Equa bank (od 14. 11. 2022 sloučeno s Raiffeisenbankou)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod regin 6. 6. 2021 14:42

Omlouvám se všem, které jsem svým "dotazem" uvedl v omyl, že mne opravdu zajímá, jakého původu je tato banka. Měla to být jen rádoby vtipná poznámka o rychlosti. :-)
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Leonos 7. 6. 2021 07:25

Něco málo k dalšímu průběhu: Od 1. července začne fúze obou bank, respektive můžeme začít s přípravami na fúzi. Až do nabytí akcií rakouskou RBI musí pracovní týmy obou bank fungovat odděleně, takže reálné přípravy na spojení zatím nemohly začít. Od července už můžou obě banky zahájit některé společné aktivity, může se to týkat například marketingu. Pro klienty Equa bank se zatím v praxi nic nezmění ani od července. K reálnému spojení obou bank dojde v lednu příštího roku, od kdy bychom chtěli začít s postupným převáděním klientů Equa bank. Samotná Equa by měla skončit až na konci roku 2022. https://www.penize.cz/osobni-ucty/42641 ... 1-cervence
Leonos
Návštěvník

Odeslat příspěvekod regin 8. 6. 2021 08:26

Zrovna se pokouším si poslat peníze z Air do Equa a píše mi to "Equa bank a.s. v tuto chvíli okamžité úhrady nepřijímá." To jako Equa občas vypne okamžité platby?
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod MP007 8. 6. 2021 10:51

To není specialita EQ. O víkendu jsem posílal okamžitou platbu Moneta-Air bank, ani se nezobrazila žádná informace... a platba dorazila v pondělí jako standardní. Holt výpadky jsou.
A díky za zprávy o přesunu EQ-RB :-)
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 8. 6. 2021 12:32

Chystaný "Krátký výpadek okamžitých plateb" hlásila zprávou v appce i mBank. Tedy možná to bylo u OP plánováno jako u celku, bez ohledu na banku (akorát to některé banky neoznamují, když službu berou jako nadstandardní a základní systém plateb je funkční).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod regin 8. 6. 2021 13:15

Jo, u mBank jsem to zaznamenal, ale netušil jsem, že by se to mohlo vztahovat i na jiné banky. Pokud jde o "základní systém plateb", tak bych 100 minut mezi odesláním a přijetím platby v rámci vlastních účtů u stejné banky nepovažoval za normál. Tedy aspoň u jiných bank. U Equa je to nejspíš běžné, i když zatím jsem se setkal s prodlevou maximálně 2 nebo 3 minuty.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod regin 11. 6. 2021 10:53

Jak poznám, že mám na spořícím účtu bonusový úrok? Za květen i červen jsem provedl víc než 3 platby kartou, ale v detailu účtu mi to pořád píše: "Úroková sazba pro zůstatek od 0,00 CZK do 200 000,00 CZK 0,10%".
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 11. 6. 2021 11:13

Bonusovy urok se nezobrazuje, ten jen dostanes.
Ale maji bordel v TV, kde ukazuji jen 0,35% ikdyz ma byt 2%
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes.
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Revolut , SkipPay , Twisto , Curve , Plutus , Portu , RONDA , RB , Indigo , Coinmate , Anycoin , Trading212 atp.)
Zabava: HBO MAX za 50kc
milanBrno
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod regin 11. 6. 2021 11:47

Takže si to musím hlídat sám. To Air aspoň ukazuje, kolik jsem už provedl plateb kartou a kolik ještě chybí.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod miropiro 12. 6. 2021 15:52

y2key píše:Rozhodně nesouhlasím s tím, že bank to má už tzv. za pár, a tak jí budeme tyto chyby a problémy tolerovat. Banka tady může s námi být klidně rok, možná více. A to je ještě dlouhá doba na to ji naučit, aby služby poskytovala ve standardní kvalitě. Takže, reklamace, stížnost ČNB, FA atd. - možnosti jsou. Jedině tak je donutíme si dát systémy do pořádku.

Údajně některým klientům (tedy pokud to nejsou trollové a já reaguji na trolly na Facebooku, na které však reaguje i sama banka s ujištěním, že je to hrozně mrzí a dělají, co mohou) peníze z toho víkendu ještě vráceny nebyly. Neuvěřitelné. Poslal jsem samozřejmě tento týden již stížnost na ČNB. To už je pomalu jak krádež.
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian
miropiro
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod y2key 14. 6. 2021 10:32

regin píše:Jak poznám, že mám na spořícím účtu bonusový úrok? Za květen i červen jsem provedl víc než 3 platby kartou, ale v detailu účtu mi to pořád píše: "Úroková sazba pro zůstatek od 0,00 CZK do 200 000,00 CZK 0,10%".

V appce je to uvedeno správně. V IB jim to nefunguje.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod protektor1 14. 6. 2021 17:38

Dobrý den,

lze zrušit běžný účet u Equa Bank online nebo e-mailem? Co je k tomu případně potřeba. Děkuji za radu.
protektor1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 14. 6. 2021 19:14

Strejda Goodle praví:
V Equa bank máte hned čtyři možnosti, jak zrušit svůj účet.
Telefonicky na lince 222 010 222.
Osobně na pobočce.
E-mailem na adrese klientske.centrum@equabank.cz.
Zasláním žádosti o zrušení účtu na adresu centrály banky.
E-mailové zrušení již bylo popisováno ve zdejším vlákně někde výše, já rušil přes datovou schránku zasláním vyplněného formuláře žádosti o zrušení z webu ... ohne problém. O několikahodinových převodech mezi vlastnímu účty už mám jen divoké sny 8-P
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod y2key 21. 6. 2021 10:04

Chci se zeptat. Máte už od banky připsané bonusové úroky za minulý měsíc a vratku za vklady v hotovosti?
Díky
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kittyhawk 21. 6. 2021 11:03

Ahoj, za to druhé nikoliv. Bonusové úroky nevyuživám.
Kittyhawk
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků