Equa bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Modrooky Miki 21. 11. 2011 18:09

tak preneseni uctu je tak na pul:
1. RB uz me zrusila ucet, takz euz si neoverim, ktere platby odesly a ktere ne.... resp. zrusili pristup do IB.
2. EB jeste nenastavila TP, Inkasa, proste nic... maji cas do pulnoci, tak su zvedavy.
Zitra by to melo byt od nich vse nastavene, tak hned zjistim jak na tom budu. Ale jedna potesujici zprava... uz zacaly chodit notifikacni e-maily. Je tam sice pouze "sucha" zprava o castce, a ani zminka z jakeho uctu, ale snad to vychytaji.
Ale zajimave je, ze chodi pouze o prichozich polozkach, a ne o odchozich.
Modrooky Miki
Návštěvník

Odeslat příspěvekod el_lama 21. 11. 2011 18:47

To je nejake podivne, notifikace mi chodi od zacatku a ocividne v uplne jinem zneni:

Vážená klientko / Vážený kliente,

z Vašeho účtu 1234567890 byla odeslána částka ve výši 1xxx,00 CZK.
Disponibilní zůstatek dne 15.11.2011 08:18 je 1xxx,00 CZK.

Pro více informací navštivte své internetové bankovnictví.

Vaše Equa bank
el_lama
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Modrooky Miki 22. 11. 2011 09:45

Vsak rikam... jen "castka" a zbytek je jen nic nerikajici text. Pokud se bavim o notifikaci, tak bych predpokladal (a urcite to neni problem zahrnout) ze budu inrformovan o tom, kam penize sly a pod jakym VS...

Ad. preneseni uctu:
tak tady je velke zklamani. Dnes jsem se dival na IB, a zadne TP, zadne SIPO, svoleni k Inkasu neni preneseno. Reklamoval jsem to na infolince, a pry se nekde stala chyba, a proveri to... to vim ze se nekde stala chyba :) tech chyb je ale ponekud vice, nez bych si predstavoval...

UPDATE
tak vyjadreni klientskeho centra kolem 14.00 - platby, SIPA, Inaksa, mely byt opravdu preneseny k dnesnimu dni a budou nastaveny do vecernich hodin.... no super ocekaval bych sice, ze nastaveni bude k rannim hodinam nez k vecernim, ale co se da delat.
Modrooky Miki
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Modrooky Miki 23. 11. 2011 09:35

Tak platby nastaveny, resp. preneseny, ale s velkym ALE. Proc?
Kazdy si asi u TP dela popis pro rozliseni, ze? A co myslite, prenese se tento popis? NE! Takze preneseni je sice krasna vec, ale v cem spociva? V tom, ze jakmile vam nova banka nastavi vsechny platby, tak do nich budete muset vlezt, a pomenit popisky, coz znamena vygenerovat si X potvrzovacich kodu, takze z tohoto pohledu vyjde na stejno, jestli si to tam clovek namlati sam, nebo si to bude pak jak trotl opravovat a stravi na tom uplne stejne casu.

Dalsi vec, na kterou si dejte pozor, pokud pozadate o preneseni uctu, jsou terminy preneseni uctu. Nerikam, ze je to chyba banky, spis mozna systemova chyba cele slavne MOBILITY KLIENTU, nebo moje, ze jsem se na to neptal... O co jde.
Puvodni banka ma na preneseni uctu, resp. poskytnuti udaju nove bance 15 dnu (o tom jsem vedel, a nemel jsem s tim problem) o cem jsem nevedel, je fakt, ze nova banka ma dalsich 5 dnu na zapracovani zmen. Co to znamena v praxi? (aspon u me to tak bylo) - Ocitate se na 5 dnu v "bezvladi" alespon co se tyka TP, Inkasa - takze doporucuju si dat pozor aby termin preneseni uctu nespadl do nejakych TP.
Napr. me RB odstrihla od uctu 18.11. tak jak jsem pozadoval.Nicmene Equa me vsechny TP a inkasa zprocesovala (zadala do IB) az 22.11. ... Nektere z TP odchazeji 20. den v mesici... a ted co udelala RB - ucet i s penezi, ktere tam byly na zaplaceni TP zablokovala, resp. hibernovala do uplneho zavreni, a neprovadi zadne platby, ale Equa jeste neprovadi zadne platby! nemate sanci ani overit, jestli vase puvodni banka platbu odeslala - teda mate, ale ne na infolince, ale pouze osobni navstevou na pobocce, kam beztak musite abyste vratili kartu (RB me upozornila, ze ji MUSIM vratit osobne na pobocce... asi kvuli premlouvani). Takze v okamziku, kdy jsem musel na pobocku kvuli overeni, ktere platby odesly, abych je nedubloval, veskera mobilita ztraci pro me smysl.
Naposledy upravil Modrooky Miki dne 23. 11. 2011 11:23, celkově upraveno 1
Modrooky Miki
Návštěvník

Odeslat příspěvekod filip893 23. 11. 2011 10:09

Neboli je mnohem lepší změnit banku sám. V jeden okamžik zrušit v IB staré banky a hned poté v IB nové založit.

Jak dopadlo přesměrování inkas? Provedli to za tebe? Nebo si musel nahlašovat nové bankovní spojení pro inkasující společnosti?
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Modrooky Miki 23. 11. 2011 11:20

Neprovedli... musis si to nahlasit sam (krome SIPA), coz je asi logicke, ze banky nemuzou vedet komu davas svoleni, a pak take, ty mas nejaky smluvni vztah, a 3. osoba za tebe nemuze menit smluvni podminky, tzn. cislo uctu ze ktereho budes platit. Ale kdyz jsem se na to u Equa bank ptal pri zrizovani uctu, tak me rekli, ze zaridi vsechno, vc. presmerovani plateb, tak jsem byl zvedavy, i kdyz jsem v to moc nedoufal.

Souhlasim s tebou... Je lepsi si to udelat sam, nez spolehat na banku. Krom toho, jsem si to ted, jak jsem prepisoval popisky kontroloval, a RB udelala v soupisu TP, Inkas, SIPO 2 chyby. Jednou opomenula uvest u jedne platby SS; a u druhe platby zase zmenila frekvenci z MESICNI na ROCNI!!!
Jeste ze jsem si udelal pred "blokaci uctu" screenshoty vsech TP, Inkas, Svoleni :), takze jsem na to prisel a opravil. Do RB uz chodit nebudu, protoze to me nestoji za to...
Modrooky Miki
Návštěvník

Odeslat příspěvekod nod32 23. 11. 2011 12:51

Jednou opomenula uvest u jedne platby SS; a u druhe platby zase zmenila frekvenci z MESICNI na ROCNI!!!
Nebyla to jen pomsta za to ze odchazis?
nod32
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod el_lama 25. 11. 2011 21:13

Tak jsem si vyzkousel platbu kartou a jsem spokojenej. Presne ta funcknost mi chybela u Fio.
1) zmena limitu pro platby je okamzita
2) blokace jsou videt temer okamzite, vcetne popisu obchodnika, platby v obchode, interentu nebo vyberu v bankomatu

3% zpet se nejspis zauctuji na zacatku pristiho mesice.
el_lama
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip893 25. 11. 2011 21:19

Na mForu lidé hlásí, že jim zatím nebyla zaúčtovaná jediná platba kartou, vše visí v blokacích a to třeba i 3 týdny.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kamča 25. 11. 2011 21:34

Výběr z bankomatu jsem měla v blokacích 30 dnů. Byla jsem taky překvapená, ale je to tak podle produktových podmínek karty :
V okamžiku, kdy se Banka dozví o tom, že Držitel provedl Kartovou operaci, zablokuje (tj. zarezervuje) na relevantním Účtu peněžní prostředky ve výši Kartové operace, a to až do doby jejího zúčtování a odepsání prostředků z Účtu, nejvýše však na dobu čtyřiceti pěti (45) kalendářních dní od data blokace.
Podle pravidel karetních asociací má zpracovatel lhůtu pro zaslání Platebního příkazu provedeného Kartovou operací k zúčtování až 30 dnů od data Kartové operace.
Kamča
Návštěvník

Odeslat příspěvekod filip893 25. 11. 2011 21:42

To je sice pěkné, ale naprostá většina obchodníků má tendenci si platby stáhnout co nejdříve, takže ty 3 týdenní blokace jsou divné.
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 26. 11. 2011 07:13

Také mám zatím vše v blokacích.
23.11.2011
Platba kartou
Běžný účet -> Interspar Arkady>> - 129,10 CZK
20.11.2011
Platba kartou
Běžný účet -> IKEA CR 408 - 12>> - 64,00 CZK
18.11.2011
Platba kartou
Běžný účet -> MAKRO Cash & Car>> - 194,53 CZK
17.11.2011
Platba kartou
Běžný účet -> GLOBUS CERNY MOS>> - 268,90 CZK
16.11.2011
Platba kartou
Běžný účet -> Lidl CZ0369, Pra>> - 37,70 CZK
15.11.2011
Platba kartou
Běžný účet -> BAUHAUS K.S., PR>> - 589,00 CZK
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kamča 26. 11. 2011 08:16

Pro mě je hlavně důležité, že na rozdíl od Fio tam ty blokace vidím hned a nemusím si je pamatovat.
Kamča
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 26. 11. 2011 08:22

Obecně ano, ale nyní vzhledem k akci 3 % zpět s podmínkou zaúčtování do 5. ledna je doba potřebná k zaúčtování platby velmi podstatným údajem.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kamča 26. 11. 2011 08:37

To jsem si neuvědomila, potom je tato podmínka vlastně nesplnitelná :
Pro Transakce uskutečněné v období od 7. 11. 2011 do 30. 11. 2011, zaúčtované na vrub běžného účtu Klienta do 5. 12. 2011 včetně;
pro Transakce uskutečněné v období od 1. 12. 2011 do 31. 12. 2011, zaúčtované na vrub běžného účtu Klienta do 5. 1. 2012 včetně;
Kamča
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků