ZUNO bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod taylor729 24. 3. 2017 17:34

Takze ne kazdy kdo prijde do RB a je klientem Zuna? :(
Me RB porad nic nenabidla za ucet v Zunu.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 24. 3. 2017 18:33

Vítejte v RB, bance inspirované klienty... :mrgreen:
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 24. 3. 2017 20:47

Mobil si mezi pobočkami jsou schopní přeposlat. Nesmíš si nechat vnutit levnější mobil.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 24. 3. 2017 22:42

Jasně jsem si dal podmínku na ten Samsung mini, volali prý do okolních měst a už prej taky nemají...to vypadá že RB místo 300 ks pustila chlup pro Kolonii česko tak 100ks :D
A nebo to byla jen jejich taktika, zda se nechytnu i na levnější mobil a nakonec příští týden zavolají, že ten lepší mobil ještě někde "našli"...jesli to tak bude, tak zaměstnávaj skvělý herce, pracovník RB byl opravdu přesvědčivý, že už opravdu, ale opravdu došly... :hm
neosobně
Nadšenec

Odeslat příspěvekod avathar 24. 3. 2017 23:00

No ja si tady od jednoho kolegy zjistil pobočku v Praze kde ten mobil maj a bankéři to poradil, kde se ma zeptat...sám to asi nezjistí, volat někam na blind mu nemusí vyjít.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 24. 3. 2017 23:11

Jsou to zbytky z predchozi akce za doporuceni (nyni nahrazen A3).
Takze je jasne, ze nejsou vsude (a uz ani nebudou).
Jen se zbavuji zasob (3 roky stareho telefonu).
milanBrno
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LGA 25. 3. 2017 05:23

Máte problémy. Byl jsem se zeptat zda mám nárok na telefon, no a nemám :'(
Jen lepší úročení :-l
LGA
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod neosobně 25. 3. 2017 08:09

Mě nezajímá odkud dávají k dispozici oněch "300" mobilů, mě zajímá, zda jsou schopni slib dodržet, což nejsou...
Dal jsem si tu práci a napočítal na území Prahy 44 !! poboček RB..
neosobně
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Korzaik 26. 3. 2017 10:41

Je nějaká šance vydojit z RB mobil, když mi ho sami nenabídli a účet už zrušili?
Korzaik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jichaj 26. 3. 2017 12:22

Jo, to by me taky zajimalo... Stejne uz asi ty mobily budou fuc..
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 26. 3. 2017 12:31

Pokud máš nějaký důkaz, že s tebou v průběhu smluvního vztahu porušili zákon (což by pravděpodobně nemuselo být nijak složité, protože tahle "banka" spíš zákony ani nepoznala), tak můžeš zahájit řízení u FA a třeba jim pak v rámci smírného řešení jim navrhnout kompenzaci tím telefonem...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod Korzaik 26. 3. 2017 13:40

To je otázka, já to poslední půlrok už používal minimálně, ale moc se mi nelíbí, že mi výpověď poslali pouze mailem a ještě bez doručenky.
Korzaik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod octaviampi 26. 3. 2017 15:29

Za chvilku se tady vyrojí "poškození" dieselgate.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Persbrandt 26. 3. 2017 19:55

No a smartfounova nabidka tohoto typu se vztahuje jenom na klienty Zuno, ta nabidka mobilu pro uplne nove klienty uz neni aktivni? Taky neco takoveho nabizeli. Ucet u Zuno uz asi nemam sanci si zalozit, abych ho vzspeti mohl pripadne vymenit za Samsung, coz?

Jinak mi prijde, ze je zasadni, aby klient dostal jeste pred podpisem ty smliuvy se zavazkem prisl. mobil do ruky, a mel tak jistotu, ze ho dostane. Je super, pokud se Vam, jsk zde nekteri pisete, podarilo podminit podepsani toho zavazku vydanim toho telefonu. Jinak bych jim neveril ani nos mezi ocima, o teto bance si nedelam podle verejnye dostupnych zdroju zadne iluze, slibi vam cokoli, ale pokud si to nevymuzete hned, tak to treba poprou a muzete se o to soudit.

Taky si nejsem uplne jist, kde berete takovou jistotu, ze jako prichozi platbu uznaj protocenou platbu z vlastniho uctu a jako tri odchozi platby stejne tak platby na vlastni ucet. U takove banky bych se ani nedivil, kdyby zkouseli takovy postup nejak zpochybnit, treba jako ucelove presouvani penez sem a tam.
Nebo uz mate nekdo zkusenost s RB v teto oblasti ( nemyslim jen z teto akce), ze neco takoveho nezkouseji?
Persbrandt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod avathar 27. 3. 2017 13:34

Dostal jsem mobil a k podpisu závazek na tři roky pro nějakou akci Premium s poplatkem 99,- měsíčně a s uvedením konta komplet (smlouvu jsem uzavíral na Smart). Když jsem to reklamoval, bába šla zjišťovat kde je jiná smlouva pro Zuno a našla jinou, kde je závazek jen 2 roky a pokuta při nedodržení 2000,-. Tak kdyby někdo potřeboval....
Jinak nabídka na "převedení" kreditky ze Zuno do Raifky neznamená převedení jako u Citibank, ale nová žádost přes registry a v případě úspěchu splacení úvěrového rámce v Zuno z toho nového v RB. Bankéřka byla vytrslá, že už u nich tři KK mam a že bych tedy žádal o 4tou.
avathar
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků