FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mikka1 24. 2. 2017 19:26

Mne v RB tvrdili, ze se automaticky zrusi i ten sporici. I jsem jim nutila obe cisla uctu, tak ze to neni treba...
Musim na tu pobocku, kde jsem to zalozila? Mam ji totiz pekne z ruky.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 24. 2. 2017 19:35

Do Fio na kteroukoliv...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod Mikka1 24. 2. 2017 19:41

Diky.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 24. 2. 2017 20:03

Já už 7 týdnů čekám na reklamace zneužité platebky. Vyžádali si více času. By mě zajímalo, v čem je to "zvlášť závažný" případ, jak uvádějí VOPky.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 24. 2. 2017 20:41

Mikka1:
Já bych tomu kodexu mobility příliš nedůvěřoval a všechno si pozrušoval a převedl jinam raději sám. Kdysi dávno jsem ten kodex mobility chtěl využít v Poštovní spořitelně a nechat si tak zrušit účty v ČS. Ani pořádně nevěděli o co se jedná a co po nich chci a když to pak začali se mnou sepisovat tak mi řekli, že do ČS budu muset stejně zajít odevzdat kartu. Nakonec jsem se na to vykašlal a vše jsem si udělal sám.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod radecekh 24. 2. 2017 20:47

Mikka1:
Takže jestli to dobře chápu, vy jste si s RB vyjednala, že v rámci kodexu mobility změníte účet z Fio do RB. A vaše nová banka vám do očí lhala. Kodex mobility se totiž vztahuje jen a pouze na běžné účty, tedy bylo dopředu naprosto jasné, jak to dopadne.
Blahopřeju vám k výběru jedné z nejhorších bank na našem trhu. To říkám jako klient RB i jako klient Fio.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 24. 2. 2017 20:51

fremantle: jestli nejsem zablokovaný, tak toto konkrétně bych spíše řadil do neschopnost RB, než neschopnost FIO ;-)
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 24. 2. 2017 20:56

RB vyhrála v neschopnost mistrovství, tu by ještě nějaké Fio muselo hodně dlouho dohánět... :-) Ať jsou některé banky jaké jsou, tak si snad RB nebudou brát za vzor, to je přímo tragedie.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod octaviampi 24. 2. 2017 21:25

Tak nemožnost snížení limitu na kartě na nulu, to aspiruje na první místo s hvězdičkou.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mikka1 24. 2. 2017 22:12

Tak mi prominte, ze jsem si zalozila ucet u RB eKonto Komplet. Ale mne se jeho parametry a moznosti proste libi. Jiste by se dalo zit bez toho a efektivneji to poskladat jinde a jinak, ale ne uplne a ja to chtela takto...

Bankeri jeho neznalost prominu. Nebyla to schvalnost a ja taky delam chyby...

Jako temer byvaly klient FIO vam zase napisu, ze 2x zauctovanou platbu FIO resilo opravdu dlouho. Kdybych nemela uctenku, asi by ji i zamitli. A to to byly jen tri stovky.

V ramci kodexu mobility zadne prikazy neprevadeli, jak pisi vyse. Jen mi proste slo o to, jestli ma ten sporici ucet jeste nejaky smysl. Nejspis nema. Mne totiz prekvapilo, ze muze zustat fungovat takto samostatne.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 24. 2. 2017 22:42

Tak snad ti ten optimizmus vydrží... Stát se klientem RB, to je jako koupit si krabici hezkých jablek, nejprve si toho nevšimneš, ale pak tam najdeš jedno hnilý. Když ho objevíš, tak ho vyhodíš, ale už si nevšimneš, že od toho chytly další dvě, takže je taky vyhodíš, ale najednou je nemocná celá ta krabice a hezká úroda je v čudu.

Taky jsem si donedávna myslel, že jsem to podchytil a povedlo se mi pár jablek zachránit... na těch možná plíseň dokonce není, ale budou nejspíš hodně červivá. :mrgreen:
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod Mikka1 24. 2. 2017 23:07

Jj, dam vedet. Prvni mesic jsem prezila ve zdravi.

Premyslim, jaka banka je na tomto foru ok :-)

Pocitam, mela jsem 3 normalni a 3 nizkonakladove. A nejake to shnile jablko by se naslo u kazde z nich. Zejmena u tech casteji pouzivanych. A treba zrovna FIO mi lezlo na nervy docela dost. Tu kartu ke sporicimu uctu mam proto, ze nesla vydat k beznemu, protoze k beznemu byla vydana karta Maestro, ktera mezitim byla zpoplatnena a ja ji uz tedy nechtela. Ale nesla vymenit za bezplatnou, ani zrusit automaticka obnova. Nakonec automatickou obnovu zrusili v bance, ale objednat nova bezplatna nesla, pokud jsem nechtela cekat, az te Maestro propadne platnost... a to jsem FIO opravdu vyuzivala minimalne.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fc70 24. 2. 2017 23:35

Premyslim, jaka banka je na tomto foru ok :-)
Já začínám mít dojem, že s Erste Premier / ČSOB Premium místní komunita tak nějak zjistila, že jakmile se za služby těch úplně nejprofláklejších starých nemusí platit a tím pádem nejsou pro nás zkrátka mimo soutěž, ony kupodivu můžou docela fungovat a věci, které jsme předtím u low-costu v pohodě překousli, protože to bylo zdarma, nás začínají štvát.

A nebo low-costy měly na začátku docela dost zaměstnanců a málo klientů, takže věci fungovaly dost dobře, a teď klientů přibylo hodně a zaměstnanců málo, takže to začíná být jen obyčejné nebo vyloženě podprůměrné.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod jisy 24. 2. 2017 23:38

Karta Maestro contactless je bezpoplatková, je u ní pouze jednorázový poplatek 99 Kč při prvním vydání, pokračovací karta je už bezplatná.
Bohužel to trochu zneužili, když nahrazovali původní Maestro kontaktní - tenkrát bezplatně nabízeli pouze Mastercard Debit, asi je pro banku nejlevnější.
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Mikka1 25. 2. 2017 00:17

Oni ale Mastercard debit nenabizeli bezplatne lidem, co meli Maestro, jak pisu. V internetbankingu bylo zaskrtnuto "automaticka obnova", ta se ale nedala zrusit (ted uz to jde), to mohl udelat jen pracovnik banky, a treba ja mela problem ho k tomu donutit. Neslo ale rovnou zazadat o Mastercard debit, melo-li to byt zdarma. Resp. slo, ale jen ke sporicimu uctu...

A s tim dalsim zpoplatnenim je to jak pises a podle me je to pekne nefer. Zvlast od nizkonakladove banky.

K CSOB bych taky vyhrady mela. K CS ani ne, jen nebyla zdarma, ona byla docela draha. Ale treba jeji pristup k reklamacim je proste vyhovet a to vcas. Takze verim, ze ty premiove sluzby mohou fungovat dobre, ale ja si nebudu hrat na nekoho, kdo nejsem.
Mikka1
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků