Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Franklin 15. 11. 2017 15:18

Air Bank to má jinak: použije se kurz platný v okamžiku provedení platby.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod houghs 15. 11. 2017 22:32

Posílal jsem reklamaci, rozdíl vyčíslil v excelovské tabulce s použitím kurzů MC platnými v den zúčtování. Rozdíl je asi 3%.
houghs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod libol 16. 11. 2017 09:03

Taky jsem poslal rekalmaci - bez reakce. Sice jsem to čekal, ale pro podání FA je třeba doložit, že to člověk s bankou řešil
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 16. 11. 2017 18:58

hougs: Budu taky reklamovat (kurz BGN/EUR), kde prosím tě hledáš kurzy MC?
Tady ?
barnyss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jisy 16. 11. 2017 23:44

Ano.
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod houghs 17. 11. 2017 22:29

Na FA bych se obrátil až po zamítnutí reklamace, bez toho to nemá smysl. Zásada je hledat při sporech vzájemnou dohodu, ne konfrontaci. Jednou jsem už spor FA dával, ale to byl spor firmy vůči Expobank, naúčtovali neoprávněné poplatky za platbu a reklamaci zamítli. Jak pak obdrželi výzvu od FA, hned reklamaci uznali. FA jsem pak poslal dopis že došlo k dohodě a poděkoval za jeho asistenci. Ale nevěřím tomu, že budu muset tentokrát FA něco posílat.
houghs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Neuromancer 17. 11. 2017 23:10

Mně na infolince několikrát řekli, že o té chybě s kurzy vědí a reklamace nebude problém, ovšem za poslední měsíc se u Unicredit stalo mnoho dříve neuvěřitelných věcí :mrgreen:
Neuromancer
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 18. 11. 2017 09:15

houghs: takže pokud budou mlčet jako dosud, tak to mám nechat být? Reklamaci jsem podal - jak dlouho mám čekat na vyřízení - rok, dva, deset?
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 18. 11. 2017 10:05

mě řekli, že na to mají 30 dní, poslali mi číslo, pod kterým je to zaevidované
o kurzech sice ví, ale neví, kdy to budou účtovat správně, navíc to neznělo úplně tak, že by to refundovali automaticky. celkově jejich přístup je mírně řečeno poněkud laxní, ale asi je to dáno mírou rezignace, na druhou stranu sami navrhli, ať si stanovím kompenzaci, tak jsem zvědav nakolik budou velkorysí
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod houghs 18. 11. 2017 10:42

30 dnů je obecná lhůta podle občanského zákoníku. Poté bych je urgoval a s žádostí o vyřešení do 10 dnů a pak psal FA. Ale také mě překvapuje, že info o špatných kurzech není nikde zveřejněno a rozdíl si musí klient sám vypočítat a reklamovat. A příští měsíc asi znovu.
houghs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod houghs 20. 11. 2017 14:36

Zjistil jsem další problém s kartami, tentokrát debetními. Za výběr hotovosti v zahraničí (Slovensko) se mě naúčtoval poplatek. Počkám na zaúčtování ještě druhého výběru a podám další reklamaci.
houghs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 21. 11. 2017 16:15

Vůbec nefunguje klientská linka UCB. Zkoušel jsem volat z různých čísel. Při volbě jakékoliv možnosti systém zavěsí. Na chatu posílají se vším na pobočku, poskytují jen obecné informace...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 21. 11. 2017 21:23

Zrušil jsem tam za nás dva účty. Ať si to naložej do láku.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 22. 11. 2017 19:01

Prosím o zodpovězení následujících dotazů
-kdy se správně mají připsat míle za aktivaci(1.použití)KK
-kdy se správně připisují míle za nákupy
-jakým způsobem reklamovat špatný kurz u platby KK(účtovaný kurz 26.24 za euro,správně mělo bát 25.56)
Dík
tramin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod libol 22. 11. 2017 19:04

- už si nepamatuji
- na konci zúčtovacího období
- napsal sjem reklamaci mailem, dnes přišel dopis s číslem reklamace
libol
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků