FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Robin Brett 16. 5. 2013 10:57

Podle něj z výsledku vyplývá následující: "Buď chci výbornou obsluhu a jsem ochoten si za ni zaplatit, pak je nejlepší volbou Komerční banka. Nebo chci účet zdarma a pak je z měřených bank nejlepší volbou Fio banka.

Z této věty vyplývá něco zcela jiného, než si napsal.
Naposledy upravil Robin Brett dne 16. 5. 2013 15:29, celkově upraveno 1
Robin Brett
Návštěvník

Odeslat příspěvekod LGA 16. 5. 2013 12:05

Když může být GE v tomto srovnání čtvrté...
Znalosti a vnucování nepotřebných služeb jsem si ověřil při zakládání a rušení kreditky :-\
LGA
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 16. 5. 2013 12:42

xtonda píše:Tak nám FIO zase vyhořela v mystery shopping testu, beznadějně poslední http://bit.ly/12d5cje


a vůbec se nedivím.. např. pobočka Opava, o délce čekání na vklady jsem už zmiňoval dávněji, dle informací od okolí se časy spíše prohlubují.. Ovšem ta pracovnice co tam pracuje..to je hrůza..čumí, jak puk..než zvedne svou mladou *****, tak to taky trvá..a znalost těch pár věcí co Fio nabízí včetně obsluhy účtu :-) to je taky v jejím podání tragoška..divím se, že jí tam kolega (opak) trpí.. já být její nadřízený, tak už po týdnu letí, jak špinavé prádlo..mimochodem Darinka se jmenuje, ta slavná figurka ;-) Kdyby náhodou měl někdo cestu a na pobočku se vydal :-)
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gandalf007 16. 5. 2013 14:19

Pokud chci opravdu "kvalitní" obsluhu, kašlu na banky a zajdu si na brněnskou pobočku MSD ;-)
Gandalf007
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 16. 5. 2013 17:41

:-D :-D :-D ... jsem zvědavý, jak dlouho ta pobočka v Brně bude ještě otevřená :-D
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 16. 5. 2013 18:52

Tomu, že vyhrála Komerčka se docela divím. Chtěl jsem tam před lety nechat proplatit šek - cca půl hodiny zjišťování jestli toho vůbec jsou schopni, čekání na kolegyni, která byla na obědě a nakonec mi sdělili, že jako neklientovi mi tuto službu nemohou poskytnout, přitom známému v jiné pobočce proplácí šeky bez problémů a také není klientem.

Škoda, že v testu není uvedeno, jaká byla hodnotící kritéria. Jestli byla plus maximální snaha vnutit klientovi nějaký produkt, tak to se nedivím, že FIO "neuspělo". Důvody jsou dva:
1) omezená nabídka produktů oproti velkým bankám
2) tak nějak mi přijde, že ve FIO očekávají, že klient ví, co chce. Nejspíše ani zaměstnanci nejsou nijak nuceni (v některých bankách i pohrůžkou vyhazovu) prodávat za každou cenu.

Takže to beru spíše jako úspěch FIO.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 16. 5. 2013 20:00

Komerční banka je podvodník vedle podvodníka, ale tak koupili si opět nějakou menší reklamu :-) Prapodivně vyhrála i první čtvrtletí o nejvstřícnější banku v podání podvodníků z OVB :-D
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LuiS_666 16. 5. 2013 21:53

vyhráli prvý 1/4 rok :D ja by som to delil na mesiace, minimálne. Ideálne každý týždeň, keď už PR tak poriadne...

Inak dá sa nájsť metodika a výsledky toho výskumu na nete kompletné ?

Mne to príde, že si interpretácia výsledkov a "fakta o výskumu" protirečia. Príklad:

Výzkum ukázal, že největší rezervy mají banky ve zjišťování potřeb klientů. Tato kategorie dosáhla v průměru na pouhých 32 procent. Dobře si nevedly ani ve způsobu, jakým poradci nabízejí klientům nové produkty...

vs:

Měřily se objektivní charakteristiky a chování pracovníků na pobočkách bank, jako je nabídka správného produktu.


Celkovo mi to príde skor ako lacné PR. Vždy to bude o ľuďoch, čiže teoreticky ČS ako banka čo pohorela v pomere cena/výkon može byť pri porovnaní v Hornej Dolnej na prvom mieste a celý rebríček bude úplne iný. Stačí sa len prejsť Prahou a čo pobočka to iný prístup naprieč bankami..
LuiS_666
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kurt 22. 5. 2013 15:30

Dnes vysla nova verze Smartbankingu pro Android - ma nove pridanou podporu plateb pomoci QR kodu.
Kurt
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Sasakr 24. 5. 2013 13:42

Asi se to tu řešilo, ale moc mě nenapadá, podle čeho to vyhledat. Přišla mi nová karta, místo té staré ČSOB mi přišla ta nová, která je bezkontaktní. Jde ono bezkontaktní placení nějak zablokovat? V IB to nevidím.
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 24. 5. 2013 15:21

Mně ta nová karta zatím nepřišla, už to jsou tak 3 týdny od požadavku ..
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sasakr 24. 5. 2013 15:29

Divný. Mně i mámě přišly snad do týdne. Akorát až teď jsem se začal prohrabovat poštou.
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 24. 5. 2013 17:05

Gandalf007 píše:Pokud chci opravdu "kvalitní" obsluhu, kašlu na banky a zajdu si na brněnskou pobočku MSD ;-)


Speciální privátní služby?
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod broucajz 24. 5. 2013 20:21

Sasakr píše:Asi se to tu řešilo, ale moc mě nenapadá, podle čeho to vyhledat. Přišla mi nová karta, místo té staré ČSOB mi přišla ta nová, která je bezkontaktní. Jde ono bezkontaktní placení nějak zablokovat? V IB to nevidím.


Limit na bezkontaktní platbu 500 Kč nelze zablokovat. :D
broucajz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 24. 5. 2013 20:53

Ale neměl by být problém malým vrtáčkem nebo naříznutím nožem přerušit anténu k čipu, tím pádem by karta bezkonaktně přestala fungovat :)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků