ZUNO bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Danile162 1. 3. 2017 07:31

Asi před 10 dny jsem měl jsem dva telefonáty s nabídkou přechodu k Raiffce. Byli trochu překvapení, že k nim nechci a od pondělí mám na poště výpověď smlouvy o účtu. Včera jsem si jen chtěl něco zkontrolovat a v IB "svítí" účet v rušení a pro jistotu mně vymazali všechny přednastavené účty >:-(
Danile162
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod octaviampi 1. 3. 2017 08:10

Ja jeste nemam ani vypis za leden.
octaviampi
Nadšenec

Odeslat příspěvekod DrumSession 4. 3. 2017 10:39

Kdy asi (nebo raději přesný den) přestane ZUNO přijímat platby ?
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milanBrno 4. 3. 2017 13:37

28.4.2017 (patek)
milanBrno
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Smurfik 4. 3. 2017 17:21

To jako všem? A odkud máš tuto informaci? Že mi ještě nepřišla žádná výpověď běžného účtu, ale jen kreditky.
Smurfik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 4. 3. 2017 17:55

Musí být* splněna zákonná výpovědní lhůta 2 měsíců, takže dříve se nebude ukončovat nic. Pokud se chtějí zákazníků zbavit do konce pololetí, znamenalo by to, že do konce dubna rozešlou všem výpovědi...

* Tahle "banka" si samozřejmě vysvětluje zákony velmi individuálně, k obrazu svému (ostatně jako celá rakouská kampelička), takže lze klidně čekat, že něco dok...í, ještě je čeká nějaké to řízení před FA, takže asi budou mít co dělat.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod KoulK 5. 3. 2017 12:12

Mimochodem Zuno ma docela dobrou vychytavku - moznost stahovat historii transakci do Excelu. Tusim ze to schrousta max pul roku najednou, ale i tak. Muze se ted hodit, pokud budete chtit zazalohovat vypisy...

Ma tohle i nejaka jina banka?

Celkove mimochodem mi Zuno internrtove bankovnictvi prislo docela uchazejici (i kdyz pomale)...
KoulK
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod TnT2 5. 3. 2017 22:38

Třeba Air bank a Equa bank umožňují exportovat historii transakcí do souboru ve formátu CSV, který lze následně naimportovat do libovolného tabulkového kalkulátoru.
ING Konto kód: 4592265 | Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zedna1 5. 3. 2017 22:49

Export neomezene historie do CSV umi i FIO,mBank.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xtonda 5. 3. 2017 23:05

Export umí i eKonto RB a FIO má API, takže to lze dělat i strojově.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod eLzyx 6. 3. 2017 16:23

neosobně píše:No ale zase má RB super extra speciální neodolatelný SÚ s nevídaným super extra ourokem 0,75%... :D :D

mi nabídli 1,5% :hm
eLzyx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xkanourek 6. 3. 2017 17:59

A víte někdo jak v tom RB zpraseným IB zjistit výši úročení_nějak mám pochyby kolik mi tam dali_číslo účtu mi taky nedali na přání požadované :/ horší garážovka než mBank...

Edit: tak mi tam samozřejmě dali normal, prubnem reklamaci
xkanourek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 6. 3. 2017 18:53

K reklamaci: Nejlépe je všechno řešit přes svého bankéře na pobočce. Budete jednat s konkrétní živou osobou, na kterou se můžete obracet. Na vyřízení reklamace je 30 dní. Pokud podáte reklamaci telefonicky, zavolejte tam za několik dní a zeptejte se na stav vyřízení, pak znovu s odstupem. Uveďte datum podání reklamace. Na lince mají přístup k údajům o komunikaci klienta s bankou - uvidí, v jaké fázi zpracování podnětu je. Může se stát, že reklamaci zpracují, ale vůbec klienta neinformují. Nenechte se zaskočit odlišnými informacemi jednotlivých telefonních bankéřů, zejména na co nemáte nárok, i svéráznými výklady uzavřené smluvní dokumentace. Když někdo z telefonních bankéřů něco slíbí, počítejte s tím, že se to nestane. Očekávajte neustálé vyjadřování lítosti a pochopení, na které navazuje nabídka dalších produktů. Počítejte, že z rozhovoru bude pořízen zápis, který si váš bankéř přečte. Používejte jednoduché, srozumitelné věty, buďte milí... :-)
Delitzsch
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 6. 3. 2017 19:05

Delitzsch píše:Počítejte, že z rozhovoru bude pořízen zápis, který si váš bankéř přečte.


Tak to si počte a přiučí se spoustu neslušných obratů. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod milanBrno 6. 3. 2017 22:50

Pro reklamaci neni zadny duvod. Staci se podivat do patricneho vlakna, vse je tam vysvetleno...
milanBrno
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků