Equa bank (od 14. 11. 2022 sloučeno s Raiffeisenbankou)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Bond2 3. 2. 2012 13:20

Vkladomaty by měly být, potvrzeno dnes v Brně.

Kartu ješte nemám, ale přečtěte si bod 3.6 a 3.7. http://www.equabank.cz/files/doc/102-produktove-obchodni-podminky-pro-debetni-platebni-karty.pdf. Mě jako majiteli účtu EQUA to je přece úplně jedno jestli to je pouze blokace či reálná platba. Chápu ale obchodníka, kde jsem platil, že může být naštvaný, když platba proběhla později než by si přál......Bezhotovostní platby mají definovány http://www.equabank.cz/files/doc/101-technicke-podminky-pro-platebni-styk-1.pdf strana 8. To v mém případě dodržují. Naopak neznám banku, která by se veřejně k něčemu takovému zavazovala... přesně na minuty...

Teď stejně dávam většinou 9,-/ měsíčně Mbank za výběr z bankomatů, tak zvažuju, jestli to nedávat raději EQUA, kde je 9,- za výběr po celém světě a termíňák na 3,25 % - dokonce lepší než JT Bank.
Bond2
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 3. 2. 2012 18:06

Bond2 píše:Teď stejně dávam většinou 9,-/ měsíčně Mbank za výběr z bankomatů, tak zvažuju, jestli to nedávat raději EQUA, kde je 9,- za výběr po celém světě a termíňák na 3,25 % - dokonce lepší než JT Bank.


Nechat si vést dnes účet u mBanky může pouze sklaní fanoušek nebo člověk co to neřeší.. Po prvním náznaku na nezkvalitnění služeb jsem navštívil mBuřtstánek a účet vypověděl ... Zcela určitě je lepší vést účet zde u Equabank.. v létě, až se Fio vzpamatuje a začne vydávat ještě vlastní karty, bych přešel kompletně tam..
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 3. 2. 2012 18:34

S Equabank mám velmi špatnou zkušenost, hlavně co se týká používání karet (zobrazení transakce jak v blokacích, tak v zúčtovaných s dopadem neoprávněného ponižování disponibilního zůstatku, apod.). Spustili to v době, kdy neměli dořešeno spoustu věcí. Nakonec jsem to nevydržel ani do konce prosince (kdy jim ještě běžela ta akce na 3 % zpět za transakce kartou) a účet ještě před Vánoci zrušil. Dokonce ani nebyli schopni zrušit ten účet v domluveném 30denním termínu, zrušili ho až po urgenci pár dní po té. To mi jen potvrdilo, že byl správný krok to u nich ukončit.

mBank aspoň funguje.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond2 7. 2. 2012 08:12

No to jsi ale prohloupil :-[ , protože to byly rozjížděcí problémy banky, pamatuji obdobné u mBank. Navíc to měli posáno v Tchnických podmínkách. Všichni kdo vydrželi na tom minimálně pár stovek šikovnější spíše tisíc vydělali. ZUNO se stále seká "ČEKEJTE PROSÍM" a nic se neděje. Přecházím k EQUA. 15000 přes účet vždycky měsičně nějak protočím a 3,25% na rok se hodí... :tleskani
Bond2
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Proti srsti 7. 2. 2012 20:24

S těmi kartami se jim nějak moc nedaří. Platím s ní tak 3x za týden, a za poslední dobu už se mi podruhé stala duplicita - 30. ledna, teď 6. února. Sice pokaždé hned všechno sami vrátí, pošlou upozorňující mail, ale i tak... je to nějak moc často.
Proti srsti
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pan Y. 7. 2. 2012 22:42

Jak jsem říkal, ty karty nemají doladěné - očividně stále. Nezřizuju si účet bance proto, abych pro ně dělal testera. To, že mi jejich chybou neklapla transakce kartou přesto, že na účtu bylo dostatek peněz, byla poslední kapka a v ten den jsem účet zrušil.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 10. 2. 2012 03:56

1) Pokud ti vznikla škoda jejich chybou, jistě ti ji na žádost uhradí... mě k tomu stačil jeden mail do řádově větší banky a škoda několik tisíc

2) za to, že startuje a nabídne kolik 3000,- co si můžeš vydělat na bonusech, tak bych to nějak nehrotil a nechoval se jako trotl, píšeš že jsi to zrušil vloni tak jak víš, že to doladěné nemají stále? To mě zajímá, protže uvažuji zda se tam vyplatí mít účet.
_
trotl = někdo, kdo jde do nové nevyzkoušené banky, má nereálná očekávání, účet v novém systému, zdarma či skoro zdarma a požaduje servis zavedené banky, u které se platí obvykle XXX měsíčně.
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod librab 10. 2. 2012 10:43

vpe: ... asi tak nějak! Mě třeba jejich 3% akce hodně mile potěšila a přinesla i nějakých + 1.600 Kč. Začínají, tak jim ledacos odpustím. Zažil jsem totiž i úplné začátky mBank a to tedy byla kolikrát bankovní mParodie :-)
librab
Návštěvník

Odeslat příspěvekod el_lama 10. 2. 2012 10:43

Trotl nebo troll (navic pokud uz tam nema ucet)? ;-) k tomu muzu rict, ze mi neopravnene zdvojili vyber z bankomatu asi 3x. Z toho 2x mi to automaticky vratili a naposled (6.2.) jsem jim musel napsat. Penize mi vratili na ucet behem 15min od odeslani mailu.

Na podnety se snazi reagovat docela rychle, a jeden problem, co jsem mel v IB, opravili a upozornili me na to.

Ja jsem zatim spokojen: uz jen z duvodu, ze nemusim hledat "ten pravy" bankomat (Fio) a muzu zajit kam chci. 9Kc je pro me akceptovatelny. IB se mi libi vic nez u Fio ...
el_lama
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Modrooky Miki 10. 2. 2012 13:48

Je pravda, ze nedostatky meli (resp. uz jich neni tolik) Ja uz jsem mel nekolikrat zdvojeny poplatek za vyber z bankomatu, pak jsem reklamoval 2x strzenou castku za platbu kartou, 2x se me ozvali sami, ze meli problemy s platbami kartou do zahranici.... na jedne strane me to stve, protoze je to BANKA, na druhou stranu jak pise el_lama, vybery z jakehokoli bankomatu za 9Kc jsou VELMI VELMI prijemna vec.
A jejich reakce na problemy jsou vzdy hodne rychle, a hlavne, vzdy daji vedet, jak problem vyresili, coz se me osobne libi.
Ad Akce 3%: IMHO byla kvuli tomu, aby si odladili system plateb kartami :D proste jsme delali testery zadarmo, resp. za 3% ze zaplacene castky. 2M intenzivniho testovani v dobe pred Vanocemi, velmi chytry tah :)... protoze kdyz se si prectete vlakno, tak vetsina problemu byla s kartami...
Modrooky Miki
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vpe 10. 2. 2012 14:03

ps: Zkoušel někdo udělat cash advance na pobočce jiné a nejbližší banky, když mu vypadla karta (na POS či ATM)? Náklady (vyjma časových) by IMHO měla bez problému proplatit jeho domovská banka, k tomu by měl stačit ústřižek bankomatu, případně z taxíku.
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 11. 2. 2012 14:28

vpe píše:1) Pokud ti vznikla škoda jejich chybou, jistě ti ji na žádost uhradí... mě k tomu stačil jeden mail do řádově větší banky a škoda několik tisíc

2) za to, že startuje a nabídne kolik 3000,- co si můžeš vydělat na bonusech, tak bych to nějak nehrotil a nechoval se jako trotl, píšeš že jsi to zrušil vloni tak jak víš, že to doladěné nemají stále? To mě zajímá, protže uvažuji zda se tam vyplatí mít účet.


Nic nehrotím, jen říkám, že jim (alespoň v mém případě) na můj vkus až příliš mnoho věcí nefungovalo, mezi nimi i základní věci, které prostě fungovat musí bez ohledu jestli je banka nová nebo ne. A protože já jim dále testera dělat nechtěl, tak jsem účet zrušil.

A jak vím, že jim to nefunguje stále? Přečti si příspěvek, na který jsem reagoval - je z něj zřejmě, že i na přelomu ledna a února problémy přetrvávají.

vpe píše:_
trotl = někdo, kdo jde do nové nevyzkoušené banky, má nereálná očekávání, účet v novém systému, zdarma či skoro zdarma a požaduje servis zavedené banky, u které se platí obvykle XXX měsíčně.

Urážky si prosím nech pro sebe, husy jsme spolu nepásli. Neměl jsem přehnaná očekávání ani nepožaduji servis poplatkové zavedené banky; mám účet u několika bank a je jasné, že se při spuštění nové banky objeví nějaké mouchy. Tady jich bylo pro mě až moc a navíc Equa nebyla úplně nová banka. Moji důvěru zkrátka ztratila.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jezevec666 12. 2. 2012 11:05

Problémy s karetními transakcemi mají poslední dobou čím dál větší. V podstatě každý výběr z bankomatu (zkoušel jsem GE a ČS) doprovází neoprávněné blokování peněz.
Probíhá to takto: provedu výběr, částka je zablokována, během pár dní je částka zaúčtována (odečtena z účtu), ale blokace zůstane. Pokaždé jsem to nevydržel (někdy týden, někdy skoro dva) a napsal email na klientské centrum. Je pravda, že po stížnosti jsou peníze téměř hned odblokovány, ale tento způsob omezování zdá se mi poněkud podivný...
Platby kartou u prodejce byly většinou v pohodě, až na pár výjimek. V listopadu platba na Slovensku, platba zaúčtována až během ledna a pokus o dvojí odečtení částky.
V 6.2.2012 platba v ČR v Penny a částka odečtena 2x, týž den večer vráceno a přišel omluvný email.
Zvažuji využívat na karetní transakce jinou banku.
jezevec666
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod marvy 12. 2. 2012 11:25

jezevec: na karetní transakce používej kreditku. ;-) :-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 12. 2. 2012 13:42

To je pěkně zkurve*á banka :-D Něco podobného se mě stalo jednou u Poštovní šiditelny..ale za celou dobu jen 1x
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků