FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod wit.cz 27. 1. 2017 14:28

wit.cz píše:Právěže se to tváří reálně, nákup v DE shopu s oblečením (cca 70€) a o 25 vteřin později nákup jízdenek TGV (195€) ve FR. Nicméně první eshop na můj popud dohledal autorizaci a zrušil ji. U francouzských drah to asi tak flexibilní nebude.

Ještě se vrátím ke svému problému. Reklamace stále probíhá, je to cca 20 dnů. Jak dlouho to trvalo vám?
Trochu nezvyklé je, že mi na moji zprávu a telefonáty na tgv.com do FR ohledně zrušení autorizace, potažmo vrácení neoprávněné platby, vrátili frantíci 60€ (transakce byla 195€), aniž by mi od nich přišla jakákoliv zpráva.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vklatil 27. 1. 2017 14:50

Mě trvala reklamace platby u City přesně 30dnů, pak poslali dopis, že reklamaci uznávají a vrací reklamovanou částku zpět na účet. S obchodníkem bych nic neřešil ať si to vyřeší banka.
vklatil
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 27. 1. 2017 15:46

Zkusil jsem to, mohlo to být rychlejší, ostatně v prvním eshopu jsem uspěl. Aby to nakonec nebylo za dobrotu na žebrotu, když mi žabáci z nějakého důvodu poslali 60€ na zablokovanou kartu zpět.
Taky jsem nechtěl být tak dlouho bez zmizelých prostředků, to mě principiálně štve :grr:
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peťo6 27. 1. 2017 17:51

Snad to v TGV pochopili a nevysvetlili si to tak, ze chces jizdenku vratit a nasledne len poslali ciastku ponizenu o nejaky storno poplatok...
Peťo6
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 27. 1. 2017 22:20

Jednoznačně jsem jim psal, k čemu došlo, ale bez jejich vyjádření nemůžu tušit, proč mi něco poslali zpět. Kontakt s nimi je problematický, jízdenky jim prodává jiná společnost (dceřinka), než které se pak odesílají peníze (nejspíš), přehazovali si mě tam a zpátky. To je už fuk, prvotní můj záměr byl, aby platbu ani neautorizovali.
Teoreticky správné by bylo uznat reklamaci ze strany Fia a já bych pak poukázal zpět, co poslali Francouzi. Ale první bude záležet, jak se k tomu postaví Fio.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 27. 1. 2017 22:39

Na webu FIO je novy cenik platny od 9.2.2017
http://www.fio.cz/o-nas/dokumenty-cenik ... -sazebniky

Vsiml jsem si ze tam zmizla polozka "Fio NFC karta v mobilu".

PS:
FIO kreditky stale nikde ... ;-(
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikka1 28. 1. 2017 09:03

Ahoj, resila jsem ve FIO dvakrat nauctovanou platbu kartou v Bille. Mela jsem i uctenku. Hned jsem byla upozornena, jakou dobu maji na vyrizeni (asi 30 dni) a tuto dobu skoro celou vycerpali, pritom to byl banalni pripad.
Takze myslim, ze si jeste pockas.
Mikka1
Diskutér

Odeslat příspěvekod lemming 28. 1. 2017 17:14

Jede vám někomu mobilní aplikace? Mě se už hodinu nechce spojit se serverem. Zkoušel jsem to na různých připojeních, restartoval telefon, nic.
lemming
Diskutér

Odeslat příspěvekod mikicz 28. 1. 2017 17:36

nejede
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 28. 1. 2017 20:56

Ráno nešly bankomaty, musel jsem vybrat jinde :grr:
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod octaviampi 29. 1. 2017 07:55

Chtěli jste vybrat a dostali jste *****? Dalsi reklama pro Kohaka. Kdyz uz rypaji do ostatnich, tak si maji zamest prvne u sebe.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 29. 1. 2017 10:02

Ono Fio má vůbec nějaký špatný víkend. Nejenže nešly bankomaty, ale nešlo ani aktivovat novou kartu. 2x v rozmezí několika hodin proběhla aktivace, webová stránka napsala, že karta je aktivována, ale následně v IB pořád svítilo, že karta je neaktivní a neaktivní se jevila i v bankomatu (cizí banky, když vlastní nešly). Dneska už to opravili. Už to nehlásí, že karta se aktivovala, ale hlásí to, že služba aktivace karty je momentálně nedostupná.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 29. 1. 2017 15:43

Bohužel to už tak bývá, že banky mají občas nějaké předem neplánované problémy s bankovním systémem. To se občas stává v každé bance.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 29. 1. 2017 23:26

V sobotu vecer jsem take zaznamenal vypadky FIO, nejen mobilni aplikace, ale i primo v IB.

EDIT:
Ted jsem si procital FIO FB ohledne tech vypadku a pobavilo mne, ze v Praze "zamrzlo" nekolik FIO bankomatu vlivem velkych mrazu:

‎Karel Lamač‎: Dobrý den, už několik dní nefungují bankomaty na Florenci a Pražském povstání (zde už spíš několik týdnů).

Fio banka: Dobrý den Karle, o situaci víme. U bankomatů došlo k poruše vlivem extrémních mrazů, pracujeme na nápravě a věříme, že se nám podaří bankomaty zprovoznit ještě tento týden. Velice se omlouváme za způsobené potíže. Mějte pěkný den.

Michal Moc: stejná situace na Smíchově a na Chodově v podchodech metra !


:D
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 30. 1. 2017 00:16

By měl zajímalo jaký třeskutý mráz je ve vestibulu metra, který je přes noc zavřený, na Florenci, kde má FIO bankomat.
paty07
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků