@MirekM.:
Nic proti Mirku, ale kolikrát vlastně chceš ten Equa účet zrušit, 3-4x?
Přece není možné poslat výpověď třemi (či dokonce čtyřmi) různými způsoby (přes Dokumenty v IB, datovou schránku, podepsaný sken...) jen proto, že ti hned neodpověděli. To tě nenapadlo, že buď jsou vytížení a chtělo to počkat, nebo používají systém "souhlas mlčením", tedy konkludentní akceptaci výpovědi s tím, že písemně potvrdí až fakt, že účet byl zrušen, tedy po uplynutí 30 dní výpovědní doby? Přesně tak to totiž Equa dělá, že zasílá info o zrušení po skončení výpovědní doby (závěrečný výpis poštou). Já když rušil mobilitou 2 měsíce zpět jsem to měl zrovna tak. Navíc tento systém je celkem běžný i jinde: když třeba podáš Daňové přiznání k dani z příjmů fyzických osob, také FÚ když k němu nemá připomínky používá systém konkludentního platebního výměru (tedy ho poplatníkovi daně nezasílá, když přiznání uznává za platné, plně ho tím konkludentním výměrem akceptuje a čeká na platbu daně, nebo vyplatí přeplatek). Tedy příště více trpělivosti či přemýšlení... Dost možná už ti výpovědní doba Equa účtu běží a 30 dní od jejího zahájení se o zrušení účtu dozvíš jednak tím že zmizí z IB (nebo ti už nepůjde ani se do IB přihlásit, pokud tam nebudeš mít už nic, můj případ), dále že ti bude vyplacen zbylý zůstatek na účet co jsi výpovědí určil a že ti Equa zašle poštou (když IB už nebude dostupné) poslední výpis, který současně slouží jako info o zrušení. A finta na závěr: to že výpovědní doba probíhá poznáš třeba i tak, že pokud jsi k Equa účtu měl kartu, tak už v IB bude vidět jako zablokovaná (to u mě při výpovědi mobilitou udělala Equa už asi za 5 dní).