Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tramin 8. 11. 2017 17:43

Jasně,blbě jsem to napsal.Taková možnost tam myslím ani není...
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod houghs 8. 11. 2017 20:23

Ani jedno, ani druhé. SIPO je zvláštní služba. Je to pod zvláštní nabídkou, uvádí se jen spojovací číslo a limit. Žádné číslo účtu. Jinak SIPO jsem zrušil asi před 20 lety, nevidím v tom žádnou výhodu.
houghs
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 8. 11. 2017 20:25

Kde prosím ta zvláštní nabídka je v IB.Protože já jsem našel jenom tu jednu možnost a tam mě to bez zadání čísla účtu nepustí dál...
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 9. 11. 2017 09:01

Nikdo neporadí?
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 9. 11. 2017 10:20

To je Unicredit, v tom se nevyznají ani v bance
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 9. 11. 2017 10:24

Myslel jsem,jestli s tím nemá někdo osobní zkušenost.
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod houghs 9. 11. 2017 10:25

Je to pod inkasem, ale nahoře je nutné vybrat SIPO, tady je printscreen z mého Internet Bankingu. Zadá se jen limit, počáteční datum a spojovací číslo. Nic víc není třeba.

Obrázek
houghs
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 9. 11. 2017 21:35

@houghs:super,dík za pomoc.
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 11. 11. 2017 09:24

Taková jedna perlička.V pondělí jsem zakládal U konto premium,kde jsem disponentem.Slečna na pobočce jaksi zapomněla,že bych mohl mít i já přístup do IB.Takže po reklamaci z mé strany říkala,že to zařídila na centrále(ona už s tím sama nic nezmůže...)a že do 24 hodin bude přístup fungovat.Do teď nic.Zároveň nám přišla zlatá debetka pro manželku,o kterou jsme nežádali,ale doteď nepřišla KK,která byla schválená o týden dřív,než bylo založeno konto :-)
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 11. 2017 09:45

Jo, s těmi disponenty a IB se mi to stalo taky. Nevím, zda má Premium nějaké zvláštní zacházení (osobně pochybuji), ale muselo se něco k tomu sepsat na pobočce.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 11. 11. 2017 10:04

No jenomže to jsme vše podespali hned v to pondělí...
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod truct 11. 11. 2017 17:13

On je mozna rozdil, jestli jsi byl ve standardni pobocce UCB, kde te obslouzil zamestnanec banky, nebo v pobocce oznacene jako Expres, coz je franciza a nepracuji tam primo zamestnanci banky, ale prostrednici, kteri maji jineho zamestnavatele, popr. to jsou OSVC, nemaji pak tak velke opravneni a moznosti, umeji zaridit vetsinou pouze zakladni produkty.

https://www.unicreditbank.cz/cs/o-bance/banka/fransizy_partneri.html
truct
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tramin 12. 11. 2017 13:24

Bingo,byla to Express pobočka ;-)
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod jan.za 13. 11. 2017 09:09

Dnes ráno opět nejde aplikace. To jsem si myslel, ze po měsíci už to bude chodit.
PS: mate někdo výpis z kreditky k 10. v měsíci? Je v pořádku?
jan.za
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 13. 11. 2017 10:39

potvrzuji, nejde. výpis mám, ovšem chybně účtované kurzy, chybí datum splatnosti, naúčtován poplatek za vedení a za automatickou splátku, na vše podána reklamace, dle jejich vyjádření o problémech s kurzy ví, ovšem kdy to bude v pořádku neví
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků