Nevím jestli už to tu náhodou nebylo, ale před chvíli jsem si všimnul v mobilní aplikaci, že u karet je změna limitů z týdenních na denní. Je to docela dobrá a vítaná změna.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
Dokonce na to hned na uvodni strance po prihlaseni upozornuji "Na karte mate nove denni limit". Za me super, zrovna nedavno jsem resil, proc nemuzu zaplatit pres net dve stovky. Vypadlo mi , ze pred 6 dny jsem platil castku na limitu.
Ještě aby změnili možnost změny limitů v mobilní aplikaci z pouze po celých 1000 Kč na jakoukoliv částku a mohli by přidat i limity na počet transakcí a bylo by to dokonalé.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
Je to k smíchu. Vkladomaty jsou dostupné jen v určité hodiny, dle otevírací doby dané pobočky. Navíc 0,5% poplatek z vkladu EUR a USD... Ať raději ty jejich vkladomaty zase rychle zruší. Za tento skrytý poplatek je u nich nepoužitelný devizový účet. O vkladomatech už mluvili cca 2 roky zpět a udělali takovou podpásovku. U Raiffeisenbank mám vklad na přepážce zdarma. To samé u Monety. Vklady na EUR a USD účet zdarma na pobočce. Vedení Equa bank doporučuji od 1.1. 2020 udělat nový sazebník poplatků, kde vypustí 0,5% poplatek z vkladu přes jejich "úžasný" vkladomat po dvouletém tlachání. Poté se možná jejich "super účty" založím.
Připadám si jako hlupák, ale v ať dělám co dělam, nemůžu najít jak odeslat SEPA platbu z mobilní aplikace Equa. Je možné, že to mobilní aplikace prostě neumí?
Nejsi hlupák, jen hledáš něco, co najít nemůžeš, protože Smartbanking není plnou náhradou za IB. To platí obecně pro všechny banky, že Smartbanking umí jen hlavní (nejčastěji klienty využívané) funkce. SEPA platby (nebo obecněji zahraničí platby) neumí téměř žádná mobilní aplikace a musí se do IB. Dle bank prý jednak kvůli méně častému využívání a jednak kvůli větší velikosti a složitosti formuláře zahraničních plateb oproti tuzemským (vyplňování adresy příjemce i banky atd), že už by to nebylo v mobilním bankovnictví přehledné. Z těch aplikací co znám to umí snad jen mBank a Moneta, naopak neumí Poštovní spořitelna, Air bank, UCB, Equa, Creditas...
Díky za objasnění, zkontroloval jsem nyní i George od ČS a tam je situace obdobná. Ani mě nanapadlo, že by to nebylo implementováno jednoduše proto, že se to nepoužívá tak často.
Equa mě příjemně překvapila. Včera večer jsem se rozhodl využít akci nový účet za 500 pro 2 lidi, vše šlo jednoduše a rychle, dnes v pondělí jsou oba účty po připsání oveřovacích plateb aktivní. Snad jedno mínus je absence okamžitých plateb, ale jak vidno to tolik nevadilo.
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
Ono ta mobilní aplikace je už delší dobu dost pomalá. Dnes je to sice funkční a jde se přihlásit (nezkoušel jsem všechny funkce), ale ta pomalost je extrémní natolik, že se to asi ani nedá používat. Na přechod z jedné stránky na druhou nebo než se něco načte je třeba čekat hodně dlouho. Je to jedná z nejhorších bankovních mobilních aplikaci které jsem měl možnost vyzkoušet. Jiné bankovní mobilní aplikace a všechno v mobilu mi funguje normálně tak jak fungovalo, takže nějakým problémem u mne v mobilu to asi nebude.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
Equa Smartbanking appka je pomalá zejména od doby, co v ní zavedli multiuživatelský přístup, tedy kdy jedinou aplikaci může využívat několik uživatelů, každý na své účty (třeba v rámci rodiny). To je pokud se nepletu na českém bankovním trhu unikátní, aby jedna appka měla více uživatelů pro více účtů (každý se pak přihlašuje výběrem uživatele na titulní straně appky). Zkoušel jsem tuto novou funkci a funguje to dobře (Equa účet můj i mamky v jediné appce). Ale právě tato aktualizace skutečně zpomalení způsobila. Nejspíš kvůli zabezpečení tam teď každá operace je více obalena autorizací, právě aby bylo jasné, za kterého z přihlášených uživatelů ta operace je.