Equa bank (od 14. 11. 2022 sloučeno s Raiffeisenbankou)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 29. 5. 2021 19:43

y2key píše:Equa se asi nikdy nenaučí platby v rámci banky v řádu sekund jako to je běžné u všech ostatních.
Nyní už to ani nemá význam aby se něco takového tato banka učila když do konce už to asi mají spočítané kdy skončí a vše přejde pod RB.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod dala67 29. 5. 2021 22:01

Aby jsi nečekal několik hodin na převod mezi vlastními účty v EB bude lepší když pošleš OP do jiné banky a pak zpět OP na druhý účet. Je to sice prasárna, ale funguje to. Protože tento problém řeší jejich technici co já pamatuju cca 8 let tak nevěřím, že na poslední chvilku to dokáží odstranit.
dala67
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 5. 2021 08:13

Tebou navržený postup ale nebude zdarma, pokud půjde o převod ze spořícího účtu: tam je to zdarma jen na jiný vlastní Equa účet, jinak je poplatek za domácí platbu z SÚ 9 Kč.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod dala67 30. 5. 2021 22:32

OK, s tím souhlasím - závisí na prioritě. Pokud stojíš ve frontě na platbu něčeho s čím jsi navíc finančně nepočítal, tak 9 Kč oželíš. Možná je i toto jedna ze strategií finančního zisku EB :-D
dala67
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod miropiro 31. 5. 2021 18:23

y2key píše:Co vím, tak víkendové výpadky v řádu několika hodin jsou poměrně časté. Equa se asi nikdy nenaučí platby v rámci banky v řádu sekund jako to je běžné u všech ostatních.

Což o to, občas se to stane. Ale že se stane prasárna ta, že jsem zadal během té soboty dva převody peněz ze spořáku na běžný a nakonec přijde jen jeden zadaný převod a druhý na běžný účet vůbec nedorazí a ještě ho pro jistotu i tak odepíšou dvakrát, tak to je fakt na houbeles. >:-( >:-( >:-(
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian
miropiro
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JakubAsgard 31. 5. 2021 21:12

Jo, to je bída... hrabou se v tom už dva dny a nic... jen kecy, jak na tom usilovně pracují a omlouvají se. Jsem zvědav, jak to hodlají kompenzovat. Je to v zásadě krádež.
JakubAsgard
Návštěvník

Odeslat příspěvekod miropiro 1. 6. 2021 07:11

Přitom kdyby dávali na běžném účtu úrok taky, tak by bylo vymalováno. Při současném stavu výše úroků samozřejmě není k naštvání to, že ty peníze nejsou a neúročí se, ale hlavně to, že prostě nejsou! :grr: >:-( Teda já si už nevybavuji, kolik jsem měl peněz na začátku než jsem provedl dva převody a jak to pak dopadlo, takže úplně nevím tu ztrátu jistě, ale podle reakcí na FB má někdo ztrátu ve výši i 10 tisíc.
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian
miropiro
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JakubAsgard 1. 6. 2021 08:25

Já naštěstí jen drobné, ale jde mi o princip - jak si banka může dovolit strhávat peníze bez autorizace jen tak. Chápu, že chyba se stane, ale řešit ji tři dny a stále nevyřešeno, to už je moc...
JakubAsgard
Návštěvník

Odeslat příspěvekod miropiro 1. 6. 2021 09:22

Nakonec bez jakéhokoliv upozornění se mi ty peníze vrátily včera během dne. Dopoledne, kdy jsem sepisoval reklamaci na pobočce, však ještě chyba byla, tak jsem zvědav, s jakou omluvou přijdou.
Naposledy upravil Rop dne 1. 6. 2021 11:29, celkově upraveno 1
Důvod: Pokud odpovídáš na poslední příspěvek, tak klikni na "odpovědět" namísto "citovat". Dík.
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian
miropiro
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod y2key 1. 6. 2021 09:26

Rozhodně nesouhlasím s tím, že bank to má už tzv. za pár, a tak jí budeme tyto chyby a problémy tolerovat. Banka tady může s námi být klidně rok, možná více. A to je ještě dlouhá doba na to ji naučit, aby služby poskytovala ve standardní kvalitě. Takže, reklamace, stížnost ČNB, FA atd. - možnosti jsou. Jedině tak je donutíme si dát systémy do pořádku.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 2. 6. 2021 07:02

@miropiro - s žádnou omluvou. Dvakrát jsem řešil reklamaci. Jednou mi neodeslali platbu, visela po autorizaci v čekárně s dostatkem peněz na účtu a nedalo se toho zbavit. Ani mi nebyli schopni říct, zda platba proběhne dodatečně, nebo zda ji mám uhradit novým příkazem. Podruhé mi nezapočetli příchozí platbu do disponibilního zůstatku na účtu. Pokaždé trvala reklamace několik dnů, nikdy mi nedali na vědomí, že už je situace vyřešena, nikdy nevysvětlili problém, nikdy se neomluvili. O info k ukončení reklamace jsem vždy žádal.
Z mého pohledu - komunikace tragedie. Služby si člověk musí hlídat.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod regin 4. 6. 2021 12:00

Mám dotaz, Equa je španělská banka? Podle zdejších příspěvků a podle mé krátké zkušenosti s ní mi přijde, že její hlavní heslo je mañana.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 4. 6. 2021 12:07

Původně asi italská, takž podobně. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod ddaveid 4. 6. 2021 23:38

regin píše:Mám dotaz, Equa je španělská banka? Podle zdejších příspěvků a podle mé krátké zkušenosti s ní mi přijde, že její hlavní heslo je mañana.


britská
ddaveid
Návštěvník

Odeslat příspěvekod DrumSession 6. 6. 2021 07:43

PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků