Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 7. 12. 2017 16:32

Na tom webu není vidět nic, i když jsem to aktivoval už v listopadu a od začátku prosince platím.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod eR99 7. 12. 2017 17:13

Slevu jsem také aktivoval již v listopadu - první den zveřejnění. 1. prosince jsem provedl potřebnou transakci, ale v aplikaci se mi daná úspora stále nezobrazuje. Na připsaní mají dle podmínek ovšem 30 dní. Pravdou je, že jiná transakce (SEVT) ze začátku prosince se mi v úsporách již zobrazuje. Každopádně bych minimálně vydržel do začátku ledna 2018 a poté případně podal reklamaci.
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 7. 12. 2017 19:50

transakce se připisuje 15. a 30. den v měsíci, přímo na kartový účet (KK)
zpravidla přijde i e-mail (zaznamenaná úspora ve výši xxx...) a zobrazí se na webu u-setrete
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 8. 12. 2017 13:02

V UCB psal manuál asi Fučík dle hesla,kde zítra znamená včera :-D
Obrázek
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tramin 9. 12. 2017 10:14

Tak hlásím další "vychytávku" od UCB.Měl jsem nastavené SIPO.Kontroluji čekající platby a vidím,že platba je připravena se vrátit na účet.Podívám se do nastavení a je tam konst.symbol 1,který jsem tam na 100% nedával!Takže jsem raději SIPO zaplatil jednorázovým příkazem,starý příkaz na SIPO zrušil a chtěl udělat nový.A prd.Prostě nejde.Tak volám na infolinku,co se děje(mimochodem vůbec v systému u mě nevidí ani žádné trv.příkazy,které mám nastaveny!).Ženská se někoho ptá a řešení prý je,nechat si vystavit u pošty nové spojovací číslo.Že to staré je pořád v systému a proto mě to nepustí dál.Co je to za ko....nu??Volal jsem ještě na poštu a tam takovou kravinu ještě neslyšeli.Ta baba v bance asi neví,co je s tím vše spojené.No každopádně to dá na reklamaci a že se mi určitě ozve(to mělo být mimochodemještě včera,samozřejmě nic).Takže pokud to nevyřeší,tak sbohem,po cca 6 týdnech odcházím,protože co já s UCB zkusil za tak krátkou dobu,to za 30 let u jiných bank ne.Co je moc,to je příliš.
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 9. 12. 2017 10:38

Nabízí se otázka, proč jsi k nim lezl?
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 9. 12. 2017 11:01

lapidárně bych řekl, že teď, kdy je systém od svého zborcení v říjnu stále nefunkční, cokoliv nastavovat anebo měnit je čirý nerozum
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 9. 12. 2017 11:55

wit.cz píše:Nabízí se otázka, proč jsi k nim lezl?

Např.načítání mil(dost lítám na služebky),kurz MC na KK,k tomu slušné cest.pojištění atd.navíc zdarma.Celý proces jsem navíc začal ještě v v době,kdy se nic nedělo a moje původní banka mě pěkně vytočila(účet jsem zatím u ní nezrušil).Stačí?

-- 9. 12. 2017 11:56 --

retron píše:lapidárně bych řekl, že teď, kdy je systém od svého zborcení v říjnu stále nefunkční, cokoliv nastavovat anebo měnit je čirý nerozum

Otázkou je,kdy a jestli vůbec bude plně funkční...
Naposledy upravil tramin dne 9. 12. 2017 17:35, celkově upraveno 1
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 9. 12. 2017 12:51

Ono v podstatě něco nastavovat byl horor i před 2-3 roky přes bankéře, to taky bylo potřeba jít kvůli každé blbosti několikrát na pobočku a tam strávit dost času. Nic, já potřebuju, aby fungovala 1 karta, zbytek mě nezajímá. A ta zatím funguje, i když se v IB průběžně zobrazují různé bludy.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod tramin 9. 12. 2017 13:15

Tak karty mě taky fungují,snad něco udělají s tím blbým SIPem...
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 9. 12. 2017 16:36

Mimo výběrů v hotovosti v zahraničí bez poplatku (otázkou je kurz), nevidím v této bance pro normálního smrtelníka žádné výhody ve srovnání s konkurencí.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 9. 12. 2017 17:07

Tahle výhoda s téměř středovým kurzem mi bohatě stačí.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod phuong 11. 12. 2017 18:46

jan.za píše:
jutae píše:Vkladomaty jsou funkcni? Jde u UCB splatit kreditka vkladomatem?

Na vkladomat jsem se ptal dříve a bylo mi řečeno, že na kreditku nefunguje, jen na debetní kartu...

Tak jsem to dnes otestoval a funguje to, je tam polozka "splatka kreditni karty" penize to sezralo, potvrzeni vytisklo, tak jsem zvedav, jak dlouho bude trvat, nez je to pripise na kreditku, zatim nic.
phuong
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jan.za 12. 12. 2017 10:31

phuong píše:Tak jsem to dnes otestoval a funguje to, je tam polozka "splatka kreditni karty" penize to sezralo, potvrzeni vytisklo, tak jsem zvedav, jak dlouho bude trvat, nez je to pripise na kreditku, zatim nic.
Díky za ověření - já to v praxi nezkoušel. Věřil jsem informaci z pobočky :/
Připsali následující den, jak je u nich zvykem?
jan.za
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod phuong 12. 12. 2017 10:43

11.12. jsem vlozil, dnes 12.12. se splatka zobrazila v historii transakci v IB s datem 11.12., ale zustatek na kreditce se dle IB nezvysil. Pisou tam ale, ze skutecny disponibilni zustatek lze overit jen telefonicky, ze to v IB zobrazuje zustatek zauctovany k predchozimu dnu.
phuong
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků