Equa bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod el_lama 30. 11. 2011 21:45

Na tom nevidim nic vyhodnyho, zkousnu 9Kc ale u jakehokoliv bankomatu, abych nemusel litat jako posuk. Tohle je stejne jako Fio ...

Edit: mi to nedalo, protoze to je skoro poplasna zprava a tyka se to karet vydanych CSOB! Coz je dost dulezita informace (bylo schvalne zamlceno v tom postu?) a v podstate se novych klientu netyka. Presne jak rika Kamca.
el_lama
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kamča 1. 12. 2011 07:46

Třeba to je "tajný agent" konkurenční banky :-)
Kamča
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dave_14 2. 12. 2011 10:58

Jaky agent, co to placate? Pastl jsem info, odpoved byla ze to plati pro stare ucty - tudiz nebylo treba se k tomu dale vyjadrovat.
dave_14
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Kamča 2. 12. 2011 11:12

Trošku nadhledu a humoru by neuškodilo :-D
Kamča
Návštěvník

Odeslat příspěvekod el_lama 2. 12. 2011 12:23

Kdybys uvedl "Změna v sazebníku - Informace pro držitele karet ČSOB", tedy to co je presne v tom oznameni, tak by to bylo jasne. Takze takhle to akorat vypadalo jako FUD ;)
el_lama
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Modrooky Miki 9. 12. 2011 12:43

Tak poznatek k Equa bank - kontroloval jsem vypis, a banka zdvojuje poplatky za vyber z bankomatu. Vybiral jsem dvakrat - coz je i v karetnich transakcich, ale poplatky jsou strzene celkem 4x.
napr. vyber: 1/12 ... strzen poplatek, ale vyber zauctovan az 2/12 a poplatek opet strzen. Reklamovano, tak uvidim, jak se k tomu postavi.
Dale si Equa nejak nerozumi se zahranicnimi karetnimi operacemi... uz u 2 plateb se sekli v zauctovani. Sami me volali, ze udelali chybu, a ze v IB uvidim nejaka storna, a znovuzauctovani.

Mate nekdo podobnou zkusenost?
Modrooky Miki
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Kamča 9. 12. 2011 14:05

Poplatek za výběr z bankomatu stržen také 2x. Jdu reklamovat.

Po reklamaci (asi za 15 min.) poplatek vrácen na účet.
Kamča
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 12. 2011 18:48

Potvrzuji připsání vánočního bonusu za listopad. Ještě jsem si to nepropočítával, ale hrubým odhadem by to mělo vycházet.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod librab 9. 12. 2011 22:05

I mě připsali vánoční bonus za listopad. Překvapilo mě (mile), že do listopadového bonusu započítali opravdu všechny skutečně provedené karetní platby až do 30. listopadu (včetně) a to i přesto, že několik posledních listopadových plateb bylo samozřejmě zaúčtováno až během prvního týdne v prosinci.
librab
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Franklin 9. 12. 2011 22:20

Ono to vyplývá přímo z podmínek akce http://equa.cz/promo/akcni-nabidka-podminky/, kde nejzazším termínem zaúčtování bylo 5. 12. 2011. Pokud by se listopadová platba kartou zaúčtovala později, Equa by z ní teoreticky nemusela vyplatit žádný bonus.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod librab 9. 12. 2011 23:10

Hm, tak mi to nedalo a projel jsem si ty moje listopad. platby znova (je jich celkem dost) a je pravda, že jsem tam našel i další platbu z 30. 11., která byla zaúčtována 6. 12. a ta do bonusu za listopad započítána nebyla. Tzn. že ty podmínky dodržují :-)
librab
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dr._lukas 10. 12. 2011 01:37

Ze tří nových bank je tady tato až na posledním místě.. budou se i po prosinci muset snažit, aby byly nějaké fajn podmínky, když budou chtít více klientů.. Myslím si, že jim trošku jméno kazí bývalá Banco popolare a večné měnění majitele..
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 10. 12. 2011 05:36

Mě by bohatě stačilo, kdyby zrušili ten povinný obrat, bych tam pak zůstal. Takhle to asi někdy v únoru zruším.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 10. 12. 2011 13:43

To je samozřejmě blbost č.2 :-D Nevím na co si hrajou... Služby pořádně žádné, pobočky lehce větší než buřtstánky mBaňky :-)
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod graketq 11. 12. 2011 16:46

Tak i ja prispeji se svoji troskou do mlyna:

Mam equu asi tri tydny a priznavam, porizoval jsme jen kvuli 3% bonusu-kupuji totoh celkem dost a zatim jsem pouzival kombinaci citi shopping a ge kreditky.

Tady je několik chyb s kterými sem se setkal behem kratkeho obdobi.

:!: 1 Napsal jsme na info email neco takoveho: Jednou po prihlaseni do IB jsem videl neprobehlou platbu na jiny ucet v Equa Bank(castka cca 1600, nic o cem bych vedel/zadaval, neprovedena z nedostatku penez na ucte).Jedina spojitost, ktera me napadla byla neprovedena platba kartou na internetu, kterou jsme zkousel asi dva dny predtim,ale nebyl jsem si jisty ani castkou...navic ta neprovedena platba se tvarila jakoze smerovala na jiny ucet v Equa...

Odpovedi je, ze "se omlouváme za komplikace spojené se zobrazením Vaší platby" a zaroven, ze "Vaše platba kartou bude provedena ještě dnes".
Za prve o "moji" platbu neslo a zadruhe, to planuji, ze se najednou z niceho nic po nekolika dnech provede platba kartou?
Takze kloudna odpoved zadna, kdo, jak a proc to tam je jsem se nedovedel a jeste ten vyplod s platbou kartou....

:!: 2 Dále mám neustále problémy se správným zobrazováním disponibilního zůstatku (je špatně vypočten, podle ostatních údajů v IB, kde jsou vidět platby příchozí, odchozí, platby kartou a blokace na kartě.Pokud sečtu mínusové položky(včetně blokací) a odečtu plusové položky, měl bych získat disponibilní zůstatek.Již několikrát jsem ale napočítal jiné číslo, než udávál IB v můj neprospěch..i když třeba jen pár stovek.

:!: 3 Další problém, při vrácení zboží zaplaceného kartou mi byla vrácena částka na kartu, jeden den se mi v IB zobrazovala jako příchozí platba (v disponibilním zůstatku zaúčtována nebyla) a pak se nezobrazovala, teď zas ano, v detailu je ta castka napsana, ale na účet přičtena nebyla(a ani v disponibilním zůstatku)

:!: 4 Pokud nastavím filtr v "Transakční historii" na období např. za poslední měsíc, nebo třeba ručně od 1.11. do aktuálního data, zobrazí se mi jen platby zaúčtované 5.12. a později, i přesto, že tam určitě nějaké pohyby předtím jsou (třeba 3.12., vím že tam byl, lisotpadové pohyby najdu ve výpise, ale těch 5 dní je neviditelných....)

:!: 5 Dále jsem dnes platil dvě platby u obchodníka v částce cca 50kč kartou, první proběhla bez problému, druhá ani na dva pokusy neproběhla a musel jsem zaplatit jinak.
Další nákup po několika dnech, asi 700 kč, zase neprovedena...limity jsou nastaveny naschvál přehnaně vysoko, zůstatek dostatečný....přesto neproběhne

:!: 6 Zaúčtování běžných plateb u obchodníkú v ČR trvá velmi dlouho.Díky tomu jsem přišel o část bonusu z listopadu (platba proběhla ke konci listopadu, zaúčtována třeba až 7.12, nebo ještě pořád v blokacích...).

Takže to jsou mé problémy s Equou, moc se mi to nelíbí, ale přiznávám, že s nima platim jen kvůli 3% bonusu, chci prostě využít to dobré a pak se uvidí....

Ani nečekám nějaké rady, jen popisuju svoje problémy....zároveň je to v řešení(už asi 5 dní), tak dám vědět jak to dopadlo.
graketq
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků