tak jsem se právě vrátil z návštěvy pobočky za účelem založení SÚ, plánoval jsme si to na max. 15 min, v reálu to byla hodina mého života strávená na půdě UCB.
Bodový záznam návštěvy:
1) Překonání filtru u nateklého vyhazovače hned u vrat pobočky, jak na nějaké dýze nebo na privátu + uvedení do čekacího chodbového sesla - 5min.
2) okamžitě si mě převzal mladý natěšený ambiciozní pracovník expresní přepážky (odhadem stáří čerstvě po VŠ - měl před jménem Bc.), zjistil co chcu a jakmile zjstil co nechcu (=BÚ) a že mi ho nevnutí, přešel na flegmatický strojový mód a začal vypočítávat negativa SÚ vč. balíčku SMS za 70Kč/100SMS v případě , že si u nich neotevřu BÚ -10min.
3) oponoval jsem předchozí konzultací s HL, že by to mělo být gratis bez podmínek, neúspěšně, ale nedal se přesvědčit - nenavrhnul sám, že si to ověří, nechtěl jsem to hrotit a vytáčet ho a navrhnul jsem, že si to tedy ověřím ještě jednou na HL s tím, že nikdo není neomylný a nemuseli jsme si s operátorkou na 100% rozumět.-5 min.
4) cesta před pobočku a 2.telefonát na HL a postěžoval jsem si že si tamní expresní přepážkový pracovník tvrdí sveřepě něco jiného a jestli jsou na HL zaměstanci UCB, že jim rovnou předám pracovníka k mobilu, následovaly dramatické sekundy ticha, a ohlásila se jiná pipka, tentokrát ke jménu přidala i že hovoří ve jménu UCB a jala se mě uklidňovat, že se mám vrátit na pobočku, zároveň si poznamenala jméno pracovníka a slíbila to pořešit - 5 min.
5) Znova přes ochranku - 5 min. ( v mezidobí volá helpline přímo na přepážku banky a zřejmě pracovník dostává masírku)
6) znova k přepážce - ten samý klientský pracovník, tentokrát s kyselým úsměvem, konečně otevírá SÚ - 3 lejstra 6x podpis - 30 min.
Až vychladnu, chystám se nalogovat se do IB (heslo došlo meilem), ale nesmím to přehánět s frekvencí, když každý log mě ukrojí z balíčku jednu SMS - pakárna