od Persbrandt 26. 3. 2017 19:55
No a smartfounova nabidka tohoto typu se vztahuje jenom na klienty Zuno, ta nabidka mobilu pro uplne nove klienty uz neni aktivni? Taky neco takoveho nabizeli. Ucet u Zuno uz asi nemam sanci si zalozit, abych ho vzspeti mohl pripadne vymenit za Samsung, coz?
Jinak mi prijde, ze je zasadni, aby klient dostal jeste pred podpisem ty smliuvy se zavazkem prisl. mobil do ruky, a mel tak jistotu, ze ho dostane. Je super, pokud se Vam, jsk zde nekteri pisete, podarilo podminit podepsani toho zavazku vydanim toho telefonu. Jinak bych jim neveril ani nos mezi ocima, o teto bance si nedelam podle verejnye dostupnych zdroju zadne iluze, slibi vam cokoli, ale pokud si to nevymuzete hned, tak to treba poprou a muzete se o to soudit.
Taky si nejsem uplne jist, kde berete takovou jistotu, ze jako prichozi platbu uznaj protocenou platbu z vlastniho uctu a jako tri odchozi platby stejne tak platby na vlastni ucet. U takove banky bych se ani nedivil, kdyby zkouseli takovy postup nejak zpochybnit, treba jako ucelove presouvani penez sem a tam.
Nebo uz mate nekdo zkusenost s RB v teto oblasti ( nemyslim jen z teto akce), ze neco takoveho nezkouseji?