ZUNO bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xtonda 19. 12. 2016 13:17

ROFL, tak to je hlína, já vyplnil ten formulář a právě sem domluvil se ženskou co mi volala kvůli sjednání schůzky a explicitně se ptal jestli je to s podmínkami (to bych neměl zájem) a ujišťovala mě, že je to bez podmínek. Takže příští úterý mám schůzku, tak uvidíme.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod XLADI 19. 12. 2016 13:23

Jestli je to nabídka jako když přijdu na pobočku založit nové konto, tak to není žádná nabídka. Mě ještě nic nepřišlo, ale uvidíme, kdyžtak to jistí EQUA nebo uvidíme s čím se vytasí Creditas bank.
XLADI
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Smurfik 19. 12. 2016 13:30

S čím se má vytasit Creditas? Podmínky a ceník pro běžný účet od 1.1.2017 mají na stránkách a přidají pouze spořicí účet s úrokem od 1%.
Smurfik
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 19. 12. 2016 13:40

Ještě doplnění, říkala ať si vytisknu a přinesu ten email, čili to ve mě vyvolává dojem, že je to nějak speciální nabídka a že chtějí prokázat, že sem oprávněn ji využít. Každopádně mám zájem jen zcela bez podmínek, šaškovat s obratem a třemi transakcemi nehodlám.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 19. 12. 2016 13:42

Moc se mi nelíbí, že banka inspirovaná šmejdy takhle mlží... V podstatě Zuno nyní jen zneužívají na reklamu a aby nemuseli převádět tolik klientů (možná to má nějaké opodstatnění, teoreticky to může být dražší, než uzavření jednoho účtu a otevření jiného), mně poslat výpověď kvůli úvěru nemůžou, ale možná bych jim mohl navrhnout prominutí poplatku za předčasné splacení (jinak bych "musel" čekat ještě pár měsíců, až budu mít splatnost menší, než rok, a tudíž poplateček jen 0,5 %, stejně už asi sazbu 4,9 % p.a. žádná banka nepodleze) a RB mi nemá příliš co víc nabídnout...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 19. 12. 2016 14:19

Tak je otázka s kým Zedna mluvil.

Já vyplnil ten formulář a volala mi osoba co má to zpracování přechodů na starosti a tedy se dá očekávat, že bude v tom smyslu proškolena. Sjednala schůzku a daný poradce předpokládám opět dostane potřebné podklady.

O nabídce by měli vědět lidi ze Zuno a ti lidi z RB, co mají převody na starosti. Tedy pokud Zedna nedodržel postup popsaný v nabídce (vyplnit formulář) a volal na obecnou infolinku RB, tak prostě mohl narazit na člověka, který toto nemá na starosti a tedy neměl potřebné informace. To jenom k tomu mlžení. Uvidíme jak to proběhne na pobočce.

Taky je možné, že ta nabídka je pouze pro nějak vybrané klienty a tedy skutečně není plošná pro všechny, i ty co mají v Zuno léta nevyužívaný účet.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 19. 12. 2016 14:41

Ano, volal jsem na obecnou infolinku RB s obecnym dotazem, zda (osloveni?) prevadeni Zuno klienti musi u nabizeneho eKonta Smart zdarma take plnit podminky pro jeho vedeni zdarma.

Operatorka mi pripadala, ze o nejake Zuno bance slysi poprve a tak se na chvili odmlcela, aby se poradila, pak naprosto jednoznacne a bez naznaku jakychkoliv pochyb oznamila, ze i (prevadeni) klienti Zuno musi plnit podminky pro vedeni Smart konta zdarma.

EDIT:
Sam jsem velmi zvedav, jak dopadne xtonda na te osobni schuzce.
EDIT2:
Pokud by skutecne nabidli ekonto Smart zdarma, pak je jeste otazka, zda natrvalo nebo jen na omezenou dobu
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chrudimi 19. 12. 2016 16:33

xtonda píše:Taky je možné, že ta nabídka je pouze pro nějak vybrané klienty a tedy skutečně není plošná pro všechny, i ty co mají v Zuno léta nevyužívaný účet.


Zřejmě není plošná, já třeba tuto nabídku v mailu nemám.
chrudimi
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 19. 12. 2016 17:05

Mě to přišlo teprve dneska, zjevně to posílají postupně, dočkej času.

No budu nekompromisní, bez podmínek nafurt nebo nic. Taky budu chtít aby mi dali moje staré číslo.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 19. 12. 2016 19:08

Alespon to pro nas otestujes.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 19. 12. 2016 19:59

Dnes mi ZUNO předčasně převedla 7 z devíti 12- měsíčních vkladú na BÚ.U všech byl krácený úrok,přitom slibovali vyplacení celého úroku.Asistentka na chatu poradit nic bližšího nevěděla /nic nového pod sluncem/,tak jsem to reklamoval v správě.Jsem zvědav,co odepíšou.Má někdo podobnou zkušenost?
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod Krevety 20. 12. 2016 09:50

U mě to samé, akorát mi teda zrušili veškeré vklady...
Samsung NP730U
Xperia Z1 Compact
Krevety
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tortugas 20. 12. 2016 10:10

Taky tak, na chatu me slecna Lucie odpovedela, ze zbyvajici uroky budou vyplaceny do konce roku. Tak snad mi slecna nelhala.
Tortugas
Návštěvník

Odeslat příspěvekod XLADI 20. 12. 2016 21:18

Možná tam slečna Lucie už po novém roce nebude, tak akorát získala čas :hm a hodí problém na někoho jiného. Se divím, že to nepřipsali rovnou.
XLADI
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mate59 21. 12. 2016 07:27

Z banky mi odepsali, že to řeší jako reklamaci pod nějakým číslem,snad se dočkám.
mate59
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků