Equa bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 17. 9. 2013 17:26

Zkoušel jste někdo Expresní platbu?
Když ji jako možnost v kolonce Priorita u jednorázové platby vyberu, pole se vytmaví, nejde už změnit a zůstává tam Standardní ..

Dělá to někomu také?
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davsopl 17. 9. 2013 20:08

Ano, také to mám zabělené a přeskočí standardní. Problém je v tom, že expresní platbu lze zadat ten samý den do 12:00 a potom budou peníze u protistrany v ten samý den. Později zadávat expresní platbu ztrácí smysl.
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod audiobullys 18. 9. 2013 00:09

jo s tim preskocenim jsem to taky zazil, expres stihaj odeslat do 12 hod, pak uz jen zbyva superdraha KB do 13 hod za 90 Kc
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod m1k 18. 9. 2013 08:36

Dobrý den, našel by se tady nějaký klient Equa bank, který by mě doporučil jako nového klienta? Plánuji dnes, zítra nebo pozítří založit účet, bonus se vždycky hodí. Kontakt přes SZ.
m1k
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowman16 18. 9. 2013 08:48

zaslána SZ ;)
>>> Válka jednou skončí, ale mí vojáci jsou věční <<<
snowman16
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod m1k 18. 9. 2013 10:27

Děkuji za reakce, další již neposílejte.
m1k
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 18. 9. 2013 17:13

m1k:
Jen tak pro zajímavost, kolik jsi dostal nabídek na doporučení? ;-)
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m1k 18. 9. 2013 18:26

Celkem tři.
m1k
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod filas81 18. 9. 2013 18:44

já když taky můžu doporučovat :)
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod anonymni 19. 9. 2013 17:20

Zdravím a chci se zeptat na názor.Dříve jsem měl v Equa bank zřízen běžný účet a spořící účet. Na začátku ledna 2013 jsem ho zrušil.

Dnes jsem si chtěl opětovně založit spořící účet. Pracovnice na pobočce se ho pokoušela dlouho založit, ale bez úspěchu. Nešlo prý v systému otevřít historii účtu a účet obnovit.
Sama mi řekla, že když jste si účet v tomto roce zrušil, tak že mi ho znovu banka nezaloží.

Mám to prý zkusit za půl roku, to by snad mohlo jít.

Co na to říkáte?
Já jsem děsně otrávem, že už tam účet nebudu zakládat.
anonymni

Odeslat příspěvekod franko_cz 19. 9. 2013 17:36

Mně to přijde správné. Potrestal jsi banku že jsi u ní zrušil služby a teď banka potrestala tebe.
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod davsopl 19. 9. 2013 18:36

@kamarad.michal: A proč jsi to rušil? Už tě nebavilo protáčet jako některé klienty, kteří nemají běžný účet u Equa jako svůj hlavní účet 10 000 Kč měsíčně? Mezi spořícími účty je s úroky Equa na špici. Pravda, co si budeme povídat, 1,8 je i tak k pláči... Jinak běžný účet mají super. Využívám ho jako hlavní a v zahraničí výběry za 9 Kč z bankomatu, v ČR grátis nemá žádná jiná banka.
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 19. 9. 2013 19:44

davsopl: Ale má, výběry v zahraničí umožňuje zdarma (včetně vedení účtu) např. GE Gold, UniCredit Premium, či Citi Premium, nebo z low-costu i to ZUNO (Plus)... Jistě, je třeba splnit o něco náročnější podmínky (kreditní obrat, či zůstatek), ale Equa má nějaké stanoveny rovněž.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod upbraider 19. 9. 2013 22:16

Nechal jsem se zlákat a založil si SÚ Extra s 1,8%. Druhý den mi přišel email s informací, že účet je ready a můžu ho začít "plně využívat"

Nechápu, že já, který na jakýkoliv nový účet nejprve posílá korunu k otestování, zda je opravdu funkční jak tvrdí banka, jsem si zrovna u finančního ústavu s eufemisticky řečeno nazaběhnutými a nezautomatizovanými službami rozbil hubu tím, že jsem tentokráte poslal z mého pohledu napoprvé větší částku. Murphy samozřejmě nespí, platba zaslaná 16.9. není doteď připsána a visí někde na pomezí Air a Equa. Posílal jsem i další prachy na BÚ a klasický SÚ, které bez problému dorazily.

To je tak, když člověk čte zkušenosti nespokojených uživatelů a myslí si, že jemu se to stát nemůže, protože jemu byla karta vydána, aktivována, předchozí účty založeny, bonus za slevomat připsán, termíňák založen a všechno to vzorně jak na drátkách funguje...

Ach jo. Teď mi každý den chodí email od jiného pracovníka z helpdesku, který s tím nemá nic společného a nemůže s tím ani nic udělat, jen je jeho povinností napsat mi, že se velice omlouvá, situace ho mrzí a na vyřešení intenzivně pracuje.

Blbec jsem. A můžu si za to sám svou leností.
upbraider
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 19. 9. 2013 22:28

No hlavně že se omluví... Mne ČEZ okradl o 14 stovek, přítelkyni o 3 tisíce, ale za chybně poskytnutou informaci, kvůli které k tomu došlo, se nám oběma omluvili a vyjádřili politování nad způsobenou škodu.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků