Na UCB to je už poměrně standard - banka zjevně provedla nějaký "technologický upgrade" (přičemž si nejsem vědomý, že by o tom banka nějak informovala) a vše co jakž-takž fungovalo je opět přinejlepším polofunkční.
Tuhle jsem měl úmyslu zaplatit kreditkou a nakonec stojím jak trubka s kartou v ruce a terminál píše nekrytá částka, nuže dobrá - jiná karta, pak se dívám do bankovnictví - jelikož jsem si naprosto jist, že jsem předešlý den kreditku zcela splatil, zůstatek nenavýšen. Přemýšlím, čím to, zkoumám příkaz k úhradě (použil jsem "tlačítko" ke splátce KK) a on tam není vyplněný VS. Tak se pokouším dovolat, na infolince nahrané kecy o změnách v bankovnictví, vyťukávám ID a kód a plechová huba zahlásí, že systém není v provozu...
Nějak se mi nakonec povedlo dovolat operátorovi, že co s tím a prý částka se "do několika dní" vrátí a já ji pak můžu zadat i se správným VS
, o problému s nevyplňováním VS jinak prý vědí. Akorát nechápu, proč neodstaví ten formulář pak úplně, to si hodně lidí prostě nemá šanci všimnout, stejně nemá cenu se pokoušet zdržovat při volání pokoušet se autorizovat, když to nefunguje (k čemu ta možnost tam pak vůbec je?).