Urokovy turista píše:Tak jsem přes kodex mobility požádal o převod 3 trvalých příkazů Unicredit>Reiffeisen. Proběhlo to ok, ale dnes dorazil emailový výpis z Unicredit a málem jsem spadnul ze židle! Naúčtovali si za to poplatek 450,- Kč. Jmenuje se: "Zrušení trvalého příkazu na papírovém nosiči" (3x150, -). V pondělí jdu na pobočku reklamovat, to si snad proboha nemůžou dovolit.
Tak dokončení příběhu:
Tento týden 3 tel. hovory(2x UCB, 1xRajfka),1 email a 1 návštěva pobočky UCB a v nakonec po 6 dnech nejistoty, zda budu-nebudu okraden připsání 450,- zpět na účet! Mobilita se prý účtovat nemá, ale v UCB prý vznikl "globální problém v systémech".
To byla ale poslední kapka, po neděli jdu účet zrušit, když už nejsem v minusu.
Zvláštní je, že i když jsem měl roky UCB jako silně okrajovou banku (kdysi mi byla vnucena migrace z AXA Bank) a využil jsem jí minimálně, tak na pobočku jsem musel celkem tak 4x. (Nefunkční platby kartou po internetu, změny limitů, nefunkční heslo pro tel. podporu...) A jako bonus ten hnusný Smartbanking a IB.
To, co v jiných bankách řeším pár kliknutím, znamenalo u UCB nejednou opakované telefonování a návštěvy pobočky. Pro mě bylo UCB jednoznačně v bankovnictví totální dno a že mám sakra s čím srovnávat!
(díky za psychickou podporu servpack, Lenka_2 a dalším. Byl jsem odhodlaný to postoupit případně i fin. arbitrovi)