává smysl.
Aha, tak to jsem fakt špatně pochopil, já totiž v Ušetřete tu nabídku 3% odměny vůbec nemám. Ale aspoň jsem zas o něco chytřejší.
Heavy71
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mojmax 6. 10. 2022 20:02

myšpulín píše:Do aplikace mi dnes přišla zpráva:
"Úspora až 6000 Kč.
Jak na to? Stačí mít aktivní Vaši platební kartu VISA, program U-šetřete a vyrazit na nákupy. Z každého nákupu Vám automaticky vrátíme 3 %. Za rok tak můžete získat až 6 000 Kč.
Šetřím u více než 160 obchodníků."

Pod ní je tlačítko "Zjistit více" které mě pošle do slev ušetřete kde ovšem k této nabídce nic nenacházím.


Plho, však to je ta 3% sleva, o které se tady už víc jak týden bavíme...;-)
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 10. 2022 08:02

Někdo tu psal, že drží finance na úročeném účtu Start (další) a používá k platbám kartu(y) vydané k tomu základnímu účtu Start. Skutečně to takhle funguje? Strhnou se peníze z toho úročeného účtu pokud na tom základním je nulový zůstatek? Nějak mi tam dlouho visí platba kartou v blokacích a nechce se odečíst... :hm
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod SenseiJirka 7. 10. 2022 08:16

bodyczech: ano, skutečně to tak funguje :) pokud máš ve smlouvě kartu napárovanou k oběma účtům, bere se to v pořadí běžný účet a když tam není dostatek prostředků, tak běžný účet (další)...Platba se z "dalšího" účtu strhne celá i v případě, že máš na BÚ zůstatek menší, než je částka k úhradě. Např.zůstatek na BÚ je 100Kč, platba je ve výši 200Kč, tak se celých 200Kč strhne z "dalšího" BÚ.
SenseiJirka
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 10. 2022 08:25

Dík. Ještě se zeptám, mám na tom základním účtu nulový zůstatek a u obou karet je vidět také jen nulový disponibilní zůstatek, máš to také tak? O tam spárování karet s oběma účty si nejsem jist, budu muset podrobně projít smlouvu..
Edit: tak ve smlouvě už jsem spárování s oběma účty našel.
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 7. 10. 2022 08:31

Máme to stejně, disponibilní kartový zůstatek se zobrazuje dle primárního BÚ.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 10. 2022 08:49

Dík. Platil jsem teď poprvé přes web "kosmonautem", odebral zboží a platba už několik dní visí jen jako rezervace, tak zjišťuji co a jak. Snad to bude ok.
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 7. 10. 2022 09:08

Zaúčtování některých plateb občas trvá déle než je obvyklé, to je normální :-)
Milos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků