Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod slavo963 25. 8. 2019 21:51

mojmax píše:Já zatím v pohodě. Platil jsem v Albertu 2x s cashbackem a 1x bez cashbacku 18. a 19. 8. a v U-šetřete mám všechny slevy načtené (300 Kč).


Ja platil 15.8.(zauctovana 19.8.) UCB debetkou(poprve, na zkousku, doted jel na AirBank) , 10 korunove polozky dopnene 1000Kc CB a v Usetrete se platba vubec neukazala....takze jak u koho no a Minarjo uplne nekeca :-S
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 25. 8. 2019 22:26

me uz to taky nefunguje ani za druhou pulku cervence, na kreditce proskrtali vse jak bonus 100 tak i 10% v Krone, jedine co nechali platbu cca za 700 a ani tu zatim nepripsali na kreditni ucet
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 8. 2019 11:31

Nevím proč bych měl kecat, jen to zkrátka omezují postupně. Ani u toho Paysend jsem nekecal: že platby nad 25k nemají být bylo doporučení odjinud, a je dost možné, že kdyby se toho všichni odsud drželi, Paysend si těch velkých plateb hned tak nevšimne a paušál 39 Kč by platil dodnes. Právě velké platby konec fixního poplatku za domácí platbu u Paysendu logicky urychlily (byly pro ně více ztrátové). Nad tím by se mohli ti, co tam navzdory doporučení z webu Paysend i jiných zdrojů platili částky nad ekvivalent 1000 euro, zamyslet...
Zde pododně: nejprve transakce s převažujícím cashbackem omezili u těch co měli odměn hodně nad 1000 Kč, teď i dle reakce jiných to už probíhá na vstupu postupně i u ostatních (vždy tehdy, když cashback je výraznou položkou nákupu, u Air bank nejspíš už vždy). Sbírám informace z více zdrojů, nejen od sebe. A jsem rád, že mě ostatní diskutující podpořili, curvecardikovi2 navzdory, protože fakt nejde o moje domněnky :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod curvecardik2 26. 8. 2019 23:13

Tak jo, věřte Minarjovi, aspoň zbyde víc na ostatní s vlastním rozumem.
curvecardik2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 27. 8. 2019 00:16

Chudák, stále nepochopil, že ostatní mi nemusí věřit, jen popisují vlastní stejnou zkušenost, žádné papouškování. Snad si to co ostatní uvědomí brzy :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 27. 8. 2019 00:45

ja cekam kdy zacne s tim ze real funguje malej cb za 30kc
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod slavo963 27. 8. 2019 08:42

curvecardik2 píše:Tak jo, věřte Minarjovi, aspoň zbyde víc na ostatní s vlastním rozumem.


V cem nema pravdu? Zda se, ze je to individualni, mne se bonus po platbe v usetrete nezobrazil. A je tu jeste nekdo, komu se s CB bonusy v airbank pripocitavaji?
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ovo 29. 8. 2019 19:20

Loučení s Unicredit je na palici, a to jsem u nich ani neměl účet. Sledujte, jak (ne)snadno lze zrušit kreditní kartu.

7.3.2019
Dobrý den,dnešním dnem vypovídám smlouvu spojenou s používáním kreditní karty 4779 XXXX XXXX 1678 podle článku 12 Vašich Obchodních podmínek.Děkuji za dlouhodobou spolupráci.
S pozdravem, XXXXX

Odpověď 9.3.2019:
Vážený pane XXXXX,
děkujeme za Vaší zprávu.
Kreditní kartu můžete vypovědět pouze návštěvou pobočky, nebo doporučeným dopisem na centrálu banky za předpokladu, že u nás máte vedený podpisový vzor.
S pozdravem,
YYYYY

9.3.2019 odepisuji - chtěl jsem se vyhnout návštěvy pobočky, protože všechny pobočky dostupné pro mě pěšky už stačili zrušit.
A můžete mi prosím zjistit, jestli k té kartě mám u vás vedený podpisový vzor? Je to nejméně patnáct let, co jsem si ji pořizoval. Abych zase nepsal zbytečně.
Děkuji.

Zpráva zůstala bez odpovědi.
Tak zkouším rýpnout, protože nabízejí podepisování kurýrem... ne, že bych čekal, že mi vyhoví
Dobrý den, kreditní karta končí 05/19, prosím už mi další kartu neposílejte, nepotřebuji ji a Vaše pobočky jsou daleko od mého současného bydliště.
Pokud byste chtěli poslat kurýra, abych se mu podepsal, že jsem Vaši kartu opravdu vypověděl, tak prosím dejte vědět telefonicky, kdy by případně přišel. Jinak platí moje výpověď služby z března 2019, podaná písemně tímto zabezpečeným kanálem vaší internetové aplikace.
S pozdravem, XXXXX

Přišla zajímavá odpověď pro prudiče:
děkujeme Vám za zaslání dotazu prostřednictvím přímé zprávy z internetového bankovnictví. Z důvodu většího množství dotazů mohla nastat situace, že Váš dotaz nebyl stále zodpovězen.
Pokud je dotaz i nadále aktuální, kontaktujte prosím naše operátory na bezplatné Infolince 800140014 (+420221210031 ze zahraničí, placená linka), kde Vám rádi pomůžeme každý den v čase od 7:00 do 22:00 hod.
Děkujeme Vám za pochopení.
S úctou,YYYYY

Tu novou kartu samozřejmě poslali, asi jsem pro ně nepostradatelný.
Dne 15. 5 jsem tedy rezignoval a s nepoužívanou kartou (vlastně jsem měl právě dvě) dojel autem do pobočky Vršovická, Praha 10. Dostal jsem tam kopii 'Výpověď smlouvy o kreditní kartě' a potvrzení o vrácení karet.
Tím jsem to považoval za vyřízené. Ale mýlil jsem se.

28.8.2019 jsem zjistil, že mi z účtu KB stále strhávají 40Kč měsíčně za používání CC Unicredit. Zkusil jsem se tedy přihlásit do internetového portálu Unicredit a ono to překvapivě šlo. A je tam stále aktivní kreditní karta. A tak píšu (do aplikace):
Dobrý den,v květnu jsem vám vrátil kartu na pobočce na Vršovické, dostal jsem potvrzení o ukončení našeho vztahu. Jak je možné, že mi ještě v srpnu účtujete 40Kč měsíčně a ukazujete v této aplikaci kartu jako aktivní? Odpovězte mi prosím na email xxxx.xxxx@gmail.com, jelikož nejsem již váš klient a tato aplikace by mi tedy ani neměla fungovat.S pozdravem, XXXXX

29.8.2019, odpověď přišla samozřejmě do aplikace
děkujeme za Vaši zprávu. Výpověď Vaší kreditní karty jsme nedohledali. Obraťte se prosím znovu na pobočku, kde jste výpověď Vaší kreditní karty podal.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,YYYYY

To už docela teču, a odpovídám:
Dobrý den, prosím respektujte, že nechci používat tuto formu komunikace, protože nejsem váš klient a kdykoliv může možnost přihlášení skončit.
Znovu připomínám, že můj kontaktní email je xxxxx.xxxxx@gmail.com
Sdělte mi, jak mi vrátíte přeplatek za služby kartou které jste mi neoprávněně naúčtovali.
Na pobočku znovu nepůjdu, je to daleko a nejsem váš klient, nemám od vás žádnou kartu, jen vám můžu předložit výpověď smlouvy o kreditní kartě, kterou jste se mnou sepsali 15.května.2019. Za vaše chyby neodpovídám a nemůžu nést jejich tíži.
S pozdravem, YYYYY


Takže už jsem čtyři měsíce nedobrovolně ve svazku s tímto skvělým ústavem s neexistující kreditní kartou. Inkaso za kartu jsem už zablokoval.
Ovocné víno každý den, tvůj život se změní v sen.
Ovo
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod taylor729 30. 8. 2019 03:30

Me zase loni, pote co jsem vypovedel na pobocce AXA kk, neposlali potvrzeni o ukonceni kk a neodstranili zaznam o ni z registru (kvuli cemuz me zas prudila mBank). Nastesti to slo vyresit telefonicky, ale nejdriv me taky chteli poslat na pobocku.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 30. 8. 2019 03:30

:-((( Kdy uz konecne opravi tu appku aby neduplikovala zpravy.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 30. 8. 2019 06:36

Vcera Usetrete pripsano vyplaceno 1000 tralalaaa.....
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod curvecardik2 30. 8. 2019 08:09

Jo taky hlásím bonus připsán ........ ale ne tomu, kdo věřil Minarjovi. 8-P
curvecardik2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod redhaven 30. 8. 2019 08:36

Tak AB skutecne 15. dnem toto smázla.... UCB vypada to tak ze dnes bonusy pripise na ucet....
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 30. 8. 2019 08:53

jak komu, me 66 korun...
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 30. 8. 2019 09:11

redhaven píše:Tak AB skutecne 15. dnem toto smázla.... UCB vypada to tak ze dnes bonusy pripise na ucet....
Tady se také ukazuje jaká je UCB banka proti třeba AB. Jaké mají vnitřní procesy, jak jsou pružní a kam by člověk snad ani své peníze ukládat neměl.
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků