Zdravím,
1) Chci říci, že ZUNO banka neumožňuje blokovat platby kartou na internetu.
V internetové aplikace jde nastavit limit denní a měsíční a to:
a) pro výběr z bankomatů
b) pro ostatní (obchodník, platby na internetu)
Limity jdou dát klidně na 0, ale třeba okamžitě zvýšit. Nastavený limit denní 15 000 Kč hotovost/ 30 000 Kč obchody+internet.
To je blbé co?
Ověřoval jsem si to na infolince ZUNO banky.
2) Z hlediska přístupu při přihlášení do aplikace inter. bankovnictví nechodí na mobil přihl. SMS, ale ihned se přihlásíte uživ.jménem a heslem.
Horší zabezpečení než Poštovní spořitelna, kde si toto možno zvolit?
3) Banka odesílá platby do ČNB (cler.centrum) vždy v 7.00 0 10.30.
Pokud chci, aby platby odešla tentýž den, tak musím odeslat platbu přes IB nejpozději do 10.30 hod. Jinak půjde druhý den.
Převod v rámci banky je on-line kdykoliv 24 hod. denně.
Toto jsem zjistil dotazem na infolince a přečtením obchodních podmínek.