Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 3. 11. 2017 07:49

Tak naštěstí se výběr z bankomatu ve třetí měně po pár dnech zaúčtoval správně, je použitý kurz MC ze dne výběru. Protože EUR asi nějak oslabuje, tak to líp vyjít nemohlo. Kdyby to zaúčtovaly kurzem ze dne zaúčtování, přišel bych o 3 EUR.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 3. 11. 2017 08:08

U všech plateb, co odejdou z mého účtu do jiné banky chybí název účtu. Pouze je uvedeno číslo účtu, případně variabilní symbol. Za měsíc od "aktualizace" systému už to mohli zprovoznit...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kinslayer 3. 11. 2017 08:20

retron píše:Obnovená karta Visa Credit Classic bude mít zcela totožné nastavení, jaké bylo na Vaší původní kartě, zachovali jsme tedy výši úroku, výši úvěrového limitu a všechny cenové podmínky.


Máme MC Agip a dostali jsme s ženou stejný dopis, takže mám tomu rozumět tak, že stejné podmínky jako limit/poplatky/úrok, ale kurz u "převedené" karty už nebude výhodný kurz karetní asociace?
mB, Equa, ING, Fio + UCB MC Agip
Kinslayer
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pobert 3. 11. 2017 09:30

U mojí zlaté debetní mastercard jsou kurzy pořád špatně. Platil jsem ve středu v USD a CAD, dnes se to zaúčtovalo z EURového účtu - podle kalkulačky na stránkách mastercard s marží 5%...
pobert
Návštěvník

Odeslat příspěvekod maaart 4. 11. 2017 18:20

Mám vyúčtování KK Agip k 5. v měsíci. Vždy k 18. byl naúčtován poplatek a k 5. vrácen. Nyní mám v bankovnictví naúčtován poplatek včera 3.11. Navíc s anglickým popisem. Vyúčtování zatím k dispozici není, ale platby jsem splnil. Je to nějaké divné. Máte to někdo také tak?
A ještě, v tom dopise o rušení KK Agip je uvedeno, že ji už po 1.1.18 nebudou mít v nabídce, ale není možné že ji za Visu budou měnit až k datu expirace?
maaart
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 4. 11. 2017 20:05

Mám to stejně.
Cituji:
Svou současnou kartu můžete používat až do skončení její platnosti beze změny. Před uplynutím platnosti Vaší stávající kreditní karty Agip MasterCard Vám bude vyrobena a zaslána doporučeně kreditní karta UniCredit Bank Visa Classic s novým designem.
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tx999 6. 11. 2017 11:56

Mimochodem změnilo se vám taky účtování poplatků? Dřív jsem vždycky viděl zaúčtovaný poplatek a pak vrácený, v říjnu nic takového neproběhlo a poplatek prostě nebyl účtován.
tx999
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 6. 11. 2017 15:45

Že by ta katastrofa měla také nějaký pozitivní výsledek?
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 6. 11. 2017 18:25

To přece není nic překvapivého, bylo to komunikováno předem, že k takové změně dojde...
PŘEHLED ZMĚN K 9. 10. 2017 píše:Osobní konta a již aktivně nenabízená konta s možností bezplatného vedení – jiný způsob účtování měsíčního poplatku:

"Měsíční poplatek za vedení se účtuje pouze při nesplnění těchto podmínek v předchozím měsíci, a to na konci následujícího měsíce. Např. Měsíční poplatek za leden zohledňuje splnění uvedených podmínek v průběhu ledna. Pokud nejsou splněné podmínky bezplatného vedení, poplatek je naúčtován na konci února."

(Původní hodnota: "Měsíční poplatek za vedení konta je v příslušném měsíci vždy naúčtován, v případě splnění podmínek pro bezplatné vedení je poté začátkem následujícího měsíce vrácen na účet klienta.")
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 6. 11. 2017 23:19

podmínky na KK Agip pro vedení zdarma jsem více než splnil a přesto mi byl poplatek naúčtován, navíc s poplatkem za automatické inkaso. Již mám výpis KK za předchozí měsíc, mj. chybí datum splatnosti (karta je přebitá, možná to má na to vliv). Kurz za USD mi byl účtován 26,44, kupodivu za GBP 26,30. Po cca měsíci mi odepsali na jednu z pěti zpráv z IB, s tím, že si mám oficiálně podat reklamaci na infolince, případně na webu. Zpráva v IB asi není dostatečně oficiální.
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 7. 11. 2017 15:10

Docela mě překvapuje, že skoro jediný, co u UCB funguje, je spamování s nabídkou na nějaký čínský šunt. Už jsem si myslel, že přišli s nějakým vysvětlením problémů z posledního měsíce nebo s nějakou kompenzací. A ono ne, normální spam.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 7. 11. 2017 21:07

Vo kompenzaci si musíš říct. Nak tam přibyla, ale nemůžu ji dohledat jako zauctovanou transakcí.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 8. 11. 2017 17:14

Právě řeším jeden hlavolam.Chci si přes IB zřídit příkaz k inkasu na SIPO.Tak jsem zavolal na pobočku,jak mám postupovat.Rada byla,vyplnit číslo účtu a spojovací číslo.Ženská ale říkala,že sama SIPO nemá.Tak jsem to udělal a příkaz byl vytvořen.Ještě mi říkala,že to mám nahlásit na poště,že budou platby chodit z jiného účtu.Tak volám na infolinku pošty,kde mi řekli,že nic hlásit nemusím,že je to povinnost banky.Ještě se pro jistotu ptám,jestli jsem postupoval správně při vytváření toho příkazu.Chyba!Číslo účtu je tam jenom pro případ,když to někdo platí třeba složenkou.Takže příkaz založit bez uvádění čísla účtu.Tak to dělám znovu,jenže ono mě to bez toho čísla nepustí dál!Nemá s tím někdo zkušenost?Jsem z toho na nervy,dík.
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod truct 8. 11. 2017 17:36

No myslim, ze bys mel zridit povoleni k inkasu a ne prikaz k inkasu. Prikaz k inkasu znamena, ze chces stahnout penize z jineho uctu na svuj ucet.
truct
Návštěvník

Odeslat příspěvekod truct 8. 11. 2017 17:36

No myslim, ze bys mel zridit povoleni k inkasu a ne prikaz k inkasu. Prikaz k inkasu znamena, ze chces stahnout penize z jineho uctu na svuj ucet.
truct
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků