FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 18. 4. 2019 06:20

Měly by se vzpamatovat i ostatní banky, takhle si každý, kdo to potřebuje, otevře eur účet i Fio a pak utřou.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 18. 4. 2019 07:22

Hlavně když od prosince to budou mít povinně :)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 18. 4. 2019 08:39

Tak kdo eurový účet s levnými SEPA platbami potřeboval, si to už posichroval (třeba i u Fia přes slovenskou pobočku nebo u nějaké fintech společnosti - založení účtu někde v EU je záležitost několika minut) a ti, kteří jsou pořád ochotní platit stokoruny dinosaurům to zřejmě nevadí, tak proč by jim to banky usnadnili a připravili se do konce roku o jistý příjem...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 19. 4. 2019 11:01

Palec nahoru pro FIO.
První cz banka umožňující SEPA zcela bez poplatku a podmínek.
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 4. 2019 11:06

První byla mBank :).
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 19. 4. 2019 11:26

...nebo Air Bank (ve Velkém tarifu)? :hm
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pezos 19. 4. 2019 12:53

Zajímavé je, že v ceníku je nová položka "okamžitá platba v CZK" (zdarma), ale v tiskové zprávě se tím nepochlubili. Tak budou okamžité platby, nebo ne?
Pezos
Návštěvník

Odeslat příspěvekod slavo963 19. 4. 2019 14:07

Pisu bez poplatku(za vedeni).
Mbank ma EUR ucet? To jsem nevedel...Kdyz nema, tak ten poplatek za odeslani/prijeti klient zaplati spatnym kurzem...
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 21. 4. 2019 19:54

Chtěl jsem si k BÚ v CZK založit ještě BÚ v EUR přes IB. Obdržel jsem hlášku: "K této osobě nelze založit podúčet.". Žádnou jinou sobu než mě IB nenabídlo (jsem majitel BÚ v CZK). Netušíte vo co go?
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 21. 4. 2019 20:16

Osobně bych si tipnul, že nemáš rámcovou smlouvu.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 4. 2019 05:03

Tak tak, jsi nejspíš "starším" klientem Fio z doby, kdy se ještě s prvním účtem nezakládaly rámcové smlouvy umožňující uzavírat další účty či jiné produkty přes IB (tj. uzavřel jsi jen konkrétní smlouvu na ten jeden účet). Tedy sepsat rámcovku na pobočku (to je rychlé), pak už půjde.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 22. 4. 2019 07:22

"Starším" klientem opravdu jsem, zastavím se na pobočce. Dík.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Zedna1 22. 4. 2019 14:14

Absolvoval jsem to nedavno (starsi klient, zalozeni ramcove smlouvy) a bylo mi receno (na pobocce), ze by to slo vyridit i pres IB (sekce Novy produkt/Ramcova smlouva) bez navstevy pobocky.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MP007 23. 4. 2019 07:15

Vskutku dobrá partička, to FIO... poslali e-mail, že ve zprávě v IB mám oznámení o novém znění smluvní dokumentace. Tak se přihlašuji do IB (nemám tam už žádné produkty, jen mi zapomněli zrušit IB). Nejdřív mne to vyzve ke změně přihlašovacího hesla, tak ho změním a pak mi napíše, že u nich nemám žádný dostupný účet a mohu si pouze změnit heslo. K žádným zprávám mne to vůbec nepustí.
Jistě, mohl bych zrušit i to IB, ale chodit na jejich pobočku mne vůbec neláká, zvláště když už jsem tam jednou žádal o zrušení všech produktů.
MP007
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 23. 4. 2019 15:17

Dle Zedny Rámcová smlouva založena před IB, BÚ EUR záhy. Kartu jsem ale musel vyřídit na pobočce.
(Karty k účtu v jiné měně než CZK se nedají vyřídit přes IB, ale je nutné zajít na pobočku.) :-(
MirekM.
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků