od losalamos 13. 11. 2018 15:50
Vracím se k problému s odhlašováním z Chrome/Iron/...(strana 417)
ještě jsme si chvíli dopisovali s podporou:
Já:
testoval jsem to na více počítačích s Chrome. Všechno aktuální verze, žádné specifické nastavení, pouze standardní instalace.
Opět se ptám, zda byste neměli nějakou konkrétní technickou radu, jak problém odstranit. Zatím jste mi poslali pouze všeobecné rady.
Banka:
z technického oddělení jsme dostali odpověď na problém při odhlašování z Vašeho Internetového bankovnictví. Doporučujeme využívat Internetové bankovnictví na Internet Explorer nebo Mozilla Firefox. Další možností je aktualizovat prohlížeč Google Chrome.
Já:
nezlobte se, ale vase odpovedi me stale neuspokojuji.
Google Chrome mam v aktualni verzi. Vic aktualizovat nejde. Na vice pocitacich, stejny problem. Poptaval jsem se vice klientu Equa. Nekteri reportuji stejny problem. Prijde mi, ze problem je na strane Equa.
Banka:
pokud by se jednalo o nastavení z naší strany, zobrazoval by se dotaz všem klientům a ve všech prohlížečích. Vzhledem k tomu, že se stav projevuje jen v prohlížeči Google Chrome, způsobuje to nějaké nastavení tohoto konkrétního prohlížeče.
===================================================================
Co dodat? Tady se asi žádné pomoci nedočkáme. Žádný pokus o konkrétní radu, jen univerzální bláboly. Mám na to svůj názor, který je v rozporu s odborníky z Equa. Já bych je tedy zaměstnávat nechtěl.
Projdu nastavení Chrome. Pokud něco najdu, dám vědět a nasypu si popel na vlastní hlávku.